Koca karısından kahve yapmasını istemeyemez mi
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Koca karısından kahve yapmasını istemeyemez mi
Hayır tabii ki ya neden kölelik olsun arkadaş var ya iyice bir şeylerin tadını kaçırdılar ya şahsen ben eşimin yaptığı kahveyi içmek isterim yani insanın eşine kahve yapması neden kölelik oluyor ki �yi o zaman evlenmesinler evde otursunlar her şeyi kölelik olan görenler
Tamamen bakış açısı diyelim, illa bir kadın kocasına kahve yapıyorsa sevdiğinden de yapıyor olabilir, kölelik olarak algılanmamalı, tabi erkeklerde kahve yapmalı, sürekli kadın a yüklenilmemeli, denge olmalı diye düşünüyorum.
Kölelik değil tabii yani adam istemiştir ve kadında yapabilir bunu veyahut kadın istemiştir adamda kahve yapabilir. Eşler birbirine köle muamelesi yapmadıktan sonra iki tarafında birbirinden bir şey istemesi kölelik değil.
İsteyemez efendim kalk kendin yap. İçinden geliyorsa seviyorsan zaten yaparsın. Ben mesela o kadar seviyorum ki ayağını bile yıkarım. Ama sevmiyorsan canın istemiyorsa köle gibi hissettiriyor. Git kendin yap zor mu?
Biter sevgi de biter aynı evde yaşamakla sokakta gezmek cafeye gitmek bir değil yani. Soğumuş olabilir.
Evli değilim ama ilişkilerden anlıyorum. Neredeyse tanıştığım her insan benden ilişki tavsiyesi almaya çalışıyor. Annemde eve bir çok ilişkilerle alakalı kitap alırdı. Kocamı nasıl aşık ederim tarzı kitaplar ve genelde ne bulursam okurum. Biraz yani bu konuda da insanlarla konuşmayı seviyorum.
Ben çok seviyorum açıkçası 😄 işte fark bu. Uç kısımda sevmek var, benim gibi. Sevgi kalmamış saygı ile sürdürülen evlilikler var.
Cevap
22Cevap
Bunun kölelik neresinde ben bile yaparım yani kompleksli bir davranış.
Öyle düşünen kadınlar var
Kolelikle ne alakası var ya küçücük bı fincan kahve yani
Öyle düşünen kadınlar var
Patronuna koşa koşa yapar evde de birbir surat
Eig
Yav ne alakası var insan eşine bir kahve yapınca köle mi oluyor 🙄
Bu zihniyete sahip kadın ve erkekler kapatılsın lütfen
İster canım ne var bunda ki kendi adıma ben hiç istemem çoğu zaman da ben yaparım ama istenmez demek saçmalık
yoo insanın sevdiğine eşine hizmet etmesi neden kölelik olsun ki
ayrıca eve gelen misafire bile kahve yapıyorsam eşime neler yapmam
Ne kölesi yaa qpsöwpös bi kahve yapmayla köle olunuyosa... bilmiyorum çok saçma geldi yani alakası yok
surekli bir sey istersen ev islerini yemegi cocuk bakimini sorun eder ama sen de ona yardimci oluyorsan istersin
ne sanaaaaa
oyle olsun tamam
Niye kadın kocasına kahve yapınca kadın köle mi oluyor karşılıklıdır yemek bile yaparım vallahi sevdiğim kadını her şeyi yaparım ben
Kadının görevi ya da yapmak zorunda gibi bir durum varsa ortada evet kölelik.
Kadın kocasına kahve yapabilir, ama erkek de karısına kahve yapmalı.
Ne köleliği ne alaka normal bir kahve abartmayın
Neden kölelik olsun ki.. İnsanın sevdiğine yemek hazırlaması ya da kahve yapması kölelik değil.
Komşularına yaptığı gibi eşine de yapıyorsa sorun yok
Küçücük bir fincan kahvenin ne köleliği olabilir..
E köleliği ya tam tersine gayet tatlı bi durum bence
Vayyy🙂
isteyebilir elbette. yapıp yapmamak da kadına kalmış. fakat bu durumun kölelikle zerre alakası yok.
Saçmalamayn be zaman zmaan da sen hatununa yapıp ikram edeceksin zor değil düşünmek seni düşüneni
Yapabilir erkekte ona yapar tüm her şey tamamen kadında değilse sorun yok
İsteyebilir, kölelik olmaz. Nasıl istediği ve üslubu önemli
bu devirde ççok zor
hanımcılık derken
neyi kastediyorlardı
hanım gibi davrananan erkekler!
Tabi ki jest yapabilir birbirlerine ama sadece kadının yapmasına kızıyorum. Her şey karşılıklı
İsteyebilir tabiki ama kadın çok yorulduysa ya da ogün morali bozuksa kadını anlayışla karşılaması lazım sonuç olarak o senin hizmetcin değil hayat arkadaşın
İçinden geliyorsa yapabilir ama kadınların görevi veya zorunda diye bir şey yok adamda yapabilir eli var kolu var sonuçta
Kölelik olmaz tabi ama kocası da yapıyorsa kölelik olmaz. Hiçbir iş tek taraflı değil
hayır. insanların birbiri için bir şey yapması hiçbir zaman kölelik olmaz
Niye kölelik olsun ki?
Öyle düşünen kadınlar var
Saçma. İnsan sevdiği insana kahve de yapar yemek de. Zevk bile alır.
Git gide saçma hal alıyor bu ilişkiler yemek kahve yapmak çok mu zor bunları yapınca köle olarak mı görüyorsun kendini
Evlendiğimde kocamda kocammm yaaaa isterse her şeyi yaparım erkeğim benimmmm bak canım çekti gidiyim bi öpeyim sevgilimi 💋💋
Ya ne alaka neden köle olsun insan sevdiğine bi kahve yapmayla köle mi olur
Yani içinden geliyorsa o ayrı ama onu bir görev olarak göremez kimse.
Karı milletine yüz verirseniz yapmaz tabi yüz vermeyeceksin
İsteyebilir ne var bunda ama üslup önemli tabii.
Çok saçma kölelikle alakası yok
Tabiiki yapacak.
Alakası bile yok.
Alakası yok. Bir gün sen ona, bir gün o sana yapar
Öyle şey olur mu eşin ikramidir bu
Tabii ki de ister kölelik olmaz
Kim diyorsa ağır canım
İsteyemez. Kendisi yapsın.
İsteme şekline bağlı durum bu.
Isteyebilir normal bir sey
ne alaka kadında erkekte ikiside yapabilir
emreder gibi istememeli
Yooo ne alakası var ki tabi isteyebilir.
Bazıları yapmıyor.. Kalk kendin yap diyor
Saçma ben olsam yaparım karşılıklı içerdim eşimle
İstemiyor yapmak. Senin hizmetçin yok diyor
Ondan olmaz
Bende gönderdim zaten.
eli ayağı tutuyorsa evet
Emrediyorsa hoş olmaz. İstemek var istemek var.
Hayır tabiki soruya bak
Neden kölelik olsun
Bazı kadınlar öyle düşünüyor
Ama eğer şu var mesela adam istedi kadın yaptı kadın istediğinde adam yapmazsa ayıp olur ama kölelikle ilgisi yok bunun
Olur mu öyle şey ya ben vallahi seve seve yaparım
Bir fincanın kahvenin köleliği mi olurmuş
Kocasina yapmıcsksa kime yapsin ayol 🙄
Hayır tabiki. Yaparim kociskoma
Hayır tabii ki
Evet
Hayır
Hayır hürmet
Benden isteyebilirsiniz aşklarımm
Eger bir kahve yapmayacaksa ne işe yariyordur.
hizmetçi al o zaman
çalışan herkes bi nevi köledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?