Herkesin başına hiç değilse bir defa gelmiştir. Patlayan yumurtanın etrafını temizleyerek, kabuğunu soyup, yemeye devam ediyor musunuz? Ben şahsen yemiyorum. Kokusu çok kötü oluyor. :D

Herkesin başına hiç değilse bir defa gelmiştir. Patlayan yumurtanın etrafını temizleyerek, kabuğunu soyup, yemeye devam ediyor musunuz? Ben şahsen yemiyorum. Kokusu çok kötü oluyor. :D

çatlayanların kötü koktuğunu yeni duyuyorum. acaba biz hep gezen tavuk ya da organik aldığımız için mi bizimkilerde öyle bi problem olmuyor? çatlasa da yiyorum ben bi fark bugüne kadar farketmedim. bi dahakine dikkat edicem ama :)
Patlayınca, içi dışına çıkanlar kokar
sadece dışa çıkmış kısım mı kokuyor?
Komple kanka, komple kokuyor 😃
kanka bu zamana kadar hiç rahatsız olmadım, bana koku gelmedi :)
Enteresan, belki dikkat etmemissindir. Görseldeki gibi olunca bir bak komple soyup😃
bi dahakine dikkat edicem :)
Suya biraz tuz atarım hep patlamaz hem kolay soyulur
Onu yıllardır yaparım. Hala arada sırada patlıyor. :D
Tuzu kaynama başlayınca at bro
Deneyelim bakalım, teşekkürler :D
Rica ederim , afiyet olsun bro
Bende haşlamatik var ondan al koy içine 😂

Bu dertten kurtardim seni.
Yok artık öyle bir şey mi varmış? Anaa :D
Ben de cok muzdarip'im bu konuda varmış şimdi rahatım 😂
Makine almayı düşünüyordum ben :P
Ne gerek var radyasyona... şu ıvır zıvır satan yerler de var trendyol dan aldim ben.
İşe yarıyor mu hakikaten? :D-
Tuz atiyordum işe yaramadi. Kürdan dediler ise yaramadi.. simdi cok kaynatmadan bide istediğim kıvamı tutturuyorum bununla.. bende ise yaradi... ucuz zaten baktin istedigin gibi olmuyor makine alirsin😂
İsterse pahalı olsun ben istediğim şeyi alırken miktarına bakmam :D
Tamamdır deneyeceğim :D
Tavsiye uzerine pişman olmani istemem ondan şaaptım.. al dene
Canın sağ olsun, deneyelim bakalım. :D
Kahvaltıda sevmediğim biri varsa onun tabağına koyarım😂
Senden korkulur :D
Cevap
9Cevap
hayır ben de yemiyorum çünkü zor oluyor
Merhaba
Elbette yumurta böyle olunca tadı kötü oluyor kokuyor bende yiyemiyorum o yüzden sokak hayvanlarına veriyorum
Ne kadar merhametli bir hatun 😌
☺️
asla zira haşlamadan yıkıyorum bu yüzden yerim asla affetmem (yumurta olmuş 2.5 TL atılırmı yahu :D )
Damak tadım daha önemli 😂
organik yumurtanın tanesi 10 lira olmuş durumda çatlasa da yerim çatlamasa da para kolay kazanılmıyor.
O derece... :D
Kısmetim taşmıştır yerim skdjsk 🙈
Olmadı dimi😂
Ne kafiyesi tuttu ne mantığı :P Ama böyle devam et, mutlaka başaracaksın :P :D
Mutlak suretle başarırım ben😁✨
Harikasın sipirmin :D
Tişikkirler 🧚♀️
Ben yiyemiyorum ya çöpe atmam, babama veriyorum o yiyor tekrar hasliyorum
Ah şu babaların halleri... 😂
Ahah onlarda olmasa zaten kim çekecek bizi
Kesinlikle...😌
Eğer içerisi çok fazla su almışsa yemem, lezzeti kaçıyor
Kesinlikle 🤮
Böyle durumda sadece sarısını yiyorum. Beyazında su tadı oluyor çünkü
Evet, sarısı her halükarda güzel... :D
Ben şak diye yere vuruyorum paramparça oluyor öyle yiyorum.
Neden yere
Söz de tavada kırarak yediğini söylemenin farklı bir absürtlüğü işte :D Nedeni o
Benim gözümde canlanan hiç hoş değil haşlanmış yumurtayı alıp yere vurması sonra yerden yemeye devam etmesi şeklinde. Umarım senin dediğin şekildedir. 😂
Umarım 👍
Taşmış kısımları kesinlikle yok ederim. Sonra eğer morarmamışsa yeşermemişse tuzlayıp tek atarım. Yerken keyif aldığım ama çok da tiksindiğim bişeydir yumurta.
Eskiden yemezdim evdekılere kakalardım. Şimdi az patlar ucundan gözukurse yiyorum baya içi dışına çıkmışsa yemem o çöp
İsraf etmeyi sevmediğim için yerim...
Haşlanmış yumurta pek sevmem ve yemem ama çatlamış olması yememe engel olmaz
Atmaya gerek yok. Tanesi 4 lira olmuş, atılır mı?
Ben atıyorum, benim öyle dertlerim yok 😂
4 lira önemli olduğundan değil, kıyamadığımdan.
Tanesi 1 lirayken de atamazdım.
Bu dışına çıkanları anneme veriyorum 🙄🙈
yazık değil mi anneciğine? At gitsin :D
Hayır dışına çıkmış olan yumurtayı veriyorum o dış bölümü atıyorum zaten direkt bazen de kızıma (kedi) veriyorum yumurta sever 🤣
İyiymiş, benim de köpeğim var ama ben ona bile vermiyorum. Kötü kokuyor ya... Yazık değil mi? :D
Ya hayır nolcak ondan kokusu beklemiş yumurtayla aynı aslında zararlı bişi değil diye düşünüyorum 😅
Zararlı değil de mide bulandırıcı :D
Ama o hayvan bilmez 😅
Benim köpeğim gayet her şeyin tadını kokusunu ayırt ediyor. :D
youtube.com/shorts/rs_CqY1wGZ0?feature=share
Kfkfkdkd çaktırma 🤣🤣🤣 tamam beeeğğ bida vermicem rezil ettin beni burada 🥺😢😅😅😅😅
Ah kıyamam :D
🙄😏😏🥴
Şey, ben patlak yeri de yiyorum
Afiyet olsun 😨
yemem atarim bu arada takip ettin kisi fake
Olabilir 😂
Fake ama takip ediyorsun 😂😂😂
Merhametli hatun dediğin kisinin onceki hesabı morphia'ydı fake kullaniyor
Tamam olabilir. Birilerinin fake kullanması beni ırgalamaz ki, hayatım da olan biri de değil yani...😃 Sen kimsin sorması ayıptır?
Kullandiği fakeleri kendisi gibi gosteriyor böyle birini takip ettiğin icin kandırılma diye söyledim
Amaaaan benim sitedeki kimseden bir beklentim yok. İsteyen istediğini yapsın. Herkesin hayatına kimse karışamaz. 😂😂😂
Günah olmasın diye çöpe atamam yerim
kokuyor gerçekten
yemem
Çöpe atıyorum yemiyorum
Rotschildler bile atmıyordur
Kedi köpek bi hayvana veriririm
Ben direkt haşlanmış yumurtayı sevmiyorum.
Dokunmam ki
Yiyemem bende
Niye ile atalım ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?