
Bence çoğu yer güzel yapmıyor ve içinde doğru dürüst et bile olmamasına rağmen çok pahalı

Bence çoğu yer güzel yapmıyor ve içinde doğru dürüst et bile olmamasına rağmen çok pahalı
Merhaba fiyat normal bir margaritta için çünkü peynir zaten pahalı bir ürün pizzada bir çok peynir çeşidi kullanılıyor margeritta için fiyat uygun
Ulan bi bardak kadar hamur yoğurup, her evde bulunabilecek domates kaşar peynir salam veya sucuk, zeytin biberle falan süsleyip fırına atıp pişirmek çok mu zor
Cevap
6Cevap
Yani içinde kullandıkları malzemeye ve hizmete bakılırsa abartılı fiyat diyemem çünkü çoğu gecenin 3/4üne kadar çalışıyo. Littleceasars tan alıyorum iki ayda bir canım isterse. Calve range sos ve sarımsaklı mayanozle gayet lezzetli geliyo bana.
Ben papa johnstan yerim orası lezzetli geliyor bana
Güzeldir de fiyata değmez bence. Ara ara nadiren alır yerim ama
Ben o parayla 4 pizza yapıyorum
Değil ya çok kötü tadı.
Kendin yapinca daha iyi sanki
Evet de bekleyince taş gibi oluyor o hamur
Evet değer ama ben kendim yaparım genellikle
Bence git döner ye bu ne fkckvk
Lahmacun daha lezzetli
Ben bayılırım
Hamburgere de bayılır mısın
Aşığım
McDonald's mı burger king mi
Burger king
Favori menün
Evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?