Normalde ben yemek yapacaktım ama şimdi canım yemek yapmak istemiyor. Dondurulmuş yemekleri bile yapmak istemiyorum. Hamburger sipariş etsem ayıp olur mu?

Normalde ben yemek yapacaktım ama şimdi canım yemek yapmak istemiyor. Dondurulmuş yemekleri bile yapmak istemiyorum. Hamburger sipariş etsem ayıp olur mu?

Akşam yemeğine çağırdıysan hazır yemek sunmak ayıp olur tabi ki de ev yemekleri yemek varken dışardan sipariş verilmiş yemeği vermek ne kadar doğru olabilir
Ben olsam yemezdim. Kendine öz saygısı olan biri dışardan yemez fast food. 83,5 kg baklavaları, trapezi olan biri olarak ben bu emeği dışarda çar çur etmek için vermiyorum. Büyük bir saygısızlık olurdu benim arkadaşım yapsa bunu. tavuk ve yağsız bulgur pilavı yapsa yeter...
Sunumun önemli masayı susleyip sarap açıp mumlar yakarsan neden olmasın
Tşkl
Neden olsun ki. Sen sonuçta onunla basbasa zaman geçirmek istiyorusn. Ne yaptığınin önemi yok bnece. Ona verdigin zman önemli fikrim..
Teşekkürler...
Cevap
46Cevap
Hayır ayıp olmaz arkadaşınız sonuç olarak hatta ben dışarıdan söyleyen arkadaşım olsa daha çok sevinirim :D ev yemekleri sevmem çünkü
:D biraz sağlıklı besleniyordu ama kaçamak yapar artık
Yapar ya :D
Hee arkadasinda onu düşünüyordu zaten la acaba bizim kanka kendimi yapacak disardanmi söleyecek ama olmazki kendisi yapinca parmaklarimi isiriyordum ne yapsam simdi felan diyebilir
Neden ayıp olsun ki güzel bile olur bence hamburger yemek. Ben eskiden arkadaşım her geldiğinde ya pizza ya hamburger filan söylerdim çok hoşuna giderdi.
Sen yine arayıp bir fikrini al derim, ev yemeği yiyeceğim diye sevinen biri ise hayal kırıklığı yaşatmış olursun.😅🤓
Ayıp olur. Eğer birisini akşam yemeğine çağırdıysan o sofrayı donatmalısın. Misafirperverliğin içinde bu da var çünkü. Hazırcılık bize göre değil.
Al bi hazır mantı yoğurt hazırla nide salçalı sos dök yoğurdunu salça sosunu mis gibi ye dışarda o kadar para vereceğine 🙃
Olmaz bence. Söylersin zor geldi dersin o da anlar herhalde
Bu arkadaş sık gelmiyorsa ayda yıl da bi geliyorsa bence hamburger olmaz güzel bi menü sipariş et derim
Yetişkin olmak böyle bir şey işte. Birini yemeğe davet edip de canım yemek yapmak istemiyor diyerek dışarıdan sipariş veremezsin..
O zaman balık al bari ya da kokoreç. Evde yapımı zor oksun. Ha pahalı dersen tost, hamburger, börek vs
Yok, neden ayıp olsun? Onun zevkine ve tarzına göre bir sipariş verirsen çok da hoş olur bence.
Ayıp olmaz ya bence. Ama belki yemekten sonrası için pratik bi tatlı falan yapabilirsin. Beni düşünmüş deyip mutlu olabilir 🙈
Neden ayip olsunki bedavadan bulmus yemegi otursun sukur etsin😁
hahah ne bileyim eve geliyor ya ondan emin olamadım
@ArzuHannn olur bee
Ayıp bence kendi dışarıda yemek yiyebilirdi gayette sana gelmesine ne gerek vardı
Lahmacun olur İskender olur Pide olur Köfte olur Kumru olur hiç farketmez söyle gitsin
Önemli olan yemek yemektir. Kendim yapmadığım sürece kimin yaptığı önemli değildir
Öncesinde ayıktırsaydın keşke "kanka gel sana lahmacun yedirem" gibi
Ayıp olur ama dışardan ev yemekleri siparişi ver çaktırmadan servis et 😎
Sen şu yandan bakışın var ya
Evet, olur. Dışardan sipariş edeceksen disarada bir mekana gitmelisin
Yemek yapmak zorundasın Arkadaşınıza konuşur şeçim sizin!!
Niye olsun ya Yemek yemektir Biz de hep böyle yapıyoruz:)
Yoo neden ayıp olsun, çok güzel mekanlar var.. Keyifli geceler..
Yok ya dişardan yemek siparis etmek bile lüks değilmi al gitsin yani
Arkadaslarida dışarıdan sipariş et 🙂 niye cagirdin o zaman
Ayıp olmaz ya niye olsun ki. Eğer ayıp olacak biriyse zaten hiç davet edip görüşme
Eeee heralde olur. Yemek yapmak için çağırmışsın hazırı dışarda da yer zaten
Eve yemeğe çağırıp dışardan bir şey sipariş etmek bence ayıp. Olmadı bari ev yemeği yapan bir yerden yemek sipariş et.
Olmaz ama iddaan olduysa ben yaparım diye o zaman kötü olur
#Hükümdar
ayıp olmaz ama kendi elinle yapsan daha mantıklı
Güzel yemek yapmıyorsan ayıp olmaz ama yemekte iddialı olup dışardan sipariş edersen olur.. Mesela ben hazır yemek sevmem, yiyince tok hissetmiyorum. Asla kimseye de hazır yedirmem..
Arkadasin sağlıklı besleniyor ve ilk defa gelcekse ayda yılda eve geliyorsa vaktin varsa yap canım.. illede disardan söylersen ızgara soyle en azindan.
Ayıp olmaz diyenler hayatında bir kez ev yemeği yapmamış tipler..
Hem arkadaş davet edip hem hiçbir şey yapmamayı ben saygısızlık olarak algılarim. Sana ayıracak vaktim yoktu , üşendim diyorsun resmen... son görüşmemiz olurdu muhtemelen.
Eşimin yengesi biz evlendikten sonra sizi bir türlü yemeğe alamadım diye söylendi bizde sorun değil falan dedik neyse birgün yemeğe alıcam sizi dedi çağırdı. Bi gittik pide söylemiş 😅 komik ama kırıcıydıda
Neden ayip olsun yani soncuta amaç karnını doyurmak değil mi
doğru öyle düşününce
Yani güzel olur bence 😇
Evet madem hamburger yicektik niye disari cikmadik diyebilir
Eğer sen güzel yemek yapıyorsan çok çok ayıp etmiş olursunnn :))
Yakın arkadaşınsa ayıp olmaz söylersin halden anlar
Hiç ayıp olmaz bence. Maksat beraber zaman geçirmek.
Eğer çok samimi olduğun bi arkadaşınsa ayıp olmaz. Amaç birlikte yiyip içmek ve eğlenmek😉😄
Ne yaptın peki 😀
Hamburger söyledik 😆😆
Birlikte 😀😄
Keyifli bile olabilir 🦉
değil mi ya fast food gecesi gibi olur belki diyetlere kaçamak :D
Şahane olur hem de 🦉
daha guzel olur bence
Sen bilirsin yine ama bence ayip olur.
Ayıp olmaz, misafir umduğunu değil bulduğun yesin
Yapmaya vaktın yoksa tabi
Daha da hoşuna gidebilir, bence harika😝
yooo ben hep öyle yapıyorum
Yahu 2 yumurtadan mı kıramıyorsun kız
Dışarıdan ev yemeği söyle
Çok ayıp bence
Birlikte yapın derim. Çok daha eğlenceli olur
Direk dışarda yemeğe götür
çok sağlıksız evde makarna bile daha iyi
Ayıp olmaz güzel yemek söylersen
O zaman dışarıya davet etseydin
Dışardan söyle neden ayıp olsun ki
Olmaz normal bir şey bence
Hangi arkadaşın? Sevgilini mi yoksa manitanı mı?
Kendin yapsan daha güzel olur
Olmaz aksine sever arkadasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?