
Müsteriye yaparken çaktırmadan ucundan arakladım benim yaptığımı siz yapmayın 😂chef ya da aşçı dostlar varsa xjdj

Müsteriye yaparken çaktırmadan ucundan arakladım benim yaptığımı siz yapmayın 😂chef ya da aşçı dostlar varsa xjdj
Diyarbakır sac kavurmasını bilirim, harika bir şey. Etin yağı ve sacda çıtır çıtır pişmesi, yanında pilav efsane olur. İçine biber, domates, soğan da eklenince tadından yenmez. O tabağın ne kadar güzel olduğunu tahmin edebiliyorum. Pilav da tereyağlı ve şehriyeli olursa tam kıvamında. Ben severim, hatta canım çekti şimdi. Yani tabağın bence çok iyidir, ellerine sağlık. Diyarbakır usulü yemekler zaten başkadır. Afiyet olsun şimdiden. Yedin mi bilmiyorum ama. Neyse.
Cevap
10Cevap
Afiyet olsun güzel olmuş.
Eline sağlık. Bir dahaki sefere müşterinin hakkını yeme.
Dhdhdh
eline sağlık, normalde sevmem ama güzel görünüyor. :)
Hemen benim eve gönder onu paketle abla 😄
Konum ver ablam djdj
Çok güzel ve lezzetli görünüyor ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Bir Diyarbakırlı olarak çok severim:)
💙
:))
Güzel elinize sağlık.
🌼
Eline saglık güzel görünüyor
💙
Süper afiyetler olsun
Hoş görünüyor, severim👍🏻
amanın ne güzel gözüküyor protein deposu maş
Hiç yemedim fakat çok lezzetli görünüyor. 😋
Çok güzel gözüküyor
🥰
Çok lezzetli duruyor
Gelde yeme
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?