Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Dışarıda kullanılan malzemelerin kalitesi yağı nasıl pişirildiği hangi koşullarda yapıldığı maliyetlerden kaçınılması konusunda birtakım hileler oluyor siz Kendi evinizde en sağlıklı koşullarda en iyi malzemeyi kullanarak hijyenik ortamda bu hazırınızı yapıyorsunuz görsel sunum gayet başarılı ellerinize ve emeğinize sağlık saygıdeğer büyük hanımefendi.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılİyi yapmışsın ablam afiyet olsun :) :) ellerine sağlık benim de en sevdiğim ev yemekleri bunlar
Mantı
Lahmacun
Börek (peynirli, ıspanaklı, kıymalı vb.)
Kuru Fasulye
Pilav (pilav üstü döner, pilav üstü tavuk, pilav üstü et vb.)
Etli Yaprak Sarma
Karnıyarık
Tavuk Şiş
İmam Bayıldı
Mercimek Çorbası
Patlıcan Kebabı
Türlü (sebzeli yemek)
Hünkar Beğendi
Ciğer Tava
Pide (kaşarlı, kuşbaşılı, sucuklu vb.)
Kuru Patlıcan Dolması
İskender Kebabı
Güveç
İzmir Köfte
Etli Nohut
Semizotu Salatası
Deniz Börülcesi Salatası
Kabak Dolması
Ispanaklı Börek
Ezogelin Çorbası
Tarhana Çorbası
Zeytinyağlı Dolma (biber, domates, kabak vb.)
Çoban Salatası
Su Böreği00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
+1 yılEvet çok hesaplı olmuş. En azından zamanını değerlendirdin, damak zevkine göre pişirdin, içine koyduğun her malzemenin tazeliğinden ve ne olduğundan eminsin ve sevgini kattın, ustalığını kattın ve ticaret için değil, kendin için pişirdin ki bunun da değeri paha biçilemez. Yani çoookk tocamaaannn kaaarrrr ettinnnn... İşte buna etonomi diyolav ğengağenk...:)))
24 Yorumla- +1 yıl
Yaa çok tatlısın teşekkür ederim 🙏 evet buna etonomi diyovlav 🤣
- +1 yıl
Kıhh kıhh kıhhh!:)))
- +1 yıl
😂😂 süperdi eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
:)))
+1 yılSonuçta bu yiyecekleri siz hazırlamışsınız. Burada önemli olan, sizin elinizin lezzetinin yapılan yemeklere geçmesi ve ürünlerin tazeliği. Dışarıda yapılan yemekler ne kadar doğal? Nasıl koşullarda yapıldı? Ürünler taze miydi, yoksa çürümüş ve böceklenmiş miydi? Bunu bilemeyiz, bilsek bile emin olamayız.
Ne kadara mal olduğu pek önemli değil. Yemekler gayet lezzetli görünüyor. Makarna salatasına +1 puan veriyorum. Çünkü çok severim. 😃
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Ricalar.
- Yeme & İçme konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılEllerinize sağlık. Harika görünüyor. Afiyet olsun...
En iyi aşçılar pek bilinmez ama yapılan yemeği israf ve masraf olmasın diye dönüştürebilenlerdir. Bunu da eklemek istedim. Okuyan olursa yemek pişirme tekniklerine göre karar verirler malum artık hayat hala güzel ama kalitelisiz bile pahalı.11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız 👍
- Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılburada ne kadar mal ettiğin önemli değil kendin yaptın ne yaptığını biliyorsun hem evdeki zamanını değerlendir bence iyisin bu işte her şey de olduğun gibi
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Seninde gönlüne kalbine teşekkür
- +1 yıl
😊😊
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılDışarda yeseydin 200 tl ye bir defa yiyebilecektin şimdi geri kalan malzemelerle en az 7-8 defa daha bu tabaktan yiyebilirsin. Sürümden kazandın :D
21 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın 👏 ve birde kalan malzemelerini farklı şekilde değerlendirebiliyorsun
+1 yılAfiyet olsun öncelikle ama ben olsaydım bırak buna para vermeyi hiç yemedim bile. Saygılarımla😊✌️
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 neden yemedim dediniz maddi ya da manevi imkansızlıklar dan dolayimi
- +1 yıl
Ben pek sebze yiyen bir insan değilim de. Et yerim hatta yemekte seçici bir insanım.
- +1 yıl
En sevdiğim de sucuktur her kahvaltıda yerim.
- +1 yıl
Doğrudur herkesin damak zevki farklı olabiliyor saygı duyarım 🖐️
- +1 yıl
Teşekkürler 😊✌️
- +1 yıl
Asıl ben teşekkür ederim genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
250 TL ye kaç porsiyon çıkar böyle? dışarda porsiyona 200 tl verirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Hı hııı 😂
Yeme & İçme konusunda 917 cevap paylaştı. cok karmwn cormwn uyumsuz disarida 200 falanda etmez abartma
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
En azından ne yediğini biliyorsun. Dışarıda öyle bir şansın yok.
21 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 birde kalan malzemeni farklı bir şekilde değerlendirebilirsin
- Yeme & İçme konusunda 595 cevap paylaştı.
+1 yılOffff sen naptın ya 😋
Al paramı, tabağı ver 🤣
14 Yorumla- +1 yıl
Yaa gülüm hoş geldin nasılsın
- +1 yıl
Gidicem demiştin eee vazmi geçtin noldu
- +1 yıl
Hoş buldum 😊
Teşekkürler, iyiyim
Sen nasılsın?
Gidemedim 😅 yakamı bırakmıyorlar 😅
Kullanım süremi ve muhatap olduğum kişileri kısıtladım 😁 - +1 yıl
Sen beni takip etmiyorsun sorularımı görmüyorsun bak 😅
Şiir sever misiniz? ↗
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Afiyet şifa olsun teyzem :) Senle ticarete atılalım biz batmak nasıl bir şey deneyimleyelim
17 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle hemen atilalım bir günlük ev yemekleri yeri açmalıyız seninle ismide asilbeyin yeri olsun
- +1 yıl
Benim olduğum mekan yeterince renkli olur zaten 😂 benim olduğum hayat çirkin olabilme imkanı var mı sence oyuzden srnin ismin daha asil olur diye düşündüm
- +1 yıl
İlk aklıma o gelmişti biliyormusun
- +1 yıl
İkimizin ismi olsun diye
Yeme & İçme konusunda 979 cevap paylaştı. Disarda adam sürümden kazanir sende daha cok tabak yapmisindir 250 TL'ye uyanik seni :)
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle ve birde malzemen artıyor ve farklı şekillerde de değerlendirebilir sin kalan malzemeni de
- +1 yıl
🤗🤗
Gizli Üye(30-35)+1 yılAhhh bu tabağı yiyip seninle deliler gibi enerji yayalim😂😂😂😂😂😂 Offf
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen enerji deposu oldu mübarek 😂
+1 yılMerhaba
Daha pahalı olması daha komik olmuş
00 Yorumla
+1 yılticaret budur! :) ama seninki daha lezzetli olmuştur muhtemelen.
12 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂
- +1 yıl
Enerji deposu oldu mübarek 😂😂 sarıyoooo 😂
Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Tabak güzel eline sağlık afiyet olsun, daha iyi malzeme kullanınca öyle oluyor , dışarının yaği, peyniri yoğurdu ucuz ürünler. Harika olmuş 🌺🌺
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 927 cevap paylaştı.
+1 yılDışarıda 250 , evde ise 200 olması gerekmiyormuydu? Elinize sağlık oldukça lezzetli görünüyor. 👍🏻
07 Yorumla- +1 yıl
burada ki ince çizgi şu dışarda bir porsiyonuna bu parayı verirken evde yaptığında bir kaç tabak hazirlayabilirsin ve malzemelerinden artar başka şekilde değerlendirebilirsin işte buna etonomi diyovlav 🤣 genç adam
- +1 yıl
Tamam Anladım 👍🏻 ama tabii ki onlar da bir işletme eleman çalıştırıyorlar yoksa para kazanamazlar ki. 👍🏻 hem evde yapılanın hijyeni lezzeti bambaşka olur zaten.
- +1 yıl
Kesinlikle evde yapılan yemek daha uygun daha sağlıklı ve daha bereketli olur en önemlisi doyurucu olur
- +1 yıl
Tamamen haklısınız. Ayrıca evde kullandığınız yağ ile dışardaki aynı değil. Onlar herşeyin kalitesiz ve ucuzuna kaçıyorlar kâr etmek için. 👍🏻
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın 👍👍
- +1 yıl
Eminim çok lezzetlidir. Özenle yapılmış çünkü. Ellerinize sağlık. 👍🏻🌷
- +1 yıl
🙋🙋🙋😊😊😊
+1 yılO tabağın maliyeti 250 tl yi geçer. Bu tabak için 5-6 tabaklık mazleme kullan. ışsı dır tü. ü içi. 250 tl yo çoktan geçti 😉
010 Yorumla- +1 yıl
BaşGan soruyu sen mi sordun @ ilginfulya mı ben anlamadım yaa 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Nesini anlamadım gülüm ben soruyu sordum oda süper soru seçmiş bunun nesini anlamadın ki
- +1 yıl
Heeee hic bilmiyordum böyle bir şey olduğunu. Neyse ben de secerim bundan sonra 😉
- +1 yıl
Yavrum sen seçmiyorsun sen soru soruyorsun ya burada adminler var soruyu beğenirlerse süper soru seçiyorlar
- +1 yıl
Buda bize puan kazandırıyor anladın mı birde süper soru seçilince sorun vitrine düşüyor daha çok kitle görüyor ve yorum alıyor sorun
- +1 yıl
Yaaa bırak onları. Kadınlara yürumekten başka bir şey yap. ıyorlar kolpacinolar
- +1 yıl
Ya Rum niye böyle diyorsun şimdi benim sorumu seçen kişi farkindamisin bir bayan
- +1 yıl
" Yavrum '
- +1 yıl
Ya kadın ismi ile profil yapmıs bir erkek ise 😉
- +1 yıl
Tamam sorun her zamanki gibi süoer ona şüphe uok.😉😀
250 TL ye malettiysen ve malzemenin hepsiyle yemek yaptıysan dışarıda 1250 TlLortalama bunlar, malzemenin kalanı dolaptaysa o kadar maliyeti yoktur.700 gram yaprak 75 TL zaten
00 YorumlaDisarda 1 porsiyon yersin, kendin yaptığında kalanı komşularınla paylasip, difrize bile atabilirsin. İyi yapmışsın bence 😅🤭
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı.
+1 yılKendin yapıyorsun hem ne ürün kullandığını ne kadar yıkadıgını biliyorsun hemde geride hala yemek kalmış oluyor
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılDışarda tabağı 200 tl sen 250 tlye kim bilir kaç tabak çıkarttın iyi yapmışsın. En azından lezzeti de garanti
00 Yorumla
+1 yılŞimdi burada hangisine güleceğiz. Soruya mı başka birşeye mi. Ayrıca burası 250 TL etmez. Maksimum 100 TL.
00 YorumlaO sırada eti puf aynen kardeşim 200 ederim
11 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 o tabağın gülü 😂😂
+1 yılSen tipik Türk ekonomistisin. :)
12 Yorumla- +1 yıl
Heee öyleyim 😂 benden ekonomi bakanı olur mu bilnem ama enerji bakanı mihresem olur 🤣
- +1 yıl
Ekonomist olursun tabiki. Mevcut sistemde seninle aynı şeyi yapıyor. 350 değerinde olanı 300 e pazarlıyor:D
- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılçok zekice olmuş
yapma böyle şeyler : )11 Yorumla- +1 yıl
TM pikiii 😊
🤣🤣iyi yaptın boş ver , bende donut yapcam tane 20 ye al al nereye kadar ahaha
10 Yorumla
+1 yılEti pufun suçu ne ahahah😄
12 Yorumla- +1 yıl
Asıl bütün suç onda 😂 çünkü çok tatlı duruyor
- +1 yıl
Senin kadar tatlı değiilll🌸🤍🌺
Senii gram merak etmiyoruz
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 bende seni
- Yeme & İçme konusunda 965 cevap paylaştı.
+1 yılİyi yapmışsın ablam eline sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim çiçeğim sağolasın 🙏
- Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılYorulduğun da cabası 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Her güzel şeyin bir eziyeti vardır
- +1 yıl
Bilirim 😉
Senden iyi ekonomi bakanı olur
17 Yorumla- +1 yıl
Benden ekonomi bakanı değilde enerji bakanı çok güzel olur 🤣
- +1 yıl
Bu kadar pozitif bir enejiye sahip olduğum için gayet ciddiyim
- +1 yıl
Beni tanisaydin bunu sorgulamszdin bile 🤣🤣
- +1 yıl
Ne nasıl
Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sen yaparsinda güzel olmazmı ellerine sağlık güzel arkadasim
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTabağın solunda karbonlaşmış bir kek mi var?
00 Yorumla Şimdi canım sarma ve sigara böreği istiyor, mutlu musun :/
00 Yorumla
+1 yılonlar cok yaptıkları icin malıyeti kurtarıyo sen bi kac adet yaparsan malıyeti kurtarmaz
00 Yorumla
+1 yılBuzdolabındaki yumurtalık bölümüne konulmuş limonun kaderini paylaşan dertli bir puf görüyorum
00 YorumlaBu tabağın hepsini yedin mi?
16 Yorumla- +1 yıl
Yok yarısını sakladım yarın yiycem 🤣 gel birlikte gömelim 😂
- +1 yıl
Neden nolduki diyettemisin
- +1 yıl
Sporu bırakınca zaten kaybettigin kilonun iki katını alıyorsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi yapmışsınız dışarıda daha ucuz olabilir belki ama sizin kadar güzel yapamazlardı o yüzden siz daha kârlısınız üzülmeyin 😄💞
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kadar organiğin içerisine eti puf hiç yakışmamış. Yinede helal olsun işini bilen kadınları severim.
00 Yorumla
+1 yılAferin sana zoru başarmışsın
10 Yorumla
+1 yılEvet iyi yapmışsın eğer dışarıda yiyeceğin miktarının iki katını yapmışsan içindeki herşeyin tazeliğinden eminsen çok iyi yapmışsın
00 Yorumla
+1 yılHiç güleceğim yoktu 😂
149 Yorumla- +1 yıl
Niye nolduki 😂😂
- +1 yıl
Hiccc komik geldi pozitif😂
- +1 yıl
Gülmeee 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ama napim kafan zehir yine 😂
- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂 çok ponçik degilmiyim ama 😂
- +1 yıl
Evet ponçiksn tatlısın 😊🙃
- +1 yıl
Aman efendim estafurullah teveccühünüz teşekkür ederim 🙏 çok nsziksiniz küçük bey 😂
- +1 yıl
Ne demek teyzem sizler bizim baş tacımızsınız 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim teyzesinin gülü 🤣
- +1 yıl
🙃🙃🙃
- +1 yıl
Ne zaman başın düşerse dara teyzoşşşşu ara 🤣🤣
- +1 yıl
Numaranı vermedin ki 😂😂😁
- +1 yıl
Versem ariycan yani 😂 teyzesinin gülü 🤣 burdan ulaşıyorsun işte yeter
- +1 yıl
Burası kapanır belki site işi sağlama almayalım mi 😂
- +1 yıl
Ya senin canını yiyerem haa 🤣 benide güldürdün deliğganlı. 😂😂
- +1 yıl
Ararım niye aramiyim insan insana muhtaç 😁
- +1 yıl
O eskidendi bee deliğganlı 😂 sıcak bir ele ihtiyaç duyarsan s. i. k. i. n. i. tut kimseden kimseye fayda yok bu devirde 😂 düştüm ezenin çok olur insan düşmeye görsün
- +1 yıl
Aaaa ayıp kız öyle denir mi deli 😂😂
- +1 yıl
Ggetcekler acıdır derler deliğganli
- +1 yıl
Gerçekler
- +1 yıl
Sus bakiyim büyüklere cevap verilmez 😂
- +1 yıl
İstek attım dönmicek misin 🙃🥺
- +1 yıl
Ben kimseye dönmüyorum ki sana dönsem. 😂 Benim vizyonum bu yorumlarda konuşur yorumlarda bırakırım çünkü sahte samimiyetleri seven birisi değilim
- +1 yıl
Sahte değilim 🙄😊
- +1 yıl
Teyzesinin gülü 😂
- +1 yıl
Teyzelerin bitanesi ekle hadi 😂
- +1 yıl
Sen yenimi düştün buralara 🤣 seni ilk defa görüyorum 😂 kimlerdensin bakiyim sen hınzır 😂
- +1 yıl
Yooo iki üç yıldır burlardayim bu profil değişik ondan tanimamissindir eskilerdenim 😂😂
- +1 yıl
Anladım daha önce konuştuk peki seninle neden bana pozitif dedin
- +1 yıl
Önceki nickin neydi peki teyzesinin gülü 🤣
- +1 yıl
boş ver canımmm 🙂önemsiz
- +1 yıl
Böyle duygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 🤣
- +1 yıl
Ağlamaaa kıyamam 😂😂
- +1 yıl
Soyle bakiyim bırak önemli mi önemsiz mi ona ben karar veriyim olmaz mı?
- +1 yıl
Olmaz öyle ulu orta konuşulmaz her şey 😂🤫
- +1 yıl
Laa ulu orta ben ne istedim senden hınzır sana eski nickin neydi bakalım hatırlamıyormuyum diyorum 😂
- +1 yıl
Giren bilende bir şey istiyorum sanıcak 😂 oooo ne adamsın sen yaaa 😂
- +1 yıl
Tanımaktan pişman olmayacagin bir adamım.😂😂Benim ohooo çok nickim oldu hatırlamazsın bebiş.
- +1 yıl
Srn söyle en son kullandığını
- +1 yıl
Hatırlamıyorum ki.🤣
- +1 yıl
Belki hatırlarım beni bilirsin 😂 kafam zehir gibidir 🤣🤣
- +1 yıl
Oyhhhh çok uzamadı mı sence de.😂😂Boşver kimsem kimim sallaaa.🙃
- +1 yıl
TM pikiii 😊
- +1 yıl
Çok tatlısın.😊😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ayiprtip söylemesi biraz öyleyim dır 😂😂
- +1 yıl
Farkettim öyle olduğunu.😂😂😘
- +1 yıl
Ayıptır
- +1 yıl
Seni Lüle Burgazın LLLLLL ' si gibi uzatayim mi bu gece heee 😂
- +1 yıl
Uzatttt 🙃🙃
çok yiyon :d
14 Yorumla- +1 yıl
Sende çalış kazan sende ye 😂
- +1 yıl
Eee ozaman benim yediğim de mi gözün kaldı hınzır 😂
+1 yılHarikasın 😅 kendini şımart hep nöyle
11 Yorumla- +1 yıl
Çokta şımarmıyim sonra 😂
Puf:
Ben ne alaka m'k
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂 küfür etme gündüz vakiti 😂
+1 yılEline sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılAhshsuf
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂 doktor bu ne
+1 yılmakarna cok guzel gozukuyor 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama
+1 yılNe güzel bole
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede enerji deposu gibi oldu mübarek 😂
Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. günmü var kız
12 Yorumla- +1 yıl
Gel tabağını hazırladım bile yanına da miis gibi bir çay offf daha ne olsun. Benim Güleryüzüm ve nesem samimiyetim de cabası
+1 yılEllerine sağlık. Gün tabağı. Bayılırım.
06 Yorumla- +1 yıl
Gereksiz derdim
- +1 yıl
Gereksizsin evet.
- +1 yıl
Eee ozaman neden yorum yazıyorsun ki ne gerek var kendini yoruyorsun
- +1 yıl
Yazmayacağım bir daha merak etme.
- +1 yıl
@Zorunne388 TM peki nasıl istersen saygı duyarım 🖐️🖐️
- +1 yıl
Tabiki ben nasıl istersem.
+1 yılBu tabağa 5 lira bile çok
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 senden ekonomi bakanı çok iyi olur 🤣
- +1 yıl
Verilmez manasinda
- +1 yıl
😊😊
- Yeme & İçme konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılNebatiyle akrabalık var mı 😄
00 Yorumla
+1 yıl300 tl vereyim bana ver 🙃
00 YorumlaTasarrufta son nokta:)
00 Yorumlaeti puf ne alaka orada hiç olmamış cıks
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel etmişsin
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 355 cevap paylaştı. Taş çatlasın 60 tl şu tabağın bedeli dışarda
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 559 cevap paylaştı. Nasil ucuz oluyor anlamiyorum
02 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 