Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Yaprak sarma. Sarması zor da yemesi hoş
😂😂😂😂
Yanlış anlaşılmasını istemem
Lahmacun
Cevap
7Cevap
Hamburger olurdum ben
Kesin kapuska olurdum. Herkesin dilinde ama evinde olmayan yemek
Ben de iskender olayım lütfen 😂
ortadan kırılmamış spagetti
kimse beni yemesin bamya olcam ben
Ülker kremalı bisküvi
İçli köfte 😃
Pizza olurdum
Hamburger
Zurna dürüm
Tavuk dürüm
Köfte pilav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar