Ekmek yeme, peynir yeme onu yeme bunu yeme?

ben bu döngüden bıktım yeme kanser olursun ekmek yok peynir yok kahvaltıda sadece yumurta nane falan bıktım valla 1 hafta önceden kahvaltıda ne yiyeceğimi düşünmeyi ekmek yeyince de suçlu hissetmeyi. sürekli kendimi ikna etmek için bu tarz şeyleri izliyorum ama bir yandan da diğer insanlar yiyor onlara bişey olmuyor diyorum. Hem istediğimi yiyemiceksem hayatın tadını nasıl çıkarırım? zaten bir gün yaşlanıcam ve bir hastalıkla gidicem dünyadan. Herşeyi bu kadar düşünmekten sıkıldım. :( siz bunların doğruluğuna inanıyor musunuz

Ekmek yeme, peynir yeme onu yeme bunu yeme?
Cevapla