Sabah kahvaltınızı en geç hangi saatte yaparsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabah kahvaltınızı en geç hangi saatte yaparsınız?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben sabah kahvaltı yapmıyorum gadası. çünkü öğlen yemek daha güzel oluyor benim için 2-3 gibi yerim o zamana kadar beklerim sonra da zaten spor yaparım biraz
Ne zaman uyanirsam ilk iş kahvaltı 😋😋 belli olmuyor benim uyanma vaktim bazen gece 3 bazen sabah 7 bazen saat 4 5 gibi🙈🤣🤣 sen tahmin et kaçta yapıyorum
Hey maşallah
Sana göre öyle
Hmm beni davet edersen sorularına harika olur
konuyla alakasız ama şu bit kadar nutellaların fiyatı halis mi 😂 en son şok oldum da
Adı çıkmış ben Torku banada alırım dene lezzeti harika şu an sanal migrosta indirim var 700 gramı 70 lira falandı
hiç bir sürme çikolata nutellam gibi olamaz
Cevap
8Cevap
Merhaba
Gadası valla benim kahvaltı saatim net değil sabitlik yok hep değişir ama daha çok 11 i bulur diyebilirim ya
11-12 yaptığım bile oluyor hoş saat 10-11 arası uynıyorum
Saati değil de.. biri olsa da her sabah yatakta kahvaltı keyfi yapsak 😎
Olur nasılsa 🙃
12.30 artık kahvaltı değil öğle yemeği oluyor ama olsun uykudan daha önemli değil yaaa
Değişen bir rutinim var; haftaiçi 8:00 haftasonu 10:00 -11:00 arası.
Canım Ve Keyfim Ne Zaman isterse Saatin Önemi Yok
Geç Veya Erken
En geç 13:00 de yaparım.🙋🏻♀️
Kahvaltı yapmıyorum öğle ve akşam iki öğün
15.56 olmuştu en son kahvaltı saatim
Öğlen gibi, zaten iki öğün besleniyorum.
8.9 gadası
Her gün 9 9.30 arası yapıyorum
öğlen 3-4 de
Sabah 10
Her saatte kahvaltı yapabilirim:)
Kahvaltı yapmam
Kafama göre
12-1 gibi
Saati yok ne zaman acikirsam
8.30 3 poğaça işte
3-4-5 değişiyor
Aksam 5
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?