Kahvaltı yerine bol limonlu yaprak sarması nasıl gider?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kahvaltı yerine bol limonlu yaprak sarması nasıl gider?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba.
Valla sarma olsun gözüm kahvaltı ya da herhangi bir başka bir yiyecek görmez. Direk o sarma tenceresinin başına oturur bütün sarmayı mideyebaf etmeden hüpletirim.
Sarma varken kahvaltıyı onla yapıyorum genelde nasıl bırseyse her oğüne yakısıyo
Teşekkürler gadası
Rica ederim
Güzel gider bence ama sabah, kahvaltının yerini tutmaz
Cevap
19Cevap
Kahvaltı olarak yemem midem ağrır ama yarın akşam yapabilirim
Güzel gider bence.
Karşılaştırma olmamış gibi öğünleri farklı yiyecekler ama kahvaltı saatinde soruyorsan tabiki kahvaltı
bence kahvaltı önemli yaprak sarması akşama kalır :D
Akşamdan kalan, dinlenmiş zeytinyağlı satmanın tadı da sabah daha bir başka oluyor
Bana gitmez, böyle yemekelt bana kahvaltı için ağir geliyor yiyemiyorum.
Bence uygun olmaz kahvalti ye onuda öğlen ye
Gadası sen bu hayatı yaşıyorsun birazcık bize de acı
Yağ gibi akar be 🤤
Gadası jartiyerli dolma bulamadın sanırım 😂😂
Kahvaltıda ben zaten böyle yemekler tuketurim peynir reçel zeytin vs benlik değil
Üzgünüm konuyla alakasız ama profilimdeki soruları şikayet eder misiniz lütfen
Diyeti bozarsam eğer çok fena gider =)
Şu an kahvalti yapmadımcanım istemiyor bu iyi giderdi gelebilirim😂
Bence çok güzel gider.
Yeriz teşekkürler
off olsa yerdim kahvaltı faek etmez
Nar ekşisi ile daha güzel oluyor ajshs
Vede ısırgan yemeği çok güzel oluyo
Kabak. Her şeyin bir zamanı vardır.
Güzel gider süper olur 😋
Yaprak sarması na saat sorulmaz. Her an 🙂😋
Her öğün yenir bence 😋
Yenir yenir. Afiyet olsun.
Canım çekti ya. Yeriz yeriz
Süper gider bayramda öyle oluyor zaten :))
Yaprak sarma günün her saati gider.
Olum canım çekti het öğün yerim fark etmez
Götürene gider
Harika gider
Of bayılırım ya
Miden yanar
Kötü
Çok güzel gider
Çok güzel gider
Efsane olur bence
Güzel olur ama mide bulanabilir sabah yağlı
Ay hayır ya
Fena gider😋😋
Lahmacun olsun
Olsa yerdim
Bana uyar hocam
çok da hoşuma gitmez
Güzel
Soğuksa güzel tercih
Harika🥰
Her an gider
Olsada yedek
Afiyet olsun güzelgider
Mükemmmel
gitmez
İyi gider
Müthiş
Valla fena olmaz
Canım çekti 😋
🤌🏼🤌🏼🤌🏼
3 öğün yerim
Mis mis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?