Hazır yaz mevsimi de gelmişken 🤭 sizin yazın olmazsa olmaz meyveniz nedirrr 😻😻
Benim KAVUN 😻
Benim KAVUN 😻
Şeftali🤤 hala mevsimi gelmedi ama şimdiden sulu sulu şeftaliler satılmaya başladı🤤
Mevsimi geçti abi tarlada mal bitti reçelini meyve suyunu bile yaptık 😅😅
Hala gelmedi😒 Senin bildiğin tarlalar yanlış ekmiş biçmiş
Ahahah 😂 daha neler
Bir dahaki ay alayım da gör🫡
Teşekkürler eig için
Rica ederim
Karpuz
Süzme peynir ile güzel gidiyo
Sıcak pide de olsun
Yufka ekmek daha iyi
Köyde olsam evet çıtır çıtır
Cevap
6Cevap
Merhaba.
Benim yazın olmazsa olmaz meyvem erik. Böyle ekşi ekşi ve tuzlu şekilde olucak tadına vara vara oturup hatta bir kilo yerim
Çokk güzel 🧚🏼♀️
Gidem de alayım bari. Canım çekti senin yüzünden dhjdd
Soğuk soğuk muhteşem gidiyo
Afiyet olsun
Saolun sizede afiyet olsun
Karpuz "Ezine" ekmek 😂
Müthiş
Şeftali
çilek
Doğal olucak ama
aynenn
Pederin de kavun :D
Size sordum pedere değil ki 😅 yinede güzel meyve
Karpuz suyunda yıkanmış ananaslı kiraz
Aynen abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar