Çok aç bir durumda olsanız, görseldeki şehirlerden hangisinin masasına otururdunuz?

Twitter'da gördüm böyle bir yorum etkinliği ve çok hoşuma gitti. Bir de ben sorayım dedim. 😄

Siz olsanız, çok aç bir halde iken hangi şehrin masasına otururdunuz? 💁‍♀️

Sıfır bir plakaya giderdi diye düşünüyorum ayacıklarım 😂
Sıfır bir plakaya giderdi diye düşünüyorum ayacıklarım 😂
Çok aç bir durumda olsanız, görseldeki şehirlerden hangisinin masasına otururdunuz?
Cevapla