
Minik bebeklerim sohbeti seviyorlar onlarla konuştuğunuz zaman akvaryum dan çıkacaklar resmen.. Çok tatlı değiller mi.
#nirhamm 🔴🔴🔴🔴

Minik bebeklerim sohbeti seviyorlar onlarla konuştuğunuz zaman akvaryum dan çıkacaklar resmen.. Çok tatlı değiller mi.
#nirhamm 🔴🔴🔴🔴
Bizimkiler de düşkün böyle şeylere ama ben sevemedim sürekli koku yapar suyunu değiştirmen lazım. Evde benden başka hiçbir canlı yaşamamalı börtü böcek ve mikroorganizmalar haricinde😄 birkaç saksıda bitki tabii sabah balkondaki bitkilerimin arasında stres atıyorum çay kahve içiyorum ben de özellikle bu mevsimde
Günaydın afiyet olsunn balıkları çok severim çok şirinler. aslında tüm hayvanları çok seviyorum zaten ayrım yapmıyorum ben sabahları kendi kendime yani tek kahve içmeyi seviyorum bana enerji veriyor şarkı eşliğine.
şu an kendi yaptığım Türk kahvemi içiyorum soru tam zamanında denk geldi.🙂
Tek başıma afiyet olsun
Cevap
27Cevap
Balıklarınız çok tatlı bende bir dönem balık beslemiştim. Sizin balıkları görünce aklıma geldi. Hepsi teker teker öldü. Üzülmüştüm. Sabah tek başıma çay içtim. Sizede afiyet olsun.
Merhaba zalımın kızıııı :)

Benim balık Rakı seviyor :D
balıklara o kadar alan işkence olur eziyet etmeyin hayvanlara
Lavabonun yanında çöp kutusu olmayan bir Türk mutfağı var mı :)
Kahvaltımı yaptım oldu baya ama benim için kahve erken
onların da canı çekmiş gibi bakıyorlar sanki.

Kara sevdamı izleyerek
afiyet olsun... sanki onlarda istiyormuş gibi bakıyorlar :)
çalışma arkadaşlarımla içtim
Çağıran olsa da içsek🙃
KS sakinleriyle çay keyfi
tesekkurler
balıkları bence o fanusa koyma ya akvaryuma koy yinede sen bilirsin
Telefonumda haber izleyerek içiyorum yetiyo bana 😄
Eşimle kahve içemeden gidiyor.. Tek başıma içiyorum...
Arkadaşlarla kaynatıyoruz şu an nöbetin ilk saatleri 😂 kahvemi sabah yolda içtim.
Nedense fotograf çok hoşuma gitti keşke güne kahve içerek başlayabilseydim bende
ben yapamıyorum işlerden
Annemle
Afiyet olsun..
Teşekkürler
kedim görmesin onları :D
Kardeşimle
Balıklar çok tatlı 🍬
Güzelmiş bizde sahilde güneşlerken içelim
Balıklar kahve sevmiyor çay ver çay
Kedimle yemek yiyoruz
Kahve nadir içiyorum.
Sigaramla içiyorum
Kedilerim ile
Kimseyle
Muhabbet kuşumlaa
afiyet olsun
tek içiyorum
Hickimseyle
Bir yalnız ben değilmişim
Afiyet olsun
Yalnız
Sabah kahve içmiyoreee
Ustamla
İçmiyorum
Yalnız içtim.
Birazdan içicem
Tek..
Kendimle
bilgisayarımla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?