

Üzüm
Karpuz

Kavun
Erik
Kiraz
Şeftali

Başka bir meyve
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç




Tüm meyveleri çok seviyorum hepsinin tadı ve lezzeti farklı ama ben bu yaz en çok karpuz tükettim ve çok lezzetli buluyorum, seviyorum. Karpuz meyvesini peynirle tükettiğim zaman tadı çok güzel oluyor tavsiye edebilirim.
Seftaliye asla dokunamam. Biri benim icin kabuğunu soymamışsa yiyemem. Kayısı da yiyemem. Tüylü seylere dokunamıyorum. Ama bu soru ne kadar uzun zamandir meyve yemedigimi hatırlattı bana. Ne bileyim analik duygusu mudur nedir.. alıyor eşim ama cocuklar yesin falan derken vitaminsiz kaldim vallahi ya.. halbuki hepsini severim meyvelerin ama erik ve cilek cok severim 😍
Ananas seviyorum bir de elma ama şunları da severim
Elma
Muz
Portakal
Çilek
Üzüm
Karpuz
Kiraz
Ananas
Mango
Kavun
Şeftali
Nar
Erik
Ahududu
Dut
Nar
İncir
Üzüm
Avokado
Armut
Çarkıfelek
Kivi
Mandalina
Limon
Kayısı
Kızılcık
Vişne
Greyfurt
Guava
Ceviz
Favori yaz meyvem karpuzdur. Bildiğimiz yerden almak en iyisi tabi bozuk çıkma durumu da var, karpuzun kavunun iyisini seçmek ayrı bir maharet. Soğuk şekilde ikisi de bu sıcak havada iyi gidiyor valla.
Cevap
18Cevap
karpuz çekti canim hic kendim secmedim hadi deneyelim bxnsnsnsn
Erik, kiraz ve karpuz
Mandalina portakal ve karpuzz
Genelde şeftali hüzün karpuz ve kayısı ama seçeneklerde karpuzu işaretledim.
Karpuz ve çilek
Favorim üzüm
En sevdiğim meyve karpuz
şeftali, erik , red globe üzüm ❤️ siyah incir
Meyve çok tüketen biri olarak hepsi
Karpuz bir de şeftali
Hepsini çok seviyorum ama vişne ya
Kiraz, çilek ve üzüm.
Üzüm hariç diğer şıkların hepsi
Açık ara farkla kavun-karpuz
Üzüm seven nadir insanlardanım sanırım
Çekirdeksiz üzüm iyi oluyor
Uzum karpuz kavun muz seftali
Memleket neresi oralara yakın mı? 🙂
Yeşil elma birde kavun
şeftali üzüm kiraz karpuz kavun erik
Karpuz ve üzüm
Cilek
Yenidünya
🍓cilek
Karpuz 😋
Erikkk
Çilek 🍓💙
Kiraz🍒
muz çilek
kavunnn
Üzüm
Allah'ım çok guzel Bir nimet ya
🍒🍒🍒
Erikk
Kiraz 🍒🌸
Erik 😍
Karpuz
Kiraz 🍒
erik tabiki
Kiraz
Karpuz
Erik
Şeftali 🍑
Olsa da yesek :)
Hee yaa sulu sulu 😋Canım istedi iyimi 😂
Sende vardır kesin bana ikram etsene
Hayır kalmadı maalesef marketten yenisini alıp gelmem lazım 🥲
Al gel :) seni bekliyorum
Geç oldu yarın alırım artık fbiwksj
Nöbetçi vardır :) hamileler için
İlla yiycem yani bugün
Sen gel ben sana ısmarlayım muz var bende :)
Iyy muz sevmem ben 😂
Sen gel sevdiğin elbette vardır
kilosu 30tl olunca artık pek favorisi kalmadı
Karpuz
Çilek
Hepsini severim hele eriğe bayılırım 🤤
Karpuz
Şeftali
ananas 🍍
Kıraz
Çarkıfelek meyvesi
Bombalı armut 🙂
Erik
Erik
Hepsi.
Muza bayılırım
Meyve sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?