Yeme & İçme Çayı nasıl içersin. Hadi buyrun ikramim olsun? buzz_adam Takip Et Bilge Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Afiyet olsun Güncellemeler+1 yıl Günaydın Güncellemeler+1 yıl Nasılsınız ahalii Çayı nasıl içersin. Hadi buyrun ikramim olsun? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Çayı demli, ”0” nu benli..Açık içerim 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Afiyet şeker olsun Yorumla
fesfs Takip Et Master Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Demli ve şekersiz 3 2 Yorumla buzz_adam +1 yıl Eee bu ben Yorumla fesfs +1 yıl Yok cidden , biliyorsun zaten , kahve çay demli sert içimli olacak benim Yorumla
HokusPokusss Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 86% +1 yıl koyu çay içiyorum 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Wuuu güzel hareket
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. sağolasındemli ince belli de içerim 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Afiyet olsun. Yorumla
Melioraa Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Az sekerli ve demli olsun 1 2 Yorumla buzz_adam +1 yıl Yarasin afiyet olsun Yorumla Melioraa +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Eray-Demirci Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı. Demli ve şekersiz lütfen 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Afiyet olsun bilader Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Açık veya orta. Demli acı geliyor. 1 1 Yorumla buzz_adam +1 yıl Keyfin tadını bilen başka oluyor yaw Yorumla
u _Süveyda Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Demli iki şekerli içerim. 1 3 Yorumla buzz_adam +1 yıl Zaten tatlı biseysin. Bence şekeri birakmalisin. Demin tadına varirsin Yorumla u _Süveyda +1 yıl Güzel taktik ama ben şekeri bırakmam 😀 Yorumla buzz_adam +1 yıl Şekeri birakmazsan daha da tatlı olmaya başlayacaksın. Bir tık üstün bal Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Orta demli ve şekersiz 1 0 Yorumla
Pinkflower17 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Açık 1 2 Yorumla buzz_adam +1 yıl Afiyet olsun Yorumla Pinkflower17 +1 yıl Sagolasin Yorumla
cerberus17 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Koyu ve şekersiz 1 2 Yorumla buzz_adam +1 yıl Adammmm Yorumla cerberus17 +1 yıl Teşekkür ederim eyvallah Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çayı demli, ”0” nu benli..
Açık içerim
Afiyet şeker olsun
Demli ve şekersiz
Eee bu ben
Yok cidden , biliyorsun zaten , kahve çay demli sert içimli olacak benim
koyu çay içiyorum
Wuuu güzel hareket
sağolasın
demli ince belli de içerim
Afiyet olsun.
Az sekerli ve demli olsun
Yarasin afiyet olsun
Teşekkürler
Demli ve şekersiz lütfen
Afiyet olsun bilader
Açık veya orta. Demli acı geliyor.
Keyfin tadını bilen başka oluyor yaw
Demli iki şekerli içerim.
Zaten tatlı biseysin. Bence şekeri birakmalisin. Demin tadına varirsin
Güzel taktik ama ben şekeri bırakmam 😀
Şekeri birakmazsan daha da tatlı olmaya başlayacaksın. Bir tık üstün bal
Açık ve şekersiz.
Orta demli ve şekersiz
Demli
Açık
Afiyet olsun
Sagolasin
Koyu ve şekersiz
Adammmm
Teşekkür ederim eyvallah