Anneciğim kızma bana biliyorum o pastayı en az 3 günde tüketmem lazımdı Ama ben bir oturuşta iyi verdim sırf dolapta yer kaplamasın diye🤣🤣 yarın gelecek olan misafirlerle bir alakası yok yani
Evet benim için gece olmuyor ama ben bu aralar akşama kadar uyuyup sabaha kadar oturuyorum o yüzden ben yatana kadar acıkmış olurum şu 1-2 saate atlatabilirsem
Ahdgs 🤣🤣🤣 peki zıkkımlanmak için dişi fare erkek fareyi eve gönderdi ya benim canım arkadaşım o fareyi ezerek öldürmüş Peki dişi fare o erkek fare geri gelmeyince ne yapmıştır
Ahdhs 🤣🤣 iyi bir hayvansever nasıl oluyor Nasıl öldürmeliydi peki Ama ben dişi farinin suratını görmek isterdim ezilmiş erkek faresine o halde görünce ne yaptı acaba 🤣
Ahshs 🤣🤣 Ya sen midemi Bana düşman mı edeceksin anca nefes almaya başladım Bu arada dolma tenceresini yıkadım az önce mis gibi kokuyordu gerçekten bu dolma ne kadar büyük bir lezzet değil mi
🤣🤣 Şu kadarını söyleyeyim 2020'den beri hesabımı her gün 30 bin para yatıyor Ben 1 lirasını dahi kullanamıyorum ben kendimi yemeklere vurmayayım da ne yapayım 🤣
Ruh hastası annem buzdolabının üstüne şıngırdayan zil koymuş ağır Ben kapıyı açar açmaz kaldır küldür yere yuvarlandı şangır şangır şangır 1 saat öttü gerisini tahmin edersin 😓😓🤣😁😁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Bence kaloridendir o afiyet olsun :D :D
🤣🤣🤣
Bu özelliğinden biraz alabilir miyim 😂. Bende de tam tersi durum mevcut..
Hepsi senin olsun
Ahaha çok sevinirim
Hayret ettim hemen bir sağlık kuruluşuna başvur araştırma yapsınlar üstünde
🤣🤣🤣
Biber dolmasını bana verseydin pastayida sen yeseydin bunların hiç birisi olmıycakti 😂
Ahdhs o zaman doğuma gider gibi evin içinde volta atmayacak mıydım 🤣
Atmazdin çünkü ben yarısını yemiş olurdum 😂
Ahdhs iş bittikten sonra ortaya çıkıyorsun 🤣hiç yardımsever değilsin
Valla etken görseydim soruyu koşa koşa gelirdim çünkü biber dolmasına. Bayılırım sanada afiyet olsun güzellik 🌺
Tefekkür ederim 🤣
O yemeğin üstüne o pastayı yemek djfjf naısl bir damak zevki.
Çok mu kötü sen yemeğin üzerine tatlı yemez misin
O dolmayı görümce bile iştahım kapandı. Direkt dolmayla alakalı yorumum fjjf
SEn güzel yapan görmemişsindir şansına küs Egeli değilsen tabii
O kadar uzun patlıcan dolması ilk kez gördüm. Onu nasıl doldurdun sjsjsj
Bilmiyorum annem doldurmuş 😁😁
Bi sor nasıl doldurmuş sjsjs
Seninkiler çok mu küçük oluyor hem kaşıkla da durmadı biliyor musun zor yedim 😁
Eline alıp yeseydin 😂
Ama elim yağ olurdu 🤣🤣
Isıra ısıra ohhh 🤧
Sen de mi eline alıp yiyorsun 🤣🤣
Haber verde apartmanı falan terk edelim belediyeyi arayalım.
Nedenmiş
Bu kadar şeyi yedikten sonra o mide mide değildirde ondan
Sen ne yemeği tercih ediyorsun
Sağlıklı olsunda
Nesi sağlıksız bunların
Misal o kadar pasta
Çok mu 🤣
Yutkundum teşekkürler hayatım afiyet bal şeker olsun🥲💖
😁😁😁 Kız ben de kaç gündür makarna yiyordum İnan okuyangodan çıktı
Tencereyi nereye sakladın acaba ben bulamadım afiyet olsun kutsal dolma ayı bu ay 😂
🤣🤣🤣🤣 Evet bu ay dolmalar daha lezzetli oluyor ya Neden herkes dolmaya takılıyor niye pastacık kimsenin umurunda değil 🤣
Bu ne pasaklilik
Masayı kaldır, temizle önce abooovc
Sen ne zaman bu siteye üye oldun anne 🤣
Ahahahaha ben her yerde seni takipteyim cocumm
Anneciğim kızma bana biliyorum o pastayı en az 3 günde tüketmem lazımdı Ama ben bir oturuşta iyi verdim sırf dolapta yer kaplamasın diye🤣🤣 yarın gelecek olan misafirlerle bir alakası yok yani
sen bensin 1 tabak makarna 1 tabak corba bi ekmek arası tost yedim ikide kraker yedim şimdi anca doydum ama ben kilo almam hiç :D
0 şu an nefes bile alamıyorum Sen nasıl yaşıyorsun 🤣
valla yemeği yemek bana terapi gibi geliyo rahatlıyorum şimdiden yarın ne yesem diye düşünüyorum :D
Ahdgs 🤣🤣🤣 Benim midem patlamak üzere Benim de aklımdan geçmiyor değil yarın ne yemek yiyeceğim
marketten gidiyimde milföy alıyım yanınada patates salatası yaparım miss
Allah 🤣🤣🤣 Ben de çikolatalı puding ve yaprak sarma yapayım diyorum
Yaprak sarması olsaydı koşa koşa gelirdim😂😂
🤣🤣🤣
Bayağı hafifmis bunlar 😀
🤣🤣🤣
Çok az yiyorsun bir deri bir kemik kalacaksın
Diyet yapıyorum da mecbur 🤣
10 dolma2 pilav eksikti tabi
🥰🤣🤣🤣
Ye yat sonra niye aldım.
Soda iç soda 🤪😀
🤣🤣🥰 ah ah nereden geliyor bu kilolar benim başıma
Dolmalardan tatlılardan köftelerden.🤪
Sonra ayy göbem çıkmış, basenlerim çıktı napcaz denıze nası gircem
Ahshs 🤣🤣 Of inek gibi brokoli mi yiyelim
İnek brokoli yiyo😳😀yiyosa snde ye
Senden bana kalır mı ki 🤣
Bunu sen mi diyosun 🤪
Diyemez miyim 🤣
Hayır hakkın yok
Göben bile sus utanmaz diyor attın içime ne varsa😁🤪
Nedenmiş
Ahdhs Evet benim biricik bebeğim geçen gün arkadaşım yastık sanıp üstüne yattı biliyor musun
Bilmem mi anlatıyordu arkadaşın bna 🤪😁
Ne Anlattı pislik çabuk söyle
burada olmz, herkese rezil etmeyim sizi
Dünyayı yemişsin kızım
Manyak 🤣
Can bogazdan gelir yarasın kardeşime
🤣🤣🤣
Sana bu kadar fazla çatalımı alıp geliyorum dfgdf
Ben mide fesatı getirmeden önce neredeydin sen 🤣🤣
Yedin mi hepsini be! Göz hakkımı hemrn geri ver. 😄
Ahdhs Benim hakkımı hayır deseydin ayırırdım hem mide fesadı geçirmezdim hep senin yüzünden 🤣
Ahahaha afiyet olsun o zaman
Sağolasın
Birde bunun mıçması var iyi düşün bence
Niye çok mu zor mıçmak
Pasta ile alakasız şeyler yiyorsun
Sanırım haklı olabilirsin
bu yetmez 4 dilim pasta ye
Diyet yapıyorum Çok fazla yiyemem 🤣🤣
ye gece diyet olmaz açlıktan ölme 😅
4 dilimden zarar gelmez kilo alırsan suçlu benim sen masumsun😂😅
Aaaaaa ölür müyüm gerçekten 😓😓😓
Allah göstermesin aniden kan şekerin düşerse.
kilon kaç
göbek var mı tombiş misin
Aman tanrım 😓😓 hep kızlar yüzünden tutturdular bir diyet bir diyet
Birazcık büyümeye başladı artık elime tombişlik geliyor
boş ver kızları onlar seni kıskanıyor
tamam böyle göbek tatlı olur bu halinle kalsın göbeğin
hadi yemeğe başla😊
Kız arkadaşım geçen günü yastık sana üzerine yattı 😁
Bitirmek üzereyim ama büyük dilimi pastasını bitiremedim midem patlayacak
Afiyet olsun tamam mideni zorlama su kola fanta iç pasta iyice midene otursun
Pembe bardağın içi kola dolu zaten o çıkmamış
dolmalarıda yedin dimi
gece güzel ve rahatca uyursun😊
Aayyyy 🤣🤣😁😁 bomba gibi oldum da doğur mak üzereyim beni acil hastaneye götürün
beni doğurturum ama bana kızma 😂😊
sen zaten tatlı bir bombaydın😅
Ay nefes alamıyorum 🤣🤣🤣
korkutma beni suyum geldi deme😂😅
bi beni yemedin bu çok normal kanka😂🤣
suni solunum yapsam istermisin yani nefes alman için kötü amacım yok😅
Ajaha5 😁🤣 suyum gelmedi de çok büyük ağırlık hissediyorum
uyurken midende erir canın sağolsun 😊
İnşallah sağ olur ben şüpheliyim
şüphelenme varsa soda iç miden rahatlar
normalde gece yemek zararlı bunu biliyosun dimi
Evet benim için gece olmuyor ama ben bu aralar akşama kadar uyuyup sabaha kadar oturuyorum o yüzden ben yatana kadar acıkmış olurum şu 1-2 saate atlatabilirsem
2 saati atlatmanda sana destek olmamı istermisin bende ye dedim suç ortağınım vicdan azabı çekmiyim
Ahshs iyi olur
konuşup zaman geçiririz dolmalarıda sindirirsin
Dolmalarda kaldı galiba aklım belki bana bu şişkinliği yapan pastadır dolmaların bir kabahat yoktur 😁
bende biraz açım evet dolmada kaldı aklım keske birgün banada ikram etsen
Ahaha kıyamam ya sen açsın ben patlama nöbeti geçiriyorum 😁
içtinmi soda evde az yürü aşınsın yediklerin
Soda yokmuş evde birazcık yürüyorum volta atıyorum tam doğum öncesi
doğru şişlik aynı şiş
Ahshs Peki beni doğumhaneye aldıklarında içimden çocuk çıkmayınca hemşirelere doktorları nasıl açıklayacaksın sonuçta suç ortağım sensin 🤣
üçüz ya da dördüz var içinden çıkmıyor derim😂🤣
tek çare evde seni kendi elimle doğurtmam 😊
Ya sen nasıl doğurtacaksın mıçmık mı sanıyorsun 🥰🤣
you tube'den izler öğrenirim😊😇
Ahaha aaaaa bu doktorlar hemşireler kesilmez değil mi o kadar yıl okul okuyorlar insan 5 dakika YouTube'dan seyreder yapar 😼🤣
sağlıkcılar kesilmez ben zekiyim elim hafiftir sen nefes alıp verebilirsen ıkınırsan 5 dakikada bebelerini havluya sararım😊😇
Nefes almakta güçlük çekiniyorum ıkınabilir miyim bilmem sezeryan yapman gerekebilir 🤣
sayın hastam sezeryan talebiniz reddedilmistir😅😂
Aman tanrım ne olacak şimdi 🤣
kesme ve dikiş atmada ben yokum ya normal doğum ya da istifa dilekcemi yazarım😅
Aman tanrım ne olacak şimdi 🤣
mağara insanları dönemi gibi ilkel yola başvuracağız😊
Sen normal dogumu kolay mı sanıyorsun
oda zor kanka
bence hiç doğurma çocuksuz yaşa
biraz iyimisin miden nasıl
Eh işte yatağıma uzanabildim
acaba başka gecelerde biraz azmı yemek yeseniz
Harika bir fikir Neden benim daha önce aklıma gelmedi
yalnızlıktan aklına gelmemiş olabilir
Üşen gençlikten Ben böyle acıkıyorum acıkıyorum acıkıyorum ondan sonra saldırıyorum
çok acıkırsan saldırman normal
şu üşengeçliği size yasaklasam kabul edermisin kendi iyiliğin için
Ben onu bırakıyorum Ama o beni hiç bırakmıyor
Tek taraflı platonik aşk gibi😊
pasta varsa bir dilim daha yiyelim mi😅
Pasta bitti ama cips var dolapta 🤣
uyudunuzmu iyi geceler
ohh süper tamam cips yiyelim😂
yemen ve güçlü olman gerek😊
Yok bu mi deyle uyumadım daha ama esniyorum
sen esne ben saçını okşayarak uyuturum seni
Ahshs 🤣🤣 daha dün petibör bisküviyi mayonezi banarak yiyordum bugün tabii mide kaldıramadı bu kadar güzel şey
aç kalsan benide ketçap döküp yermiydin😅
Seni kızartıp yerdim 🤣
yaa🤣
ya beni kızartırken gaz kesse elektrik gitse 🤣🤣
Evet sadece sosis ve salamı çiğ yiyebiliyorum, 🤣
peki eşin olsam yine bana kıyarmıydın😅
Karadul örümceği eşiyle çiftleştikten sonra eşini afiyetle yer ve bu örümcekler benim gibi Temmuz ayında doğarlar 🤣🤣
ama ben at eşek merdiven altı sosis salam üretimiyim 😅
Ahshs 🤣🤣🤣 Yok ya
ne sen karadulsun öylemi bittim ben 😳😳
dul olman evet güzel kabulumsum ama kara olma lütfen😅
Arkadaşım geçen günü fındık faresi yakalamış evinde Ne yapayım diye bana soruyor bas cızır cızır tost makinesinin arasına mis gibi et dedim 🤣🤣
bu cevabı haketmiş iyi demişsin arkadaşın senin iştaklı olduğunu unutmuş😂
🤣🤣🤣 ama benim iştahımın bedelini hep midem ödüyor en sevdiğim midem
fare kızmıydı erkekmiydi seyine bakmışmı😂
Bilmem erkektir bence dişi fareler evlere girecek kadar hayatım tehlikeye atacak kadar saf mı
kocan olsaydım kendi elimle mideni kelepçelerdim sana iyilik için😅
Ahdgs 🤣🤣🤣 peki zıkkımlanmak için dişi fare erkek fareyi eve gönderdi ya benim canım arkadaşım o fareyi ezerek öldürmüş Peki dişi fare o erkek fare geri gelmeyince ne yapmıştır
aldattı sanıp ağlayıp intihar etmiştir🤣
Ya erkek farenin arkasından eve gelip erkek farenin ezizilmiş bedenini gördüyse 🤣
umarım görmemiştir arkadaşın iyi bir hayvan sever değilmiş
Ahdhs 🤣🤣 iyi bir hayvansever nasıl oluyor Nasıl öldürmeliydi peki Ama ben dişi farinin suratını görmek isterdim ezilmiş erkek faresine o halde görünce ne yaptı acaba 🤣
erkek fareyi ezseydi şeyide ezilutmiydi😅
ezilirmiydi olucaktı
Nneee🤣🤣
😊😊
Ne Sordun ben anlamadım 🤣
aslında sorma değil meraktı😂
yani şeyini acımayıp onudamı ezmisti🙈🙈
Dişi fare eve gelip erkek farenin ezilmiş bedenini görürse ne yapar 🤣🤣? ↗ senin için sordum 🤣
Fareyi taşla ezmiş zaten şeyi falan kalmamıştır fareciğin🤣
iyi ettin teşekkür ettim soru harika🤣
🤣🤣🤣 rica ederim
bence yarım santim şeyi hâla kalmıştır atasözü vardı eşek ölür şeyi kalır derler🤣😂
Peki o şeyinin sağ kalmasının Ne gibi bir anlamı var kendisi ölü
bana yazarken zayıfladın hadi gel mutfağa cips seni bekliyor😅
anlamı yok üzüldüm iyi ki o ben değildim
Ahshs 🤣🤣 Ya sen midemi Bana düşman mı edeceksin anca nefes almaya başladım Bu arada dolma tenceresini yıkadım az önce mis gibi kokuyordu gerçekten bu dolma ne kadar büyük bir lezzet değil mi
mutlu neşeli olduğun birgün bana dolmandan yedirirmisin😅
biberin kıyman benden😅
Neden olmasın sen de dolmayı çok mu seviyorsun 🤣
çok severim bekarım pişirmenin yok
Zeytinyağlı yaprak sarmasını daha çok seviyorum aslında ben onu kesin yapıyorsundur sen 🤣
hayır onuda severim ama yapamam
dolma sarma sevdan kaç yaşında başladı😅
Bilmem çocukluktan beri çok severim Sen ne yapıp yiyorsun merak ettim fare mi kızartıyorsun 🤣
ben seni kızartıcam kanka🤣😂
beni merak etme açlıktan ölürsem bidaha sana yazamam
Peki ya ben bomba gibi patlayıp ölürsem millete nasıl açıklayacaksın ölümümü 🤣🤣
Sonuçta kankam olarak ölümümü açıklamak sana düşer eğer sen ölürsen ben açlıktan ölmüş derim 🤣
tamam anlaştık😂
hadi şimdi inat etme yazık midene kalkıp cipsini ye :)
Ahdhs Sen bizim akrabalardan falan mısın doğru söyle beni öldürüp mirasıma mı konacaksın 🤣
neee mirasındamı var😂😂
bekâr ya da dulsan evlenelim söz mirasından 5 kuruş istemem dolma yapsan yeter😅
Pardon ben bu soruyu gizli sormuştum değil mi unutmuşum 😀😀🤣
ben asla hafif tatlı göbeği olup iştahlı bi kıza kadına kötülük düşünmem zarar vermem😊⚘
niye unuttun aşıkmısın kanka😂
Bir an beni tanıdığını sandım da🤣🤣 miras konusunda başımız dertte
seni dinlerim cipsini yiyerek bana anlatabilirsin 🙂
sanki ruh eşime benzettim seni ama tanışmıyoruz😅
🤣🤣 Şu kadarını söyleyeyim 2020'den beri hesabımı her gün 30 bin para yatıyor Ben 1 lirasını dahi kullanamıyorum ben kendimi yemeklere vurmayayım da ne yapayım 🤣
çok üzüldüm ve duygulandım kendini yemeğe vuracağına paraya hesabına saldırsana😂
kanka vur kendini yemeklere söz ömür boyu yanında olucam sen 150 200 kilo olsan bile😊:)
🤣🤣🤣🤣 işte şimdi hayret ettin mi nickib tam olmuştur
hayret etme 🤣😂
sen şişmanla sana söz ben sana spor yaptırıp zayıflatırım seni😂
ama bana ya kocacım - kankam ben spor sevmiyom dersen bütün cipslerini erkek farelere veririm 😅😂
Peki fare yemeni istersem yer misin 🤣
seni nafakasız boşarım çocuğumuz varsa sana göstermem😂🤣😅
Ahdhs 🤣🤣 ya Ben çocuğumuzu alıp yurt dışına kaçırırsam
güzel şişko tombiş canım karıcım ilk ve son aşkım kaçma benide götür diye sana faks çekip email atarım:)
Kafana çanta yemeyi sevdiğini bilmiyordum 🤣 şişko tombiş demen bunu gösteriyor
Güzel karıcım kafama çanta vuran senin tombiş parmaklarınıda severim çantanıda vurduğun yerde gül biter:)
artık dişi fareleri bile hatırın için seviyorum🤣
Kafana çanta yemeyi sevdiğini bilmiyordum 🤣 şişko tombiş demen bunu gösteriyor
sen bu gece kilo almamış mıydın :)
Bu kadarcık yemek kilo mu yaparmış deli etme beni 🤣
O fareyi ezen arkadaşımla bir konuşayım büyük bir fare var ezilecek diyeyim 🤣
Kızma şaka yapmıştım🙈🙈
Korktun bakıyorum fare deyince, 🤣
Aşkolsun o büyük benmiyim
dilerim fare cipsini yer🤣😃
kanka bana istek atmadın uyuyorum
İnşallah rüyanda farelere yem olursun 🤣
günaydın tombişim nerde kalmıştık bitirdinmi cipsini😂
inşallah sende rüyanda beni görürsün😊😂
Gizli olmuş pislik yok daha bir lokma yemek almadım ağzıma
Ye anam ye afied olaaa
Sağolasın
1 dilim pasta gönderir misinnnnn
Tabi
Offf keske
Pasta zaten bir dilimcik Ama olsun yine de gönderirim😁
Foto da 2 dilim görünüyor paylaşırız bence senin yiyemedigini de yerim ben 😄
Vallahi büyük dilimi bitiremedim çok doydum ama yine de bırakmam 😁😁
Tamam ben bana verdiğini yerim sen yiyemedigini dolaba koy sen uyurken ben onu da yerim 😅
Ahahahs 🤣🤣 mutfakların kaderi midir her zaman birileri fındık faresi gibi gezer mi annem böyle der bana
Her evde vardır bizim evde de ben 😃
Ruh hastası annem buzdolabının üstüne şıngırdayan zil koymuş ağır Ben kapıyı açar açmaz kaldır küldür yere yuvarlandı şangır şangır şangır 1 saat öttü gerisini tahmin edersin 😓😓🤣😁😁
Ciddi mi 😅😅
Evet ya ruh hastası bu kadar bir fare bu kadar rahatsız edilir mi ya 🤣
Ne vardı ki dolapta
Puding vardı
Midenin köşesinde kalıyordur bunlar
😁😁😁
Allah allah neden acaba bende çözemedim
O kadar da az yiyorum ki bir görsen bak akşam yemeğim😁😁
Afrikadaki kıtlığın sebebi
Ahahahs 😁😁😁😁🤣
Biber dolması mı ❤️❤️❤️
Çeyrek öküz yemeye çeyrek kala 🤣🤣
Ahshs oğlum 2 lokma yiyorum şurada gözünüze mi batıyor 🤣
Bir tabağı bir lokmadamı yiyorsun yuhhh boşanda semerini ye 🤣🤣
Allah bilir Sen benim tabağı 3 gün yerdin 🤣
Daha ne yiyeceksin
Hiçbir şey hiçbir şey görmek istemiyorum 2 gün yemek yemem ben
Yeterince kalori yalamıyorsun 😂
Nasıl yalayabilirim 🤣
Öğretiyim istersen 😄 dm gelirsen öğretirim 😄
Çok az olmuş
🤣🤣
4 kişilik ailenin akşam yemeğini yiyorsun
O kadar vahim mi durum 🤣
Milletin rıskı var orada hepsini almışsın önune 😄
Senin de rızkın var mı mesela ondan mı bu şişkinlik 🤣🤣
Göz kalmıştır muhakkak nasıl geçti boğazından onlar 😄
Son lokmalarda bayağı zorlandım nefes alamıyorum acilen beni doğumhaneye götürür müsün galiba doğruyorum🤣
Soda içtin mı bunların ustune😄
Evde yok maalesef olsa içeceğim de
O rahatlatirdi şişliği
3 gün yeter sana bunlar heralde 😄
Evet evet 3 gün yemek yemem 🤣
Hiç inandırıcı gelmedi bu dediğin 😄
Aaaa hiç yememiş gibi sabah aç kurtlar gibi uyanacak değilim ya 🤣
Bilmiyorum uyanırsın gibi de geldin şimdi gözüme 😅😂
Ahdhs 🤣🤣🤣
Ozelden yazar mısın ordan konuşalım
BÖyle iyi değil mi
Özel daha iyi
Noldu
çok az gerçekten
Bu kadar az yiyorum işte kilo alıyorum
oha hayvan
Manyak Mısın oğlum Ne oluyor lan
Midem bulandı
Hamile misin kaç aylık tebrik ederim
Uff laf soktu tebrikler
Rica ederim
Gel benide ye goril
Pislik misin oğlum iki lokma yiyorum şurada gözüne mi battı
Tamam la uzulsum afiyet bal seker olsun tosuncuk 🥰
Mikrop bu ya vallahi mikrop 🤣
Aaa çok ayip oysaki ben sizi hanim hanimcik biri zannetmistim hemen hakaret oldumu simdi ya 🥰
Sen de aba altında laf sokma 🤣
Laf niye sokayim size hanfendi , zaten siz ağziniza neler sokmuşsunuz
Yakalarsam 33 yerinden şişlerim bak
Abowww kizgin boğa
Ahahahs 🤣🤣
Metabolizma hızlı
Afied bal şeker
Teşekkür ederim
Hep genetik
🤣🤣🤣
Öğrenci
Nereden bildin
Yaşadık
🤣🤣🤣😁
Şans