Dört ay dışarıda saklama kabında bekleyen kurabiye yenir mi?

Atmaya kıyamadığımdan unutuldular kutuda bakteri üretmiştir diye yiyemiyorum atmaya da kıyamıyorum.
Dört ay dışarıda saklama kabında bekleyen kurabiye yenir mi?
Cevapla