Yaa gülüm bu yeni bir şey değil aslında siz duymamışsınız sanırım ben bu keki yıllar önce bir arkadaşimda yemiştim ve çok hoşuma gitmişti oyuzden de fırsat buldukça yaparım. Gerçekten çok lezzetli oluyor ıspanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile renginde yeşil olduğu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Doğrudur canım saygı duyarım gönüllerimiz bir olsun önemli olan bu 🤗insanız sonuçta insanın hergun ruh hali bir olmaz hayatımız sadece burdan ibaret degilki herkesin kendine göre sıkıntıları dertleri oluyor oyuzden yorum yap ya da yapma sana saygım sonsuz herzaman 🙋
Ya tadı gerçekten çok güzel oluyor ıspanak tadını asla almıyorsun anlamazsın bile renk olarakta yeşil oldugu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Ispanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile çok lezzetli oluyor birde rengi yeşil olduğu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi tavsiye ederim
Ispanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile çok kezzetli oluyor birde rengi yeşil olduğu için görsel olarak ta hoş duruyor fıstıklı kek gibi duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Teşekkür ederim 🙏 aslında çok bilinir ben yıllar önce arkadasimda yemiştim tadını çok beğenmiştim ve fırsat buldukça yaparım ama siz duymamışsınız sanırım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Afiyet olsun güzel olmuş.
Barışımm teşekkür ederim 🙏
Kekin de ıspanaklısını ancak sen yapardın. ah ponçiğim aaahhh... Yeme de yanında yat. Adresimi veriyorum, çabuk gönder, o benim...
eeeeee? Okumadın mı sen beni? Hiç cevap vermemişsin?
Yaa gülüm bu yeni bir şey değil aslında siz duymamışsınız sanırım ben bu keki yıllar önce bir arkadaşimda yemiştim ve çok hoşuma gitmişti oyuzden de fırsat buldukça yaparım. Gerçekten çok lezzetli oluyor ıspanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile renginde yeşil olduğu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Bir dilim kek almazmıydınız küçük bey 😂
Bir dilim yetmez, benim için bir tepsi yap aşkım.::)))
Tmmm pikiii 😊
Bekliyom bak.😚😚😚
Nerde bekliyorsun 🤣
Baktığın her yerdeyim. Hala anlamadın mı ponçiğim...
Ya senin canını yerim ben 🤗
Yemeeee. O bize lazım aşkım. Sona sensiz naparım ben. Canım benim...
Bimem naparsin 😂
Ölüvüm bee ölüvümmm...:)))
Çok kötü dude bu sorudan sonra kapanan iştahımı aralıklı su orucu yaparak fırsata çevireceğim
Deme öyle deme öyle 😂 ağzına kimyon sürerim senin 😂
Oruçtayım dude su ve şekersiz filtre kahve dışında her şey yasak
e hani iskender yiyecektik :D ıspanaklı kek nedur ya?
Bir kerede vır vır etme bee adam göm gitsin 😂
yine yeşillenecez yani bu akşam diosun :D gadın
Aynen öyle gözüküyor 😂
Bu akşam yine aklını başından alıcam 😂
hadi bakalım merakla bekliyorum :D
Neyi 🤣🤣
aklımı başımdan almanı :D neyi bekliyeceğim
sanki kandırılmış gibi hissetmelimiyim gadın :D
Yapıyorsun da kendin yiyorsun sadecee bizimde gözümüz kalıyor ellerine sağlık olsun
Canımın içi yorum yapmış 🤗 hoş geldin
Teşekkür ederim 🙏
Çimen gözlüm senin için ne gerekiyorsa onu her zaman yapmaya hazırım arada bir kendi kabuğuna çekiliyor yapmadığim da yorum
Doğrudur canım saygı duyarım gönüllerimiz bir olsun önemli olan bu 🤗insanız sonuçta insanın hergun ruh hali bir olmaz hayatımız sadece burdan ibaret degilki herkesin kendine göre sıkıntıları dertleri oluyor oyuzden yorum yap ya da yapma sana saygım sonsuz herzaman 🙋
Her şey karşılık seninle temenlilerimiz
🙋🙋🙋
Aynısı gönülden sane gönderiyorum
Güzel gözüküyor ama hiç tadmadım nasıl bir şey acaba 😃
Ya tadı gerçekten çok güzel oluyor ıspanak tadını asla almıyorsun anlamazsın bile renk olarakta yeşil oldugu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Umarım birgün denerim teşekkür ederim 🤗🌼
Rica ederim ne demek 🙋🙋🙋
Eline sağlık afiyet olsun❤️
Teşekkür ederim canımın içi ❤️
ıspanağı yiyemiyom ki ben ya
fıstık ezmesi gibi duruyor gerçi :D
Ispanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile çok lezzetli oluyor birde rengi yeşil olduğu için görsel olarak ta çok hoş duruyor denemenizi tavsiye ederim
deneyeceğim o zaman
limonlu portakallı kek neyse de bir sebzeden yapılan kek tadını merak ettim
elinize sağlık bu arada afiyet olsun
Teşekkür ederim 🙏
rica ederim
Çay hazır mı demek. Sen hangi çayı içiyorsun onu söyle 😊
Hiç farketmez yeterki çay olsun çay önemli 🤣
Çay içiyorum zaten
Ohhh misss afiyet olsun 🤗
Teşekkür ederim 🥀
Yaz günü ıspanağı nerden buldun diye sorarlar adama 😒
Pazarda markette dolu canım nasıl netden buldum
Çikiletalı olsaydı yerdim
hazır abla ve güvenili bir yere sakladık çayları
Ohhh ohhh iyi yapmışsın 👍 çay önemli
abla çaymı kaldı yıl oldu iki trilyon biz aya çıkıyoruz senin böreği bekleyene kadar acımızdan öldük
🤣🤣
Ben bunu yersem safinaz beni oyar bırak temelimin ıspanaklarını diye
Sanki Antep fıstıklı kek ispanaklı kek temel reisin hoşuna gideceği kesin 😂afiyet olsun yinede
Sen bana konum at termosa suyu çayı koyuyorum zaten oraya gelene kadar ışık hızıyla demini almış olur
Güzel görünüyor ellerine sağlık
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Eline sağlık. Afiyetle ye Abla 🌸❤️
Teşekkür ederim güzellik 🌺
Hangi pastaneden aldın
Bu pastanelerde satılmıyor ki alsak
Ispanak nasıl seviyosunuz ya :(
Ispanak tadını asla almıyorsun zaten anlamazsin bile çok kezzetli oluyor birde rengi yeşil olduğu için görsel olarak ta hoş duruyor fıstıklı kek gibi duruyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
Afiyet olsun :)
Teşekkür ederim 🙏
Güzel görünüyor 💙
Teşekkür ederim güzellik 🌺
Hazır 😊😊içiyorum şimdi
Ohhh misss afiyet olsun 🤗
Teşekkür ederim 😊
Oyyy oyy ne tatlı olmuş
Teşekkür ederim 🙏
Emeğine sağlık keşke çokta güzel olmuş, tadına bakamadık ama görsel harika
Tadı da gerçekten çok güzel birde ıspanak tadını asla almıyorsun anlamazsın bile rengi de yeşil olduğu için çok hoş duruyor
Bir dilim kek almazmıydınız küçük bey 😂
Adresi paylaş geliyorum 😂👋
Sana afiyet olsun rakı ile gitmez bu
Aynen gitmez ozaman bir çay koy hemen geliyorum 🤣
Rakı vardı çay çekilmez hava sıcak
Ben alkol kullanmıyorum oyuzden sen rakı iç banada bir çay söyle
Evde garson yok ki kime söyliyim çay. Kendim yaparım ben sana
Tmmm pikiii senin elinden çay içerim. Çay icerken de iki muhabbetin belini kırarız 😂
Zaten muhabbetsiz olmaz ama senin dm kapalı
Eline emeğine sağlık çok güzel gözüküyor 🌸
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Vayy yeşil kek ellerine sağlık
Teşekkür ederim 🙏
Bir dilim kek almazmıydınız küçük bey 😂
Hiç teklif etmiceksiniz sandım bayan rengarenk
1 dilimcik alim
Aşk olsun. Aramızda teklif mi var 😂 hemen kekini hazırlıyorum sen çayları koy geliyorum 🤣 seninle iki muhabbetin belini kırarız
Tamam sahile şöyle semaver yakıyorum kaynayana kadar buraya gelirsin
Tmmm pikiii 😊
Hayır ben bunu yemem
Bir kerede vır vır etme bee adam 😂 göm gitsin 😂
senin elinden zehir olsa yerim ama hayatım da hiç ıspanak yemedim
Bu kek ıspanaklı ama hiç ıspanak tadı almıyorsun anlamazsın bile ve rengi çok hoş duruyor
Fıstıklı revani
Şerbet koyarsak fıstıkli revani gibi olur
İyi yapmışsın afiyet olsun
Teşekkür ederim 🙏 bir dilim kek almazmıydınız küçük bey 😂
Alırım ıspanaklı kek severim teşekkür :d
TM pikiiii derhal hazırlıyorum sen çayları koy geliyorum
Tamam koyuyorum
🙋🙋
Ispanaklı börek bile yemiyorum, keki görmek beni ürküttü. 😂
Görüntü harika görünüyor tadına iyidir inşallah
Maşallah baya da var, şekerimizi yükselticen hatun. 😂
Gecesine tırmalarım seni haberin olsun. 😂
Bunu yapancılara fıstıklı diye yuttururlar
Bu kek ıspanaklı ama hiç ıspanak tadını alamazsın söylemezsem anlamazsın bile ve rengi de çok hoş duruyor yeşil yeşil bencede hiç anlamazlar
Şerbetliyse anlaşılmaz
Hayır gülüm bu normal kek dedim ya anldmazsin bile fıstıklı sanırsın
Ellerine sağlık çok güzel görünüyor
Sinan beni yoruyorsun şu an 😂
Tamam tutmayım seni iyi akşamlar
Teşekkür ederim 🙏
Bir insan kendi hür iradesiyle nasıl ıspanaklı kek yer ya 🤢
Oh hazır nere geliyoz
Ellerinize sağlık
Teşekkür ederim 🙏🙏
Hazır
Hemen geliyorum ozaman senin elinden çay içmek çok keyifli olur çay içerken de iki muhabetin belini kırarız 😂
Eline sağlık
Çok teşekkür ederim güzellik 🌺
Ispanaklı kek ilk defa gördüm iyimiş
Teşekkür ederim 🙏 aslında çok bilinir ben yıllar önce arkadasimda yemiştim tadını çok beğenmiştim ve fırsat buldukça yaparım ama siz duymamışsınız sanırım
değil
O zaman hemen demle küçük bey 😂 çünkü çay önemli 🤣
Dkkfkf çay olmadan olmaz
Ayyyy ne güzel gülüyorsun öyle bayrammmm 😂 hımmmm 😂
Gülüşüm güzeldir 🤣
Seni gülüşünü sevsinler
Sevsin kim sevsin ama dkf
Bilmem kim sevsin
Bilmem 😃
Bütün samimiyetimle söylüyorum, gerçekten çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. 🩷🩷💚🩷🩷
Ellerine sağlık.
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
Rica ederim. Afiyet olsun 😘
🙋❤️🙋❤️
Tatliya benzettim
Ellerin dert görmesin muhteşem olmuş
Ellerine sağlık.
Eline sağlık
Teşekkür ederim 🙏
Eline sağlık. Güzel duruyor.
uzaktan fıstıklı kadayıfa benziyor
Hazır tabi
Hamarat kadın😂
Ispanaklı keek mii? O ne bee 😮
Ispanak):
Eline sağlık.