Çok da acı geldi hıyy
1den 10 a kadar oylayalım. Bu kahve sizce ziftin pekine ne kadar yakın olabilir?

Yine aldık kamyoncu bardağımızı 😂
Çok da acı geldi hıyy
1den 10 a kadar oylayalım. Bu kahve sizce ziftin pekine ne kadar yakın olabilir?

Yine aldık kamyoncu bardağımızı 😂
Ziftin peki değil ama Türk kahvesi kaynak kristal kahveyi sert içerim. Beyazlatıcı ve şeker kullanmam. Günde 1 tane hangi saat dilimine denk gelir belli olmaz bir nevi tiryakilik. Sade sert günde 1. Çok nadiren misafir falan agirlarsam belki sayı 2 ya da 3 olabilir. Çok sert kahve keyif vermez acı verir.
Günaydın abla ziftin peki kıvamı nasıl oluyor bilmiyorum ama ben genelde acı içerim bazen bazen de normal nescafe 3 ü 1 arada içerim :D Afiyet olsunn :)
Günaydın ablam sağ ol🎈
Bana kahveni nasıl alırsın diye sorarlarsa ziftin peki gibi diyim 😂 biraz havam olsun dimi ama 😂 acı kahve içmem türk kahvesi ya da Gold kahve içiyorum
Sabah sabah bunu nasıl yapsbilirsin kendine nasıl nasıl 🥺
9 dan 10 yuvarliyorum sevmedim.🤭
Cevap
17Cevap
Katran bu. Dün bahçenin kenarlarına döktüm bundan akrepler gelmesin diye.😅
Kahve sevmiyorum, mide ağrısı yapıyor.
Yok bacım içmemem hayat Zaten zehir birde kendi elimle yapıp içmek mi almayım..😬 ben şekerli kahve içerim 😃
Ben şekerli şifa istiyorum 😃
😃😘😘😘
ben kahve içmiyorum 😀 kolojen içtim fişneee suyu ile zift peki gibi zaten tadı
Ben kolajeni bu kahveyle içmiştim 😄
kahve ile içemiyorum ben collageni su ile hiç içemiyorum mecbur meyve suları ile içiyorum 😀

Normal kahve içerim işte zift felan anlamam ben :)
Kahvemi ziftin peki olarak içemem, nescafe üçü bir arada severim...😄
Yoğun kahveye ancak iki yudum dayanabilirim. Benimkinde süt, çikolata falan olmalı.
Yakın oldugumda bırakırım acı oluyor ya sonra 😬
Kahve dediğin öyle içilir zaten. Aksini içen su icsin
Bundan daha koyusunu içen ben 🤦
Bu açık bile kalıyor
İçerim farketmez, son zamanlar da çayı komple dem içiyorum
güzel oliy
Kahve pek içmem ama içersem de sütlü şekerli içerim.
Bu kahfe adamı öldürür :)) ziftin pekine pek benzemiyor
Ziftin peki kıvamı ne oluyor 🤔
Valla ben böyle şeylerden anlamıyorum önüme yapıp getiren olursa içiyorum 😂
Yani kahve benim için zorunluluk değil, olsa da olur olmasa da 🙂
Çok tatlısın ya bardaklarına hastayım😄
:) içine zıkkımın köküde olursa olur :D
Bu kıvamda içebilirim
Filtre icmiyorum ama zift içemem
Kahveyi içerim de çayı içemem
Kahveyi hep böyle içerim zaten :D
İçmem, içemem. Süt katarım ona ben 😂
Alıştım artık içebilirim
cigks koyu kaave sevmem filtremi soft severim
diğer türlüsü oralet oluyor
Tek yudumda valla 😃
Delmem 😃
Ben acı kahve içemiyorum
Yok o kadar da değil hastanelik olmak istemem.
en sevdiğim
Sabahları sert olmalı yoksa ayılmak imkansız
Sütlü seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?