Yeme & İçme Yemek konusunda aşırı seçici olan birini tanıyor musunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor maalesef öyleyim 😭 Güncellemeler+1 yıl ben hep böyleydim, kendimi olduğum gibi kabullenemiyorum ne yazık ki Yemek konusunda aşırı seçici olan birini tanıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
bubanayapılırmıbe Takip Et Guru Yaş: 126 , eic 98% +1 yıl onlar kadar itici biri olabilir mi şu hayattaaa 0 2 Yorumla Soran +1 yıl haklısın ben de bu huyumdam NEFRET ediyorum ama ben de böyleyim, elimde olsa seçmezdim :/ Yorumla bubanayapılırmıbe +1 yıl tanıdığım iki şahıs var hallerinden gayet memnunlar açıkçası bilemedim yani Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Evet tanıyorum. Dönerin içinde domates görse yemez. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl kim o kişi? Yorumla Soran +1 yıl kadın mutemelen Yorumla Carlosroberto +1 yıl Hayır erkek ya benim arkadaşım. Yorumla Soran +1 yıl ben de öyleyim jsksks Yorumla
_PƎRA_ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Evet.Dürüm tosta basılmaz.Hamburger ıslatılmaz.Tosta salça sürülmez. 1 0 Yorumla
BanaNeHa Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 99% +1 yıl Ben de öyleyim çoğu şeyi yemem 1 2 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla BanaNeHa +1 yıl 7 falan Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Her şeyi seçerim yemeğin salçasını bile 1 4 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla DertPaketEdition +1 yıl 9 Yorumla Soran +1 yıl domates yiyor musun? Yorumla DertPaketEdition +1 yıl Domatese göre değişir Yorumla
Hasanrtk Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Bende oyleyim ve kendime istediyim yemeyi yapiyorum. 0 0 Yorumla
ainslley Takip Et Xper 6 Yaş: 21 +1 yıl tanıyorum acayyip sinir bozucu bir durum 1 1 Yorumla Soran +1 yıl kim? Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı. Benim 😃 1 2 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla EskişehirEfsanesi +1 yıl Bak sen desene yemek yerken kalite takilacagiz yabi Yorumla
Aliasing26 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Bir arkadaşım öyle 1 3 Yorumla Soran +1 yıl bu durumu garipsiyor musun peki Yorumla Aliasing26 +1 yıl Saygı duyarım Yorumla Soran +1 yıl queen Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Bu işin master degree benim 0 5 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla Oluştur +1 yıl 10 Yorumla Soran +1 yıl çokmuş, ne yemiyorsun ki Yorumla Oluştur +1 yıl Yediklerimi saysam daha kısa sürer, hiçbir şey yemiyorum. Yediklerimi de lezzetsiz yapmışlarsa onları da yiyemiyorum Yorumla Soran +1 yıl peki ne yiyorsun, vaktin varsa yazar mısın Yorumla
çiğlevrek Takip Et Xper 5 Yaş: 51 , eic 64% +1 yıl Ben ben ben 0 2 Yorumla Soran +1 yıl domates yiyor musun Yorumla çiğlevrek +1 yıl Sade hayır ama üzerine zeytinyağ kekik çörek otu evet lahana kabak pırasa hayır yemeğin bir ritüeli var uymuyorsa yemem Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kardeşim 0 6 Yorumla Soran +1 yıl kaç yaşında? onun yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla primadonna_girl +1 yıl 18 yaşında. 8/10 diyeyim seçiciliğine Yorumla Soran +1 yıl domates yiyor mu? Yorumla primadonna_girl +1 yıl Sadece menemenin içinde yiyor. Sebzelerin çoğunu yemez. Eti de pek sevmiyor. Sadece tavuğun göğüs kısmını yiyor. Yeni lezzetlere de kapalı. Yorumla Soran +1 yıl kız mı Yorumla primadonna_girl +1 yıl Erkek Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. ben varım 0 4 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla Asya_2275 +1 yıl 10 üzerinden 10 Yorumla Soran +1 yıl domates yiyor musun? Yorumla Asya_2275 +1 yıl hayır ama hazır pizzada falan olursa yerim Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 922 cevap paylaştı. ben seçmem 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bende öyleyim 0 1 Yorumla Soran +1 yıl yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
onlar kadar itici biri olabilir mi şu hayattaaa
haklısın ben de bu huyumdam NEFRET ediyorum ama ben de böyleyim, elimde olsa seçmezdim :/
tanıdığım iki şahıs var hallerinden gayet memnunlar açıkçası bilemedim yani
Evet tanıyorum. Dönerin içinde domates görse yemez.
kim o kişi?
kadın mutemelen
Hayır erkek ya benim arkadaşım.
ben de öyleyim jsksks
Evet.
Dürüm tosta basılmaz.
Hamburger ıslatılmaz.
Tosta salça sürülmez.
Ben de öyleyim çoğu şeyi yemem
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
7 falan
Her şeyi seçerim yemeğin salçasını bile
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
9
domates yiyor musun?
Domatese göre değişir
Bende oyleyim ve kendime istediyim yemeyi yapiyorum.
tanıyorum acayyip sinir bozucu bir durum
kim?
Benim 😃
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
Bak sen desene yemek yerken kalite takilacagiz yabi
Bir arkadaşım öyle
bu durumu garipsiyor musun peki
Saygı duyarım
queen
Bu işin master degree benim
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
10
çokmuş, ne yemiyorsun ki
Yediklerimi saysam daha kısa sürer, hiçbir şey yemiyorum. Yediklerimi de lezzetsiz yapmışlarsa onları da yiyemiyorum
peki ne yiyorsun, vaktin varsa yazar mısın
Yigenim sadece etle beslenir
Afiyet, bal, kaymak olsun
Ben ben ben
domates yiyor musun
Sade hayır ama üzerine zeytinyağ kekik çörek otu evet lahana kabak pırasa hayır yemeğin bir ritüeli var uymuyorsa yemem
Kardeşim
kaç yaşında? onun yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
18 yaşında. 8/10 diyeyim seçiciliğine
domates yiyor mu?
Sadece menemenin içinde yiyor. Sebzelerin çoğunu yemez. Eti de pek sevmiyor. Sadece tavuğun göğüs kısmını yiyor. Yeni lezzetlere de kapalı.
kız mı
Erkek
ben varım
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
10 üzerinden 10
domates yiyor musun?
hayır ama hazır pizzada falan olursa yerim
ben seçmem
Ot olmasın ben herşeyi yerim
Afiyet olsun 🌹
Bende öyleyim
yemek seçiciliğini 10 üzerinden puanlar mısın rica etsem
Kendim😅
Evet
neyin oluyor