Yeme & İçme Ankara Eryaman'da güzel Hatay dürüm yapan, sipariş verebileceğim yer öneriniz var mı? Aynis_ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor İçine marul katsinlar ya Güncellemeler+1 yıl Yedim arkadaşlar sevgilim sağolsun Ankara Eryaman'da güzel Hatay dürüm yapan, sipariş verebileceğim yer öneriniz var mı? Cevapla Sipariş Soruları Öneri Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
hakan-salihoglu Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Türkiye'de organik tavuk kullanan yer yok. Ek olarak bende Ankara 'da yaşıyorum ve hepsi derili tavuklar. Son olarakta bir çoğu feci sağlıksız durumda. Sana atacağım videoyu bu yüzden izlemeni öneririm. www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 0 0 Yorumla
Quidadaeternum Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Orijinal Hatay dürümün içine marul konmaz, İskenderun usulü istiyorsunuz siz 1 2 Yorumla Aynis_ +1 yıl İskenderun usulü mu oluyor benim istediğim yani Yorumla Quidadaeternum +1 yıl Evet ama bütün Türkiye Hatay usulü diyerekten İskenderun usulü yapıp yediriyor bunu sadece hataylılar bilirr Yorumla
KreatörR Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 65% +1 yıl Kanka dois var elvankentte kesinlikle tavsiye ederim kaşmir de öncü var o da güzel ama dois kesinlikle 0 0 Yorumla
Elite_joys Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl O civarda istediğin lezzeti yakalayamazsın Hatay usulü en iyi yapan yer ivedik'te var tavsiye ederim gidip yemeye görülmeye değer 0 0 Yorumla
Cekicicılgın06 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 398 cevap paylaştı. vay angaramızamı geldın sen kız senı senı canım int bak bulursun 0 7 Yorumla Aynis_ +1 yıl 😃😃😃 teşekkür Yorumla Cekicicılgın06 +1 yıl rica ederim sevgilin varmış getirsin öyle her şey bedavadan olmazki arada senin isteklerini alsın Yorumla Aynis_ +1 yıl Çalışıyor ya işten çıkayım getircem dedi Yorumla Cekicicılgın06 +1 yıl hım ne güzel sende biraz sabret Yorumla Aynis_ +1 yıl O getirene kadar ben sipariş veririm Yorumla Cekicicılgın06 +1 yıl hım neyse canım sıparışi ver ucretınıde sevgilinden al😀 Yorumla Cekicicılgın06 +1 yıl geldımı yemeyın Yorumla
8matador1180 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Sincana gel ben ısmarlayım sana ayıpsın başkan... Marul da alırız gimsadan sdfdsgn 0 2 Yorumla Aynis_ +1 yıl ahhahahaha teşekkür ederim dışarı çıkamıyor cehennem resmen dışarısı 😂😂 8matador1180 +1 yıl yok o kadar da değil sen dee yaa :D
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. Hatay dürüm diyorsun. Bre gözüm dürüme marul mu konur 🤦@TayyarRA 0 3 Yorumla TayyarRA +1 yıl Hatay dürüm ağlıyor şu an bu tariften sonra 🥹🥹 Yorumla ahhbukizlar +1 yıl @TayyarRA 😂 Yorumla TayyarRA +1 yıl Jfjf Eryaman dediği yer tenrının bile terk ettiği bir yer Yorumla
SueɹrdʞuɔnK Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 89% +1 yıl Elvankentte SR döner iyi yapıyordu bir ara ama şu an nasıl bilmiyorum. 0 0 Yorumla
hfhvjghhg Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kızıl araya gel dicemO da bı durum için ne bilim 😄 0 0 Yorumla
ESKIbirKSliadam Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Eryaman beee. Yedek subayken askeri okuldan arkadaşların evine giderdim vay be 0 0 Yorumla
barisaydinn Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 97% +1 yıl Eryamanda hiç yok ya düzgün bi yer 0 2 Yorumla Aynis_ +1 yıl Evet ya of Yorumla barisaydinn +1 yıl ☹️☹️☹️ Yorumla
herseyherseyy Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Karışık olsun mu ablam ketçap faln koyuyorum? 0 2 Yorumla Aynis_ +1 yıl Ayy koy Yorumla herseyherseyy +1 yıl Tamamdır gönderiyorum Yorumla
cermikli0006 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Optimum AVM de var 0 4 Yorumla Aynis_ +1 yıl İsmi nw Yorumla cermikli0006 +1 yıl İsmi lazım değil o bir vefasızdı.. ismi lazım değil o bir hayırsızdı 😊 Yorumla Aynis_ +1 yıl Ay Allah'ım bir tane normal yok ya😂😂😂 Yorumla cermikli0006 +1 yıl 🤣🤣🤣🙈 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Türkiye'de organik tavuk kullanan yer yok. Ek olarak bende Ankara 'da yaşıyorum ve hepsi derili tavuklar. Son olarakta bir çoğu feci sağlıksız durumda. Sana atacağım videoyu bu yüzden izlemeni öneririm.
www.instagram.com/.../?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Orijinal Hatay dürümün içine marul konmaz, İskenderun usulü istiyorsunuz siz
İskenderun usulü mu oluyor benim istediğim yani
Evet ama bütün Türkiye Hatay usulü diyerekten İskenderun usulü yapıp yediriyor bunu sadece hataylılar bilirr
Kanka dois var elvankentte kesinlikle tavsiye ederim kaşmir de öncü var o da güzel ama dois kesinlikle
O civarda istediğin lezzeti yakalayamazsın Hatay usulü en iyi yapan yer ivedik'te var tavsiye ederim gidip yemeye görülmeye değer
vay angaramızamı geldın sen kız senı senı
canım int bak bulursun
😃😃😃 teşekkür
rica ederim sevgilin varmış getirsin öyle her şey bedavadan olmazki arada senin isteklerini alsın
Çalışıyor ya işten çıkayım getircem dedi
hım ne güzel sende biraz sabret
O getirene kadar ben sipariş veririm
hım neyse canım sıparışi ver ucretınıde sevgilinden al😀
geldımı yemeyın
Sincana gel ben ısmarlayım sana ayıpsın başkan... Marul da alırız gimsadan sdfdsgn
ahhahahaha teşekkür ederim dışarı çıkamıyor cehennem resmen dışarısı 😂😂
yok o kadar da değil sen dee yaa :D
Hatay dürüm diyorsun. Bre gözüm dürüme marul mu konur 🤦
@TayyarRA
Hatay dürüm ağlıyor şu an bu tariften sonra 🥹🥹
@TayyarRA 😂
Jfjf Eryaman dediği yer tenrının bile terk ettiği bir yer
Elvankentte SR döner iyi yapıyordu bir ara ama şu an nasıl bilmiyorum.
Kızıl araya gel dicem
O da bı durum için ne bilim 😄
Eryaman beee. Yedek subayken askeri okuldan arkadaşların evine giderdim vay be
Eryamanda hiç yok ya düzgün bi yer
Evet ya of
☹️☹️☹️
Karışık olsun mu ablam ketçap faln koyuyorum?
Ayy koy
Tamamdır gönderiyorum
Optimum AVM de var
İsmi nw
İsmi lazım değil o bir vefasızdı.. ismi lazım değil o bir hayırsızdı 😊
Ay Allah'ım bir tane normal yok ya😂😂😂
🤣🤣🤣🙈
Yoktur kalmadı