Simit ayran ikilisi sabah kahvaltısı yerine sayılabilir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Simit ayran ikilisi sabah kahvaltısı yerine sayılabilir mi?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evet bence sayılabilir neden sayılmasın ki bende mesela çoğu zaman simit ayran ile kahvaltı yapardım. hatta kalorisi yüksek olduğu için çok yenirse kilo bile aldırabilir. aynı zamanda kahve poğaça ikilisi de olabilir ya da börek ama hamur işlerini ben tavsiye etmiyorum hiç bir şekilde sağlıklı değiller çünkü ve tok tutmuyor pek. ama yine de her insanın yemek yeme zevki farklıdır. ben mesela kahvaltı yapmıyorum
Çok güzel olur hemde ama ayran yerine çay tercih edilmesi daha doğru olur sebebi ise ayran uyku getirir iş yerine gidince uykun bir gelir dalıp gidersin 😄
Ağam şuradan iki çay söyle böyle kuru kuru gitmiyor simit :)
Sayılmaz 1 simir aslında beni doyurmuyor ama karnım genişlemiş hissettiriyor. Doymadan tuhaf bir doygunluk yaşıyorum zaten de genelde yarım simitten fazla yememeye çalışırım.
Cevap
24Cevap
Vay bee aylar oldu simit ayran fakir kahvaltısı yapmayalı 🥹
belcikada 200ml ayran bulmak pek kolay olmuyor. Zincir marketlerde 1litrelik oluyor oyunlarda simit ayran yapmanın anlamı kalmıyor 😂 onun yerine ıslak hamburger +cips + kola ile kahvaltı yapıyorum 7€
Yurtdisinda yasiyorum simit ile çay içmek isterdim
Sayılır elbette ama ben simidin yanında ayran yerine çayı tercih ederim 😄 çok daha leziz olur.
Ben yoğurt yesem yanında ayran içerim ama bir tek simit ayran bir arada olmuyor. Simidin yanında ayran hiç yakışmadı.
orta okulda lisede sayılıyordu. hep simit ayran yerdim. şimdide sayılır sanırım... ama ne yaparsan yap insan simitten bıkmıyo...
Sayılır bence. Acelem olunca simit tek yiyorum ben.
Ayran yerine çay olursa daha iyi olur kahvaltı için.
Okul yıllarımda simit ayranı fazlasıyla görüyordum ama yemiyordum. Simit ile aram iyi değil.
Çay simit daha iyi değil mi? Ayran uyku getirir hem.
Tabii ki, simit ayran veya çay ne zamandan beri sabah kahvaltısı değil?
Uzun süredir yapmıyorum simit ayran ikilisini.. Elbette bir çeşit kahvaltıdır.
Çay daha makul. Ama kahvaltı geçtiyse on numara alternatif
Sıcak çay simit karper peyniri sabah için gideri var
Sabah sabah ayranı bünyem kaldırmaz, çay tercihim olur
Evet çok severim ver yemiş gibi oldum hatta şimdi 😋
Sayılır gibi ve muhteşem ikili, üstüne bir de çay ❤️🤣🍱
Kalori hesabı yapın 600 kalori falan olursa sayılsa gerek
Evet bence sayılır. Hele çocukken okulda ilk tenefüste kahvaltı niyetine çok yerdim. O zamanda simit ve ayran ikilisi 1 TL'ydi ne güzeldi.😒😒😒
Simit ayran öğlen kahvaltısı olur, çay içersen sabah ya da akşam üzeri kahvaltısı olur
Sayılır ne demek, kahvaltı dediğin simit ayrandır 😂
Sabah sabah ayran gitmiyor ya çay daha iyi sanki
simit çay olmasin o yok ya
Cay peynir olsa daha iyi
Çay olmadan olmaz be gadası
sayilirr ama cayla daha iyi
Kahvaltı değilde kahvaltı üstü bir şey sayılabilir
En sevdiğim ikilidir kendileri 💖
Evet birde kaşar ve beyaz peynir
Simit ve kahve olarak düzeltirsek, ok
karper peynir de olmalı : )
Ayran yerine cay olursa olur
Hayır peynir ve zeytin de olmalı
Okulda az mı yaptık sayılır be
kahvaltida ayranla icemem bu yuzden bilemedim
Mis gibi kahvaltı olur
Kahvaltı da ayran içmek mi 😓
Evet, sayılır.
Enfes bir lezzet enfes ♥️
Lise yıllarım aklıma geldi
Sayılamaz bence yetersiz
Sayılır
Evet sayılır çokta güzel oluyor
Sayılmaz
Sayılır tabi ki.
Evet olabilir
Geçer
Evet sayılabilir.
Olabilir gadası
Simit çay daha güzel
Sayılır bence
Bence sayılmaz. Çünkü besin değerleri düşük
Sayılabilir
Sabah kavaltısı olarak simit ayran hiç yapmadım
Sayılabilir
sayılır tabii
Sayılır
Sayılır..
Sayılmaz
Evet.
Evet sayılır...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?