AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Çok güzel
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Tatlış.
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Ne demekk
Güzel olmuş
Çok teşekkür ederim 🙏
Cok Gzuel
Çok teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
Bende istiyorum
Senin canın sağolsun genç adam 💁 ben sanada yaparım 😊
Pasta tatlı ıslak kek türlerine zaafım var bide kurabiye
Ama bi dk bu domates peynir ki... Ben pasta sanmıştım bütün motivasyonum düştü
Lan ya çok pis aldandım ne güzel pasta demiştim Hay a
Üzülme alsana çiçek 🌺 🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺
Tşkler 😄
🤗🤗💁💁
güzel olmuş
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
rica ederim
💁❤️💁❤️💁
Kaynanan beğenir xd
Olursa kesin beğenir 😂
Gelecekten seslenir sana belki xd
Başka nerden seslenicekti yaa zalımm 😂 geçmişten seslenicek değil ya 😂
Geçmişten seslenen kaynana ya seni çok seviyordur ya da halen hırsını senden alamamıştır xd
Tam tersi hiç sevmedigi ve benimseyemedigi için benim yuvam yıkıldı benim eşimden ayrılma sebebim kaynanamdır zaten benim eşimle şahsi hiç bir sorunum yoktu. Kaynanama bir türlü kendimi beğendirenedim
Aslında bu konu benim en hassas olduğum konu belkide en çok üzüldüğüm
Kaynanan Fettah bir şeymiş. İşte evlilik sadece iki anlasan seven insan arasında olmuyor. Aileler devreye giriyor ve sonrası labirent. Çık çıkabilirsen ki sen çıkmamış sin. Umarım bundan sonraki kaynanan cadaloz çıkmaz
Geçmiş nadiren istediğimiz gibidir gelecek ise muammadır o yüzden anın güzelliklerini insanlar yaşamalıdir zira bugünün yarını olabileyebilir
Aynen öyle oluyor sen eşinle değil aslında ailesiyle evleniyorsun burada işte erkeğin duruşu çok önemli benim eski eşim bunu beceremedi bende sabır sabır biryere kadar dedim ve ayrılma kararı aldım hayatımda verdiğim en zor ama en doğru karar buydu
Şimdi böyle daha huzurlu daha mutluyum çok şükür çocuklarim yanımda kimseye muhtaç değilim. Napalim nasipten öte yol yok demişler
Ben evlilik defterini kapattım artık.
Evlenmek 1 zorsa boşanmak 10 zordur bence. Evlenmedim boşanmanın ama şahit olduklarım zorluk çektiler hep. O yüzden evlenirken çok dikkatli analiz, fizibilite çalışması maslow ihtiyaç hiyerarşisi johari analizi psikolog analizi kan testi alayı yapılmalı ki sonra aile ile tanıtılmalı. Bu esnada kaynana iyi mi kötü mü test edilmeli. Beraberce onlarca aktivite yapılmalı ki yoksa çözülmez insan karakterleri. Zor iştir sevda işleri sonrasi malum mutsuz son olabiliyor. Dikkat şart ama ne kadar dikkat etsen de nasibini yaşar insan.
Çocuklarınla mutluysan ve onlar da mutluysa gelecek kaygıları yoksa o zaman en iyi kararı almış oluyorsun. Umarkm bundan sonraki hayatında daha mutlu olursun kendi oluşturmuş ailenle birlikte.
Defteri yakmissin
Nikah memurunu emekliye ayırmışsın en doğru karar xd
😂😂😂
Darısı sizin başınıza artık evlilik çok güzeldir evlenen sen değilsen 😂
Senin sevdiğin kız da cokkkkkk tatlı çok naif saygılı bir kişi ben edayı ilk günden beri çok severim ve samimiyetine gönülden inandığım bir kişidir inşallah ta çok mutlu olursunuz
Ben her zaman ilişkilerime bu son diye başlarım bir bakarim benim sonum gelmiştir xd
Nasipten öte yol yoktur ama akpye söylerim onu da yaparlar xd
Biz ayrıldık ooooo senin dünyadan haberin yok
Nasıl yani
Anlamadım
2 kişinin konuşarak anlaşarak veya anlasamayarak ayrılması işte
Ciddi olamazsın ayrıldınızmi gerçekten
Kaç defa diyecem evet
tamam bee ne bağırıyorsun sadece şaşırdım duyunca çünkü birbirinize çok yakısıyordunuz ve çok tatliydınız gerçekten çok üzüldüm hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 ne diyim
burada ilişkiler pek yürümüyor sanırım ben burada üç tane birbirini çok seven çift gördüm ama ayrılıkla sonlandı ilişkileri nedense
Nedeni çok fazla ama asıl nedeni KS içinde bulunmak ilişkiyi bozar. Diğerleri de bu yüzden ayrılmıştır. Burada ilişki yürütmek zordur ve çoğu da yürütemez. Milletin sevgilisi olduğu halde şaka yollu da olsa bikini almaya kalkanlar var, sevgilisi oldugu halde takinti yapanlar var, tehdit edenler var vb. Gibi. Sen burayı ne sandın? Embesil ve pjnc kurusu dolu ve artık yıldım. O degil beni kotu biri yapacaklar alayina gomecem o olacak. O yüzden sana naçizane onerim kimseye bulaşma.
Kesinlikle çok haklısın sana katılıyorum birini görmezden gelsen diğer çıkar vss tabii bu durum hem güveni sarsar hem ilişkinin tadını kaçırır , merak etme ben burada ozellere bayan erkek kimseyi taşımadigim icin kafam rahat oluyor kimseyle gereksiz samimiyetlere de girmiyorum yorumlarda konuşup yorumlarda bırakıyorum mesafe herzaman iyidir düşüncesindeyim birde burada gerçekyen çok güzel dostluklar arkadaşlıklar kurabilirsiniz ama aşk meşk hikaye ben duygusal anlamda bir kişiyle böyle Varla yok arası bir duygu yaşadım aramızda duygusal bir çekim olmuştu oda yalancı çıktı 😂 adam benle konuşurken 24 yaşındaki bir kızla da 4 5 aydır konuşuyormuş ve ben bunları tesadüfen öğrendim kızla da tanıştık konuştuk zaten vsss adam bir anda ortadan kayboldu hiç bir sorun yoktu ve her şey çok güzel gidiyordu insana güven veren bir tarafı vardı ona okadar çok güvenmek istedim ki aslinba çok samimi oldum dürüst ve net oldum ama o ben kadar da delikanlı degilmis anlayacağın hem kızla hem benimle farenin kediyle oynadığı gibi oynamış 😂 ilk başlarda üzüldüm tabi kendimi okadar s@l@k hissettim ki ona değil kendime kızdım ne olmasını bekliyor dün diye neyse sonra geçti gitti zaten ilk ve son deneyimim oldu oyuzden burada aşk meşk hikaye
Merak etme bu konuda dikkat ediyorum teşekkür ederim yinede 🙏 burayı mizah amaçlı kullanıyorum zaten iki gülüp eğlenip çıkıyorum kimseylede işim olmaz
Ksnin suyundan içmişsin tebrikler xd
İkinizle de aşk yaşadığı demek vay be zalimin oğluna bak sen sonrs tüydü tabi hep böyle yapıyorlar
En iyisini yapıyorsun devamke
Şahane
Dimi ama 😂 valla beni alan yaşadı 🤣
Ben seni alayım da yemek yapmana gerek yok gülüm. Kırar bir yumurta yerim. Her pazar ben seni yemeğe götürürüm dışarı. En lüks yere. Feda olsun sana ateş parçası..😏❤️🥀🌹💐
Yaaa fikret çok romantiksin 😂 yine aklımı başımdan alıyorsun hınzır 😂
🤣😆😁😀😏❤️🥀🌹💐
💁💁💁
Övünmek gibi olmasın az hınzır değilim. Kaldı ki hınzır olmayanları da pek sevmezsin sen. Profilinden onu okudum.
Kesinlikle öyle beni çok iyi tanımışsın ben neşeli enejisi yuksek deli dolu ruhu manyak insan seviyorum çünkü normaller çok sıkıcı 😂😂
Oyuzden bana sitenin muzip kızı, sitenin neşesi , pozitif kadın çılgın muhasebeci , sitenin gulen yüzü lakapları takıldı ben hayatı tiye alan gulnesini eğlenmesini bilen insanı seviyorum. Çünkü hayat okadar kısaki yaşadığımız kadar varız bu hayatta gerisi yok...
Ben senin yüzünde erkil bir enerji de görüyorum yanlış mıyım?
Olması gerektiği kadar diyelim çünkü tek başıma İstanbul gibi biryerde iki çocukla hayat mücadelesi veriyorum. Bu göründüğü kadar da kolay bir şey değil takdir edersin ki hep güçlü durmak ve çalışmak zorundasın kimseye minnet etmemek el acmamak zorundasın. Çünkü ben hem snneyim hem babayım. Ben güçlü dik durucam ki çocuklarıma bakabiliyim hayata tutunabileyim. Bunun mücadelesini verirken hem kadın hem erkek oluyorsun aslında
💁💁 evet
janajd mukemmel
Teşekkür ederim güzellik 🌺
Ay çok tatlıııı
Teşekkür ederim güzellik 🌺
Güzel
Kısa ve öz herzamanki gibi 😂😂
Komik
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum
Fare gibi olmuş😅
Fare konsepti zaten 😂
Öyle mi🤣
Evet kafam esti yaptım öyle
Güzel olmuş eline sağlık
Teşekkür ederim 🙏
güzel olmuş neşeli kız😄
olume gidelim dedinde mazot yok mu dedik
Yaptık bir çılgınlık işte 😂 valla beni alan yaşadı 🤣
Ölüm ölüm , ölüm dediğin nedir ki gülüm ben senin için yaşamayı göze almışım 💁
öyledir 😄
sohbet etme şansımız var mı
Tarifini versene
Tariflik bir şey degilki bu görsele bakıp yaparsınız 😂
Guzeller ama ugrasmaya degmez ben yapmam
Doğrudur canım saygı duyarım 💁 ben mutfakta vakit geçirmeyi sevdiğim için yaparkende çok keyif alıyorum
Iyi eglenceler..
💁💁💁
Bir emek göremedim
Sende yap görürsün 😂
Güzel olmuş.
Çok teşekkür ederim 🙏
Rezalet olmuş yeni gelinler kapatılsın 😂
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmmm 😂
çok şeker
Teşekkür ederim 🙏
Çok tatli😍
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Güzel olmuş
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Güzel
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
İneğe benziyor
😂😂