Çok teşekkür ederim Süper Soru ve beğeni için @livaneli @Esra_bayram @вуηαяcσѕ @Sarışıngenc23
Çay veya kahve saatine hangi tatlıyı tercih edersiniz?
Çok teşekkür ederim Süper Soru ve beğeni için @livaneli @Esra_bayram @вуηαяcσѕ @Sarışıngenc23
Ben genelde kahve yanında pasta kek, çayın yanında poğaça börek

#GeceMuhafızı
23 Mayıs, 2023 Salı 11.08
Çay pek sevmiyorum bana Karadeniz'i hatırlatıyor. Kahve severim günde maksimum iki fincan içerim ama yanına genelde çikolata tercih ediyorum ben.
Bazı insanlar çay sevmez
Tuzlu kraker tercihim olur genelde.
Rica ediyorum
tuzlu kurabiye
Severim
Rica ediyorum
Cevap
14Cevap
Çayı sadece kahvaltıda tüketiyorum, pek çaycı değilim. Kahveyi de sek içerim bazen karamelli çikolata da yanında iyi gidiyor
Ben çok severim çayı
Ne bulursak onu. Burası türkiye tercih yapacak kadar lüks içinde yaşamıyoruz. Bulduğumuza şükrediyoruz artık.
Kesinlikle katılıyorum ancak baksana halen mutlu olan var
Çayın yanında ıslak kek tercih ediyorum genelde.
Karışma bana 😂
Sende sütlü çikolata içiyorsun ben bişey diyor muyum 😌😌🙄
,😃😃😃 Allah'ım roket ne lan
Cay veya kahve mola saatim yok. Meslekte gunum dolu gecmekte.
Ne iş yapıyorsun
çaysız yapamam yanına hangi tatlı olursa olsun affetmem 😎
Çayın yanında tuzlu pasta, poğaça, börek iyi gider
Evet güzel gidiyor
diğer seçenek nerde ben hepsini seçmek istiyorum
Koymayı unuttum
tüh😊
Olsun bu da kabul
😊
Çayın yanına benim favorim her zaman için ilk görsel
Bol soslu kekleri çok seviyorum 😍
Ohh mis gibi
Tuzlu kurabiye
Kurabiye ve türevleri
🤦♂️🤦♂️
Tuzlu seviyorum.
Çayda tuzlu, kahvede o görsel 🤩
Evde ne varsa onu tercih ediyorum.
Abiş petito ayıcık çikolatasıyla tercih ediyorum
Un kurabiyesi 😋
Bende çok severim böyle beyaz beyaz
Kısa Camel Soft.
Tercih meselesi !
Tuzlu pasta kurabiye 🍪
Bihterli çikalota
Tiramisu olsun.
Tuzlu pasta diyelim tatlıyla aram pek yok
Soğuk baklava
Islak Kek favorim 🤍
Yaş pasta.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?