
1-3
3-5
Daha fazla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Az önce bir bardak içtim. Maksimum iki veya üç bardak içiyorum. Evde bazen iki bardak granül kahve içiyorum. Bazen bir bardak da içtiğim oluyor. Her zaman olmamakla birlikte dışarıya çıktıysam bir de üstüne flat White alıp içiyorum.
Cevap
48Cevap
Yarım litre fiks bazen fazla da olur
Genelde bir kaç fincan yeterli oluyor. Günlük kafein ihtiyacımı aşmamaya çalışırım. Bazen kaçırdığım oluyor tabi.
Ben nescafeciyim. Günde kaç bardak içiyorum tahminimce bir 5,6 oluyor bazen geçiyor
Kafeine ilaç muamelesi yapıyorum ve ihtiyacım olmadığı taktirde tüketmiyorum. İhtiyacım varsa 200 mg alıyorum.
sabah 1 Türk kahvesi gün içinde de 4 americano son 1 aydır
Nescafeciyim ben 3 ya da 4 fincan içiyorum...
çok abartmam sonra uyku sorunu yapıyor 1 bence yeterli bir mıktar
İş yerinde 4 fincan sade nescafe
Sabah ve uyumadan önce 400 er milim filtre
Afiyet olsun hanım apla ben pek kahveci değilim
Sabah iş yerine gidince 1 kupa kahve, akşam 5 gibi 1 kupa kahve... O kadar... :D
Hiç içmiyorum. Neden hiç diye bir seçenek koymadın.
@bgyontar @ilginfulyaa 👏👏👏
1-3 Didim
Türk kahvesi değil de granül kahve veya filtre kahve içiyorum.
Her gün içmiyorum. Vitaminlerim düşük olduğu için yasak.
En son mükellef bir kahve içeli yıllar oldu.
1 ile 3 fincan arası değişir arada nescafe içtiğimde olur
3 sabah öğle akşam içerim odaklanmamı sağlar kafam toparlanır dunya yükü azda olsa hafifler
ben hiç kahve içmem onun yerine cay içiyorum kahve biraz acı geliyor
cok fazla içmem 4 yeterli hayat biraz insanı yoruyor ve bu enerjiyi sadece kahvelerden alabiliyorum
Genelde günde bir fincan kahve içerim
kahveyi aşırı fazla içerim insanların garibine gidiyor ama çay içmiyorum cogunlukla kahve içerim ve yeterli geliyor bana
Her sabah 2,3 bardak nescafe içerim anca ayrılırım.
Azaltmam lazım benimde çok fazla içiyorum baya zararlı ve kilo yapıyor.
Bir fincan Türk kahvesi bana yetiyor
1-2 fazlasını içmem.
Soguk kahve ixiyorum bazen 2 bardak 600 ml
1 veya hiç
1-3 arası nedir yaw ne içiyonuz siz
2 haftadır 1 fincan içiyorum bayağı azalttım
Günde double kahve içerim
Sayısız , motivasyonum ,
Değişiyor. Genelde 2-4
Hiç içmiyorum, o seçenek neden yok? 😄
1 işe 3 arası bir şeyler:)
Daha fazla günde 25 bardak
2-3 arasında mekik dokuyorum
En fazla bir kahvexi değilim
1, bazen 2 fincan içerim kahve
Bazen 3 büyük boy bazen 1 ufak belli olmuyor
En az 2 fincanla günü kapatıyorum
5 Türk kahvesi falan ama kupayla
Hiç içmiyorum işim olmaz😊
Günde 4 veya 6 fincan kahve içiyorum
Gunde birkez icerim
Nadiren kahve tüketirim. Haftada 1 - 2 kez.
fazla kahve sevmem reflü var
Pek tüketmem haftada 3 felan galiba
1 bardak bazen hiç
Hiç içmiyorum.
Bir fincan torun afiyet olsun
üç..
1 bazen haftalarca içmiyorum
Bir.
Bir fincan bilemedin iki
4-5arasi
Bir fincan
İki.
1 bazen
1 fincan
4 ila 5
3👍👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?