#Çok keyifliyken sütlü, kremalı, gergin ve öfkeliyken şekersiz espresso mu olur tercihimiz, hiç şaşmaz mı? Misal, mutluyken sert bi kahve çekemez mi canı insanın? Bana bundan bahseder misin?
#tubasueda
Kahve tercihimizi damak tadımız mı ruh hâlimiz mi belirliyor?
Bence ikisi de etkili. Damak tadın genel olarak hangi kahveyi sevdiğini belirler, örneğin acı mı tatlı mı, sütlü mü sade mi. Ama ruh halin de anlık tercihleri değiştirebiliyor. Mesela keyifsizken daha tatlı ve kremalı bir kahve isteyebilirsin, enerjikken sert ve acı bir espresso çekebilir. Yani tamamen sabit bir şey değil. İnsan değişken bir varlık, kahve tercihi de zamanla, ortama ve moda göre değişir. Çok da kafa yormamalı.