
Tünaydın, erkeğin kalbine giden yol midesinden gecer' sözüne inanıyor musunuz? Ne kadar doğru bu?

Tünaydın, erkeğin kalbine giden yol midesinden gecer' sözüne inanıyor musunuz? Ne kadar doğru bu?
Merhaba,
Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer sözüne katılmıyorum. Bende öyle bir şey yok. Hiç alakası yok. Evet yemek yemeyi severim ama bu bir kriter değildir benim için. Sırf hamarat yemek yapıyor diye gözümde değeri olamaz. Kalbime giden yol dudaklarımdan geçiyor! 😅
lezzetli yemekler ve iyi bir yemek deneyimi, insanlar arasında duygusal bir bağ kurmaya yardımcı olabilir. Özellikle romantik bir ilişkide, bir erkeğe onun sevdiği yemekleri hazırlamak veya onu güzel bir restoranda ağırlamak, duygusal bir bağın oluşmasına ve ilişkinin daha güçlü olmasına katkı sağlayabilir. Ancak her erkek için bu sözün geçerli olmadığını da unutmamak gerekir. Her bireyin ilgi ve değer verdiği farklı şeyler vardır ve ilişkilerde kalplerin kazanılması, sadece yemekle sınırlı kalmamalıdır. İletişim, anlayış, saygı, ortak ilgi alanları ve duygusal bağlar gibi daha derin ve önemli unsurlar da ilişkilerin temelini oluşturur. Sonuç olarak, "Erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer" deyimi, ilişkilerde lezzetli yemeklerin veya yemek hazırlamanın bir şekilde duygusal bağ kurmada etkili olabileceğini ifade eder. Ancak ilişkilerin temeli, taraflar arasındaki güçlü duygusal bağ ve iletişim üzerine inşa edilmelidir.
Kesinlikle doğru söylüyorsun. Yemek sadece bir araç aslında.
Tabi ki de. asıl önemli olan bence sevgidir.
Açıkçası bir ömür boyu bir hayat arkadaşın varsa onunla aynı sofrada ol. Aynı şeyleri yiyin. Sofranızın da Muhabbetiniz de bereketi olsun.
Bir tarafın yemesi ile içmesi ile huzur mutluluk bereket olmaz. Gerekirse birlikte aç yatacaksınız.
Gerekirse mutfakta birlikte yemek yapacaksınız.
Rabb'im bereketi ve huzuru eşlerin iki dudakları arasında ki muhabbete sır kılmıştır. Bu lûtfun kıymetini bilirseniz saâdet-i dâreyn lûtfun da nâil olursunuz inşallah.
Cevap
15Cevap
Valla benimki huzur verenden geçiyor. Artık mutluluk beklentim bile yok. Trip atmasın yeter 😂
Türk kızı tipsiz durur mu shshs ölçülü olmalı. Bu arada evet huzur da önemli bir etken.
Tripsiz olucaktı
Hikaye. Hiçbir erkek sırf güzel yemek yapıyor diye birilerine aşık olmaz
Alakası yok aynı b*ku kebapçı Selim abide yapıyor aşık olanı görmedim.
Şss tamam sakin..
Türk erkeği kadına bakarken evlilik yolundaysa 1. Mutfağa 2. yatağa bakar. 3 zaten sırasıyla kendi gelişir.
Yemek veya yatak kendi başına yeterli değil.
Huzurlu ve mutlu olup tamamlayabilmekten geçiyor.
Çok doğru tabiki de kadının kalbine giden yolda paradan gecer
Genelleme yapmak doğru olmaz. Herkes aynı değil sonuçta
O da eskidenmiş, şimdi yataktan geçiyor
Kesinlikle haklısın. Ayrıca erkeğe göre değişiyor
Konu yemek ve mide olunca da genellemeye girmek istemez misiniz :D
Yahu yaşamak için denmez ona ölmemek için yiyen insanlardanım denir djdj herkes yaşamak için yiyo. Neyse tamam istisnalar kaideyi bozmasın yine
@perlamare ölmemek ve hayatta kalmak aynı şeyler :D yapma nolur shdj
Kaç senedir tanıyorsun beni :D “haklısın” demek bu kadar mı zor
Hep Haklı olmayı ben de istemiyorum ama genelde öyle oluyor :D
@perlamare @Sosyetic_SheqiiL siz ne yapıyorsunuz ya 😂 😂
@PrensesEdelweiß bu arkadaş benimle uğraşıyor :D
Ya bu @Sosyetic_SheqiiL sorusu değil miydi? Anaaaaaaa, çevreye verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz @PrensesEdelweiß 😂😂
@perlamare ahahsjsj deliler 😂
Sende deli 😂 @Sosyetic_SheqiiL
Doğru değil gönlü doymayan erkeğin midesi doysada yine san abakmaz
Beni kapsamıyor en azından.. Çok fazla mideme düşkün değilim.. Ayrıca kadınları da es geçmeyelim..
Yani güzel yemek yapan bir kızdan anında hoşlanacağımı sanmıyorum ama çekici geldiği doğru.
Sadece midesinden mi geçer 😄
artık mide değil
Aç ayı oynamaz sözü ile paralel bu 😅
Doğru diyolaaa bilinmez
Kalp değil o işkembe
Ahahaja tamam
doğru valla :)
Degil bence ama sen bilirsin shsjd
benim için doğru senin için olmayabilir
Baya dogru bence
alakası yok bence.
Bayağı doğru
🤔🤔🤔
Büyük ölçü de doğru
yuzde 70
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?