Sütlaçla başlamak iyi olabilir, hafif ve tok tutuyor. Ama daha tatlı bir şey isteniyorsa irmik helvası da fena değil. Çok ağır bir tatlı sabahı mahveder. Mesela baklava sabah fazla gelir. Kahvaltının yerine tatlı derseniz, sütlü tatlılar daha mantıklı. Yulaf lapası gibi değil ama işte. Ben olsam ara sıra güne sütlaçla başlardım, keyifli olurdu. Ama her gün olmaz tabii. Yani aklımdaki tatlı sütlaç veya kazandibi. Daha pratik olarak puding de olabilir. Ama kahvaltıyı tamamen çıkarmam.
Günaydın.. ben kahvaltı yapmıyorum öğlen yemeği daha çok seviyorum ama yersem de mutlaka yulaf ve kahve ikilisini tercih ederim güne tatlıyla başlamadım şimdiye kadar pek. bitter çikolata yediğim olmuştu ama tatlı yersem de triliçe yemek isterdim.. çünkü benim en çok sevdiğim tatlılardan birisi... 🍀😎