
Yeni yeni art denemesi yapmaya başladım kahve görseli nasıl sizce

Yeni yeni art denemesi yapmaya başladım kahve görseli nasıl sizce
Gidiyorum starbucksa diyorum ki bana bir Latte yap ama üstünde kalp olsun. Yapamam diyor. Espressoyla sütü karıştırmayı biz de biliyoruz. Ben oraya kahveden tat almak için gitmiyorum ki, kahve sanatı görmek için gidiyorum. Yok abi bir de bardağı ısıtmadan espressoyu koyup buz gibi kahveyi vermeleri var. Aranızda barista arkadaşlar vardır belki. Kaç aylık eğitim veriliyor merak ediyorum. Gideyim ben de starbucksta çalışayım öyleyse. Yıllarca kahvenin ana vatanı olarak anılmış bir ülke olarak kahve kültürümüzün bu kadar vasat olması gerçekten üzücü.
14 günlük uzun süreçli bir eğitimleri var 😅
Ben de ara sıra baristalık yapıyorum zerre beceremedim şu art işini. Güzel yapmışsın
Valla bende de video izleye izleye oldu İnsta keşfet ful art videosu dolu
Bizim çocuklar gözümün önünde yapıyor her şey okey ama ben sütün o krema yapısını vs tutturamıyorum, sıkıntı sütün ısı ayarında falan
Isı ayarını bende aylarca tutturamadım yok 96 derece olucak diğeri diyor şu kadar saniye diğeri başka bir şey en son 65 yaşında beraber çalıştığım bir abi şunu söyledi daya elini pitchera el yanmaya başlayınca anla ki krema oldu elin yanmadan kapat ve bu şekilde öğrendim
Kdwkxlelceldlslfskdkkrkdkek
Bu arada bizimkiler de o amcanın dediği taktiği söylediler bana. Bir de bizimkisi manuel, otomatik değil
Isıyı göremiyoruz kaç derece diye..
Bizim de öyle manuel en garantisi elle kontrol
Evet😃
Fena değil var biseyler sende 😄
Ahahahaha sağol sende de var gibi biseyler ajdmkaksjans
Ahahaha ne biliyim sıcak kanlı geldi görüşün 😂😂
Belli belli
Cevap
10Cevap
10 numara duruyor daha ne olsun. Beğenmeyene de sorarım içerken bozulmayacak mı zaten?
Ahahahaha en üzücü kısmı o zaten
Birazcık daha geliştirilebilir ama kötü durmuyor 😊
Sütlü kahveler hiç içemesem de, beğenirim. Gayet hoş olmuş.
Başarılı. Eline sağlık. Bende yapmaya çalışmıştım olmadı.
Ben de bi ara barista olmak istiyorum. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Bence gayet başarılı olmuş ellerine sağlık
Güzel görünüyor, ellerine sağlık canım.
Teşekkür ederimmm
Görüntüsü güzel görünüyor tadının da güzel olduğuna eminim
Baristalık sence de çok havalı değil mi
Dıştan öyle, bütün gün bulaşık yıkayınca öyle olmadığını anlıyorsun 😅
Hahahah içi seni dışı beni yakar mıydı ne öyle bir şey😂 gıda sektörü böyle maalesef
Olsun keyifli yine de seviyorum
gayet başarılı bence, eline sağlık
Teşekkürlerrrr beklerim seni de kahveye 😁
rica ederimm, umarım yolum düşer 😄
Paylaşılır ama bu sanat değil
Konu paylaşmak değil ya sosyal medyayla zaten aram yok masaya bu şekilde servis edilse mutlu eder mi
Güzel görünüyor eline sağlık
eline sağlık, gayet güzel
eline sağlık mukemmel goxukuyor.
Olmuş bu olmuş.
Çok güzel bana da yapar mısınsjfhcjch
Bize de öğrette evde yapalım be
Keşke evde yapılabilecek bir şey olsa yapardım sabahtan akşama kadar kendimi geliştirmek için :((
Üzüldüm
Çok paran varsa cihazı alıp yapabilirsin 😅
Hangi cihaz ve kaç tl
300 bine alt kalite işini çözücek bir cihaz alırız öyle söyliyim 🤣🤣 kahve çekme ve süt köpürtme cihazı
100 bin ***
Ben kahve içmekten vazgeçtim
Ahahahah benim kullandığım makina 1 milyona yakın öyle hesap et
Oha 😂😂😂
Elle yapmıyormusunjz ya
Elle yapıyoruz tabi ki otomatik değil ama fiyatlar böyle makina sadece kahveyi çekmeye ve sütü köpürtmeye krema yapmaya yarıyor
Kolay gelsin 😂
Ev tipi makinaların buhar çubuğu sür kreması yaparken güçsüz kalıyor yapamaz ayrıca abartacağım bir şey yok la marzocconun Türkiye de olmayan bir modeli var o yüzden o fiyat 200 bine güzel bir sanayi tipi alamazsın en fazla la cimbali junior alırsın
Ne alaka benim dediğim şeyle bunun ne alakası var arkadaş diyor ki bende böyle yapmak istiyorum arttan bahsediyor art yapması için sütü krema yapması lazım onu da buhar çubuğuyla yapıcak ev tipi makinalarda ki buhar çubuğunun gücüyle bunu yapamaz sanayi tipiyle yapar anladın mı
Tamam skandkamdmamdmams
Hm iyi çekmişin
Hafif bir orantısızlık var ama hoş yinede
Hojdır
Çok hoş görünüyor
Olmamış daha iyisini yapabilirsiniz
Gusell
Güzel olmuş ☕️
Çok güzel görünüyor eline sağlık
Harika görünüyor
10/10
Bence başarılı.
Vasat
Harika
Güzel görünüyor
Süper
Güzel gayet
Gayet güzel.
Afiyet olsun çok şekil duruyor
Az daha zorlarsanız mükemmel olacak
Fena değil
Güzel hoş
Good job 👍
Gayet başarılı bnc
Muhteşemmm harikasın
Güzel
Güzel
Senin vanilyasız halinden
Çok iyi başarılar
Çok guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?