Ben kesinlikle soğuk kahve aşığı olabilirim. Ufak çaplı bi çarpıntılar yaşasam da vazgeçemem 🥺☝🏻


Soğuk çay soğuk kahve bu ne ya soğuttunuz beni kahveden bir kere çok ısrar edilince denedim bana hiç hitap etmiyor bu soğuk içecekler ben çayıda kahveyide dumanı üstünde çikolatası yanında seviyorum.
Tamam sen çayını kahveni sıcak iç Allah Allah ne çemkiriyorsun be😤
Çekmirmemiştim 😊 biraz giriş sert olmuş size değil tepki yanlış olmasın teşekkür ederim ben içiyorum sende soğuk soğuk iç kahveni afiyet olsun.
Papatya çayı yapayım sana? 😂😂
Bitki çayları insanı nonoşlaştırıyor kuş burnu demle şöyle odun ateşinde ne o öyle papatya çayı yok Ginkgo biloba çayı yok melisa çayı 😂😂 yani siyah olacak çay dediğin ya kırmızı
Sen bitki çaylarına da, soğuk kahveye de kurban ol kurban 😂😂
Ama yaşanmış bir olayım var bilsen bana hak verir yetmez kalkar bana çay demlerdin😂😂
Çaya petibör batıracaksak olur demlerim ☝🏻
Bu çocukken en sevdiklerimden bak bu zararsız ama içine düşürmeden tek hamle de ham yapacaksın yoksa çay çamur gibi oluyor yaptırmammm 😂😂
Sen benim enerjimi düşürüyorsun yeter 😂😂😂
Bunlar işte hep soğuk kahveden bak benim hiç düşüyor mu 😂😂
Senin ciğerlerini söker evime askılık diye asarım bak uğraşma benimle 😂😂 prenses çizgimden çıkarma bi soğuk kahvemiz var ona da laf ettirmem 😂😂
Ciğerlerimi sökünce aha güzel bir çiğer şiş geliyo diye iştahım kabardı onu bile beceremedin ya askılık yaptn hayal gücün de zayıf senin 😂😂😂
Sen ne değişik bir adamsın ya ne negatif ne tuhaf adamsın git burdan giiiittt 😂
Ayrıca hayal gücüme de kurban ol ☝🏻 😂
Minik kalbim pıt diye kırılırdı şu sözlerden sonra ama Allah'tan minik değil ve pıt diye kırılmaz çatur çutur kırılır kırılırsa 😂😂 neyse gidiyorum ben çok güldüm saol soğuk bayan 😂
Bayan? Sensin bayan 😒
Kadın olarak değiştir orayı takılma o anlamda kullanmadım hassasiyetinizi anlayabiliyorum.
Aman neyse prensesdin sen her zaman bir çare bulursun gerçi suratını astığına göre çiğer şiş teklifim cazip gelmiş olabilir. 😂😂😂
Pek et yemem o yüzden cazip gelmedi 😂😂 demek bana yemek ısmarlamak istiyorsun aa hiç gerek yok.. Bak hala ısrar ediyorsun gerçekten gerek yok 😂😂😂
Olayı kendine nasıl çevirdin burdan daha bir çayını içemediğim kadına ne diye yemek ısmarlıyorum prensessin diye ayrıcalık yok o çay buraya gelecek😂😂
Öyle miii, pekiiiiiii.. : )
Ha şöyle yakında soğuk kahveyi de bıraktıracam sana 😂😂
Soğuk kahve içiyoruz diye çay içmediğimiz anlamına gelmiyor ☝🏻
Yani seninde doğru yaptığın şeyler mutlaka olacaktır çay gibi😂
Başak burcuymuşsun bende diyorum neden enerjimi düşürüyor başak olduğun için hiç de anlaşamam başakla zaten 🙄😂
Başaklarla anlaşmak zordur zaten herkesle anlaşamayız anlaşınca da çok iyi anlaşırız.
Hiç fark etmez elinden hangi kahve olsa içerim ben 😂☕ hatta ben yapayım
Bak seeenn😂 o zaman birde senin elinden içelim 😂
😂😂 içelim :)
Yeter ki kahve olsun her türlüsünü severim 🤎
Cevap
8Cevap
Her türlü kahveyi severim yeter ki kahve olsun
Sen eşittir ben demektir... 😂😂
😂
Benim içmediğim bir kahve türü yok bu konuda çöplük gibiyim
Hahahah o da iyimiş 😂
Cold Brew Latte diyeyim de burjuva olduğum belli olsun
En başta yerimi ayır bu defa ilk yudum benim 😂😂 ayrıca görsel efsane olmuş müthiş yakalamışsın renkleri😇
Ay ben onu İnternetten buldum 😂 ama sorun yok aynısını yapıyorum 😂
Bu kadar dürüst olmasan bende anladım zaten ama çaktırmamıştım😂😂 en baş yeri ayır lütfen mazeret kabul etmiyorum 😂
Yaa 😂😂
Ayırırızzz. Poğaça kadar ilgi göreceğini sanmıyorum 😂
Bence önemli olan ürün değil sohbetin kimle yapılacağı 😇 boş ver değer bilen gelsin herkese yer yok hem sıkış tepiş oturamam ben 😂😂
Türk kahvesi şekersiz:)
Peki bunun yanına güzel bi ekler alıp gelsem 😇
İstemez 😂
Bana neden kötü davranıyorsun? Herkese bir şeyler yapmışsın. 😭😭😭😭
Egoya bak sen egoya sen bilirsin ben iyiniyetlimle gelmiştim galiba sana yalakalık yapmak lazım bir yanıt alabilmek için şu erkeklerin girdiği şekillere baksana
Pardon? Sen sıkıntılı mısın ya? Cevap vermek istememişimdir cevap vermemişimdir. Haddini bil ilk önce.
Ben haddimi biliyorum sana da bir şey demiyorum. Herkese bşr şey yapıp bana yazmamışsın ona üzüldüm. Ama şu yorumlara baksana gerçekten ne hallere düşmüş erkeklik insanlık. Bence sende farkındasın ama eğlenip geçiyorsun biraz düşünsen bence hak vereceksin bana. Sana sözüm kötü değil öyle anlaşıldıysa özür dilerim 🙏
Şu an soguk kahve alırım damlasakızlı plss
Damla sakızlı soğuk kahve de ilk kez duyuyorum 😂😂
Al gel 😂
Turkuz kardeş tabikide türk kavesi
Bana ice flat white
soğuk kahve candır
Evet evet evettt 🙌🏻
Çay yok mu çay?
Kahve var içersen ben var seversen
Kahve soğuk olur sen hele hele olur
😂😂💖
Benim ki buzlu olsun 😂
Soğuk kahvenin en önemli detayı buzun da zaten 😂
Mantıklı parantez içindekini okumanın zararları 🤣🤭
😂 😂 😂
Bu sitenin de ya
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?