Kızlar, Kahveyi çok sevdiğinizden mi içiyorsunuz , ortama uymak için mi?

Herkeste bir kahve içme özenti mi var anlamadım. Genç yaşlı herkes kahve tiryakisi olmuş. kahve konusu siyasetten sonra en çok konuşulan mevzu oldu sanki :)

Kahve içmek sınıf mı atlatıyor kızlar?

Kızlar, Kahveyi çok sevdiğinizden mi içiyorsunuz , ortama uymak için mi?
Kızlar, Kahveyi çok sevdiğinizden mi içiyorsunuz , ortama uymak için mi?
Cevapla