Ben tek ( 500ml) almıyorum, 12 li 500ml ya da 6 lı 1lt alıyorum, damacana ise bize 10 km uzaklıkta bir kaynağımız var damacanalarımı orada dolduruyorum👍🏻
Özellikle sıcaklar pet şişe çok tehlikeli. Pet şişelerdeki bpa ve benzeri maddeler suyun içine karışıyor; bu da kanser ve erkeklerde bazı başka sorunlara yol açıyor; o yüzden cam şişe tercih ediyorum; dolayısıyla fiyat buradaki limitlerin de üstüne çıkıyor maalesef.
Bazı fırsatçı insanlar var, 10-20 ₺ istiyorlar. Öyle durumlarda almamak lazım ama susayinca mecbur alıyorum. Münferit satıcılardan almıyorum asla, işte trende vb şu satanlardan..