Bu tabağı normalde dışarıda yesen 200 TL'ye mal edersin. Ben 250 TL'ye mal ettim, iyi yapmış mıyım?

Bu tabağı normalde dışarıda yesen 200 TLye mal edersin. Ben 250 TLye mal ettim, iyi yapmış mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Çokkkkk süper soru 👍 teşekkürler @ ilgin fulyaa 🌺
Bu tabağı normalde dışarıda yesen 200 TL'ye mal edersin. Ben 250 TL'ye mal ettim, iyi yapmış mıyım?
Cevapla