Yeme & İçme Çorbayı ekmeksiz mi içersiniz, ekmek ile mi? Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 57 Yapay Zekaya Sor Ekmekle yerim Ekmeksiz içerim Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çorbayı ekmeksiz mi içersiniz, ekmek ile mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 12 kişi beğendi
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Evet, bir kase çorba ile bir ekmek yiyebilirim. 1 0 Yorumla
teflon-_-tava Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kucukken kuzenlwrlw misafirliğe gitmiştik. onumuze çorba koydular. corba ekmekle karnımızı tikabasa doyurduk kimsede bişey demedi.Arkasından etler kavurmalar geldi. aglamistim 0 0 Yorumla
theastro Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl https://youtube.com/shorts/HzNHzHx90mY?feature=shareEkmeğanla ekmeğanla 0 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et Master Yaş: 26 , eic 81% +1 yıl valla iki tas içerim biri ekmekli biri ekmeksiz :D ama Kırmızı mercimek çorbası için yaparım onu sadece 0 0 Yorumla
Golumta Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 98% +1 yıl Ekmek doğrayarak, bazen bandırarak, bazen de bir ondan bir bundan... Değişmeyen tek alışkanlığım tasın sonunu kafaya dikerim. 0 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yarim ekmeği alip direjt kaseye daldiririm😄Önce ekmeyi ısırıp ardindan çorbayı içmeyi daha çok seviyorum. 0 0 Yorumla
anamur10 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 45% +1 yıl Değişiyor eğer hamur işleri varsa çorbadan sonra ekmeksiz içerim ama çorbadan başka yelek yoksa ekmek ile içerim 0 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Sadece sabah kahvaltılarında ekmek tüketiyorum oda tahıllı ekmek yiyorum onun haricinde çorba ya da diğer öğünlerde ekmek tüketmiyorum. 0 0 Yorumla
BirGaribAbdal66 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Ekmeksiz çorba mı içilir. Hele ki mercimek çorbası hiç kaşık kullanmam sırf ekmaanen 😂😂 0 0 Yorumla
meftun35 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl Çorba çok insan değilim ama ekmeksiz içerim genelde içersem de. 0 0 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 711 cevap paylaştı. Ekmeksiz yerim, kilo yapıyor zaten gereksiz bence. 0 0 Yorumla
GöbekRakısı Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Hangi öğünde tükettiğime göre ve hangi çorba olduğuna göre değişiyor 0 0 Yorumla
Masterolderdaddy Takip Et Xper 6 Yaş: 44 , eic 88% +1 yıl Ekmekle tabi yoksa su bardağından iç gitsin.. 0 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Ekmeksiz içmeyi tercih ediyorum. Ama tabi kıtır ekmek bu görüşüme dahil değil😂 0 0 Yorumla
xlPIR Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 66% +1 yıl çok açsam az çorbaya abanmam direk diğer yemeklere :D 0 0 Yorumla
_PƎRA_ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Çorbayla pek aram yok ekmeksiz çabuk bitsin diye. 0 0 Yorumla
MyColorDark Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Çorbayla beraber ekmek yemem. Zaten çorba karbonhidrat, yanına bir karbonhidrat daha amele işidir. 0 0 Yorumla
isimsizkralicee Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 395 cevap paylaştı. Ekmekle, bazen fırında kıtır ekmek yapıyorum güzel oluyor çorbalarla 0 0 Yorumla
özgür1022 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 92% +1 yıl Baska. konu bulamiyonuzmuu. kaşıği hangi elinde tutuyon falan filan 😡😡😡 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. Her zaman bir şekilde olmaz ama genelde ekmek kullanırım. 0 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Ekmenen yenur ekmenen daha tadı çıkıyor 1 0 Yorumla
seemeinacrown_xx Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Firinda yağ ve kekige bulanmış şekilde kızarmış ekmekle içmek çok güsel 0 0 Yorumla
crazypurple Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl çorbaya göre değişir ya yoğurtlu çorbalarda ekmek sevmiyorum bi de şehriyeli 0 0 Yorumla
BLUE1982 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Tavada kavrulan ekmekle bir harika oluyor 0 7 Yorumla Manquer +1 yıl Kruton adı Yorumla BLUE1982 +1 yıl @karanlikmyheart peki öğle olsun ben çoçukluğumdan beri bu şekilde biliyorum tavada ekmek kavurayımmı diye sordukları için genede teşekkür ederim. Yorumla KaranlıkMYHEART +1 yıl Beni niye etiketledin ki.. Yorumla BLUE1982 +1 yıl Sorunmu oldu senin için Yorumla KaranlıkMYHEART +1 yıl Hayir. Yorumda ben yoktum o yüzden sordum. Dikkatimi çekti sadece. Yorumla BLUE1982 +1 yıl @karanlikmyheart çok özür dilerim yanlış olmuş. 🙏🏻 Yorumla KaranlıkMYHEART +1 yıl Sorun degil... Yorumla
GözümKIIZarıyor Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 97% +1 yıl şu çorbayı kendin yapsaydın keşke 0 4 Yorumla Manquer +1 yıl Ben bize yapıyorum, siteye değil Yorumla GözümKIIZarıyor +1 yıl ama sıruyu siteye soruyorsun Yorumla Manquer +1 yıl Keyfim öyle istiyor Yorumla Manquer +1 yıl Yess Yorumla
MrsCanselll-_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 305 cevap paylaştı. Ekmeksiz yiyemem asla. 0 0 Yorumla
Menethil Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Ekmek olmalı mutlaka. Sade tadını vermiyor. 0 0 Yorumla
Sarışıngenc23 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Ekmekle yemeyi daha çok tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
Okan_Akarsu1992 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl İkisi de herhalde ama sanki ekmek ile 0 0 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Çorba bir ekmeksiz bir de soğansiz içilmez 😊 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Ekmekle yerim. 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Ekmanen içerim 0 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ekmeksiz 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. ekmekle seviyorum 0 0 Yorumla
michael_k Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 390 cevap paylaştı. Ekmekle 0 0 Yorumla
Zümra526 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 476 cevap paylaştı. Ekmeksiz 0 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı. Az ekmek tüketirim ! 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Ekmeksiz 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ekmeksiz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Evet, bir kase çorba ile bir ekmek yiyebilirim.
Kucukken kuzenlwrlw misafirliğe gitmiştik. onumuze çorba koydular. corba ekmekle karnımızı tikabasa doyurduk kimsede bişey demedi.
Arkasından etler kavurmalar geldi. aglamistim
Ekmeğanla ekmeğanla
valla iki tas içerim biri ekmekli biri ekmeksiz :D ama Kırmızı mercimek çorbası için yaparım onu sadece
Ekmek doğrayarak, bazen bandırarak, bazen de bir ondan bir bundan... Değişmeyen tek alışkanlığım tasın sonunu kafaya dikerim.
Yarim ekmeği alip direjt kaseye daldiririm😄
Önce ekmeyi ısırıp ardindan çorbayı içmeyi daha çok seviyorum.
Değişiyor eğer hamur işleri varsa çorbadan sonra ekmeksiz içerim ama çorbadan başka yelek yoksa ekmek ile içerim
Sadece sabah kahvaltılarında ekmek tüketiyorum oda tahıllı ekmek yiyorum onun haricinde çorba ya da diğer öğünlerde ekmek tüketmiyorum.
Ekmeksiz çorba mı içilir. Hele ki mercimek çorbası hiç kaşık kullanmam sırf ekmaanen 😂😂
Çorba çok insan değilim ama ekmeksiz içerim genelde içersem de.
Ekmeksiz yerim, kilo yapıyor zaten gereksiz bence.
Hangi öğünde tükettiğime göre ve hangi çorba olduğuna göre değişiyor
Ekmekle tabi yoksa su bardağından iç gitsin..
Ekmeksiz içmeyi tercih ediyorum. Ama tabi kıtır ekmek bu görüşüme dahil değil😂
çok açsam az çorbaya abanmam direk diğer yemeklere :D
Çorbayla pek aram yok ekmeksiz çabuk bitsin diye.
Çorbayla beraber ekmek yemem. Zaten çorba karbonhidrat, yanına bir karbonhidrat daha amele işidir.
Ekmekle, bazen fırında kıtır ekmek yapıyorum güzel oluyor çorbalarla
Baska. konu bulamiyonuzmuu. kaşıği hangi elinde tutuyon falan filan 😡😡😡
Her zaman bir şekilde olmaz ama genelde ekmek kullanırım.
Değişiyor, genelde ekmeksiz
Ekmenen yenur ekmenen daha tadı çıkıyor
Firinda yağ ve kekige bulanmış şekilde kızarmış ekmekle içmek çok güsel
çorbaya göre değişir ya yoğurtlu çorbalarda ekmek sevmiyorum bi de şehriyeli
Tavada kavrulan ekmekle bir harika oluyor
Kruton adı
@karanlikmyheart peki öğle olsun ben çoçukluğumdan beri bu şekilde biliyorum tavada ekmek kavurayımmı diye sordukları için genede teşekkür ederim.
Beni niye etiketledin ki..
Sorunmu oldu senin için
Hayir. Yorumda ben yoktum o yüzden sordum. Dikkatimi çekti sadece.
@karanlikmyheart çok özür dilerim yanlış olmuş. 🙏🏻
Sorun degil...
şu çorbayı kendin yapsaydın keşke
Ben bize yapıyorum, siteye değil
ama sıruyu siteye soruyorsun
Keyfim öyle istiyor
Yess
Ekmeksiz yiyemem asla.
Ekmekle içerim doymuyorum çünkü
Varsa ekmekle genelde
Ekmek olmalı mutlaka. Sade tadını vermiyor.
kaşık kullanmam ful ekmek
Canim isterse ekmeklide yerim
Ekmekle yemeyi daha çok tercih ediyorum.
İkisi de herhalde ama sanki ekmek ile
Çorba bir ekmeksiz bir de soğansiz içilmez 😊
Kıtır ekmek atarım azda olsa.
Mutlaka ekmek olmalı yanında
Ekmek dograr icine oyle yerim
Ekmekle yerim.
Ekmeği çorbayla yerim.
Ekmanen içerim
Ekmekle yerim
Ekmeksiz...
Değişir..
çorbaya göre değişir
Ekmek.
bütün ekmekle yerim
Ekmekle yerim.
çorba içmiyorum
Ekmeksiz
ekmekle seviyorum
1 dilim ekmekle
Ekmekle
Ekmekli
Ekmeksiz
Az ekmek tüketirim !
Ekmeksiz
Ekmekle
Ekmeksiz
Ekmeksiz