Arkadaşımı akşam yemeğine çağırdım, dışarıdan sipariş versem ayıp olur mu?

Normalde ben yemek yapacaktım ama şimdi canım yemek yapmak istemiyor. Dondurulmuş yemekleri bile yapmak istemiyorum. Hamburger sipariş etsem ayıp olur mu?

Arkadaşımı akşam yemeğine çağırdım, dışarıdan sipariş versem ayıp olur mu?
Arkadaşımı akşam yemeğine çağırdım, dışarıdan sipariş versem ayıp olur mu?
Cevapla