Geçen tavukçuda kanat ızgara yiyordum baktım karşımda bir kız öyle kibar yiyor ki sonra birde arkadaşlarıma baktım hayvan gibi saldırmışlar tavuğa 😂
Kızlar cidden öyle kibar yemek yerken keyif alıyor musunuz merak ediyorum 🤔
Geçen tavukçuda kanat ızgara yiyordum baktım karşımda bir kız öyle kibar yiyor ki sonra birde arkadaşlarıma baktım hayvan gibi saldırmışlar tavuğa 😂
Kızlar cidden öyle kibar yemek yerken keyif alıyor musunuz merak ediyorum 🤔
Çok keyif alıyorum ama bizim iş yerindeki erkek hocalar benden daha kibar yiyor. Bence bulunduğun ortam ve kişilere göre kendine çeki düzen verebiliyorsun. Yoksa kızlar da kendi evlerinde rahat rahat yiyordur eminim.
Cevap
2Cevap
Bende kibar yemek yerim
Tamam ds dikkat etmek gerek toplum içindeyiz buna görgü kurallari denir.. kimse benim agzimdan gelen garip seslere maruz kalmamali...
İşte bu harika bir cevaptı
Ben dışarda çekinirim normalde bende fena yerim
Sevgilinle yerkende çekinir misin mesela
şu an yok ama eskiden varken ilk başlarda öyleydim ama sonra alışınca cekinmeidm
Normalde öyle yemiyorlar
Çicekler kibardr
Askıımm fotodaki senmiiisnn😍
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?