Herkeste bir kahve içme özenti mi var anlamadım. Genç yaşlı herkes kahve tiryakisi olmuş. kahve konusu siyasetten sonra en çok konuşulan mevzu oldu sanki :)
Kahve içmek sınıf mı atlatıyor kızlar?

Herkeste bir kahve içme özenti mi var anlamadım. Genç yaşlı herkes kahve tiryakisi olmuş. kahve konusu siyasetten sonra en çok konuşulan mevzu oldu sanki :)
Kahve içmek sınıf mı atlatıyor kızlar?

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Merhaba
Çocukken dedikodu ortamında içildiğinde annemden büyüklerimdne görüp özenirdim sonra tadına varınca aşık oldum. Bol köpüklü orta şekerli türk kahvesi ve yanında çikolata ile
Her şeyde halükar
Halükar :) o nedemek
Konu kategori yani
Kahveye aşığım hsjdjkfkss
Kahvekolik biriym
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?