Burger yerken tavuklu mu yoksa etli mi daha çok tercih edersiniz? Bence en güzeli tavuklu hele ki Burger King


Burger yerken tavuklu mu yoksa etli mi daha çok tercih edersiniz? Bence en güzeli tavuklu hele ki Burger King


Merhaba
Ben normalde tavuğu etten daha çok severim. Ama gel gelelim ki burgerin keyfide en güzel köfte ile çıkar gerçek burger gurmeleri beni sadece iyi anlar
Ben genel olarak burger de tavuk daha çok seviyorum çünkü et o kadar da güzel değil yani tavuk eti olarak beyaz et daha çok tüketmeyi seviyorum ben.
Cevap
8Cevap
Genel olarak tavuk yemiyorum et daha makul tabii herkesin damak tadı farklı olabiliyor
Farketmez. İstanbul'dan küçük memeli hatunlar bana ismarlayabilir
Fish burgeri de güzeldi şimdi hala var mı bilmiyorum da.
İkisi de benim bebeklerim
Etli denemedim hiç ama king chicken favorim 💜
et daha iyi :d
Ett sevıyorm daha cok
Fass fodd tarzı beslenmiyorum çünkü zararlı
Et ama uzun zamandır yemiyorum.
Sen et mi yiyorsun? KATİL
Tavuk daha hojdır
et burger
Tavuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?