Çok oldu nargile içmeyeli. Sanırım En son içtiğim nargile vanilya veya karamel aromalı olması lazım.


Çok oldu nargile içmeyeli. Sanırım En son içtiğim nargile vanilya veya karamel aromalı olması lazım.


Nargile içmedim hiç. ama sigar ve puro içtim puro çok ağır birde ben ilk içtiğim zaman bilmeden içtim ciğerlerime çekerek normalde çekilmiyormuş ağızda döndürüp dumanı üflüyormuşsunuz. ama yine de sigara kadar sevmedim. aromalı sigara en güzeli bence
Nargileyi severim, özellikle meyveli aromalar favorim. Güzel bir nargile salonunda keyifli saatler geçirmek gibisi yok! En iyi nargile yapan yerlere buradan bulabilirsin
Öyle nargile cafelere giden ya da almayı tercih eden biri değilim ama denk gelince arada içiyorum ve severim de. Aroma olarak bir şey diyemiyorum.
Nargile hiç denemedim. Kokusunu çok sevdiğim bir şey ama fırsatım olmadı hiç nedense. O sebeple de bilmiyorum hangi aroma bana güzel gelirdi diye
Cevap
5Cevap
Nargile mi cok erkeksi ben zaten sigara filan kullanmıyorm marifet mi
Nargile hiç denemedim bizim tarafta kullanan da yok bildiğim kadarıyla çok merak da etmiyorum nargileyle aram yok denebilir
Bugünün menüsünde var evet rakı ve nargile gecesi olacak. Fresh ürünler severdim baya da oldu aslında icmeyeli yıllar mi desem 😄
Hiçbir tütün mamülünü içmiyorum. Yeminliyim 😊
uzun zamandır içmiyorum
normalde kavunlu severdim
Sigara, nargile hepsine yüzde yüz uzağız. Tüm dünya bıraksın nett 😎.
Lisede deneyimledim, boğulmama ramak kalmıştı.. Sonra sen sigarayla yetin kızım dedim.. 😅
Haftada 2-3 içerim favorim lav 66 ve damla sakızı
eskiden sever ve içerdim şimdi nefret ediyorum
Aaa o niye
çünkü seneler evvel en son içtiğimde boğulacaktım
Ben de sigarayı ilk başladığımda dumanı bir çekmişim içime bir dünya dönüyor bir ben 🤣
ilk değildi ama benim işte sonuncuda öyle oldu 😂 sanırım aromasından naneliydi normalde hep kavun ya da şeftali aromalı içerdim
Nargile değil ama malboranın aromalı sigaraları harika
Şeftali sevmiştim galiba, aşırı hatırlamıyorum.
Suriyeli değilim
Hiç denemedim, denemeyi de düşünmüyorum doğrusu.
Nadir içerim, elma aroması favorim 😌
İçmiyorum ama damla sakızlı.
İçmem nö nöö
Kavun, wild punch, tingle tangle, love66 :D
Elma ya da cilek karpuz
Boş bir içecek
İçmiyorum 🙂
Hiç denemedim
Hiç nargile içmedim.
Kapiçino
Aram yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?