Pazar kahvaltısını saat kaçta yapıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Pazar kahvaltısını saat kaçta yapıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Günaydın :)
ben biraz geç uzun sohbetli kahvaltıları seviyorum…
Günaydın 🙃
Rica ederim
Ne zaman acıkırsam o zaman olur
Cevap
15Cevap
Ben kahvaltı yapmıyorum öğlen yerim gadası günaydın..
Günaydın... 🌞
Belli olmuyor daha kahvaltı yapmadım mesela.
Günaydın
Günaydın gadasi.. şöyle bir yerde kahvaltı güzel olurdu
Günaydın
Dimi ya 😅 mesailerden fırsat bulsam ilk yapacağım iş bu
Hayatı yaşamayı seviyosun gadasi.. yakışır sana 😊
teşekkür ederim 🙃 eee elimden geldiğince
Ruh halime göre değişiyor ama brunch tarzında öğlen gibi yemeyi tercih ediyorum bu sıralar. 5 te uyandım daha yapmadım kahvaltı karnımda aç.
Uzun süredir kahvaltı yapmıyordum bugün öğlen yaptım.
Günaydın hocam, eğer boş günümse evde balkonda 9-10 gibi yapıyorum.
Belli olmuyor ne zaman kalkarsam mesela şu an canım istemediği için yapmayacam
Saat 11.30 şu an kahve ile başladım göbişe bişeyler göndermeye
Biraz geç yaparım. Saat 10 gibi. Haftada birgün ailecek güzel oluyor :)
11-12 gibi yapıyoruz genelde
10:30-12:00 arası kuzenler de aileleri Sabah erkenden uyandırıyor diye bize ulaşın geliyorlar genelde 🤣🤣🤣
Kacta yapayım hadi bugün sen belirle😅
O zaman 11 iyidir 😅 bak görsel isterim 🙃 yapmış mısın diye
Güven yoksa ilişki bitmistir🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bak bak bak 😅😅
11:30 olsunmu şu an keyfimi bozmıyım noluyyyy😂😂
Olsun tabiii
Ooo hemde anlayışlı uuu😂😂
Saat 11.07 . şu an puding yiyerek kahvaltı yapıyorum
Geç saatlerde her zaman
Herzaman sabah 9 10 gibi yaparım
Değişiyor bugün 10 gibi yaptım
Uyandığım saate göre değişiyor.
10-11
14.00
5 te
10 gibi yapıyorum.
şu an
7 gibi
Uyandığım zaman, saati yok.
10 gibi
11 gibi genelde..
8 de
8 genelde
9 da
Sabah saat 09.00 gibi
saat 10:00`da
11 12
1,2 gibi
Keyfime göre
9 gibi
10 da
Saat 12;00’de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar