Yeme & İçme Kahvaltıyı tek başına yapacak olsan, kendine özenir misin? tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 55 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik 🍀🍀#Hani vakit desen var, malzemeler de var ama kahvaltı tek kişilik, kendine özenerek hazırlar mısın kahvaltını?#tubasueda 🍎🍎 Kahvaltıyı tek başına yapacak olsan, kendine özenir misin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
ReizmCevaplar Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl özenirim, çünkü uzaktan çalıştığım için özenli bir öğlen/akşam yemeği hazırlamaya yeterince vaktim olmuyor. işi düşünmeye başlayana kadar iyi bir kahvaltı güzel bir teselli gibi. 1 0 Yorumla
gülümserkene Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Sade kahvaltı yeterlidir. peynir zeytin. 1 3 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Bi de ekmek 😃 Yorumla gülümserkene +1 yıl Evet. Teşekkürler Yorumla tuba-sueda +1 yıl Rica ederim. Yorumla
zzzmmmyyy Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl En güzelini yaparım. Evdekiler bana hep kendine müslümansın diyorlar😂 2 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Tek başıma yapıyorum bi sandviç çay tamamdır, tabak yapacaksam domatesi peyniri tabağa atarım uğraşmam 😂 1 0 Yorumla
Vault_Boy Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 811 cevap paylaştı. Kahvaltı zaman kaybıdır bana kalırsa. Özen gösterilmemeli, gerekli besin değerine sahip yiyecekleri yiyip devam etmeli. 1 0 Yorumla
TheLaady Takip Et Master Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl Fazlasıyla.. insan en çok kendi için özenmeli zaten. 2 0 Yorumla
Elfida277 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Tek başıma olunca daha da özeniyorum çünkü bir kişilik kahvaltı daha kolay hazırlanıyor 🤗 1 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Özenirim evet, kahvaltı en sevdiğim öğün diyebilirim. 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Evet, genelde kendime kahvaltı tabağı hazırlarım ben. 1 0 Yorumla
Beliz_inquiring33 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Tabii ki de özenerek hazırlarım, canım kendim 😄 1 0 Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Tek başıma kahvaltı yapmayı sevmem bu yüzden tek başıma isem çoğu zaman kahvaltı yapmam 1 0 Yorumla
MasalsızKaldım Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Ve aleyküm selam. Özenirim. Çünkü tek başıma da olsam sunuma önem veriri₥ 1 0 Yorumla
Deli_miyim_neyim Takip Et Xper 7 Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Bazen evet. Ama bazı zamanlar tost ile geçiştirmek daha iyi geliyor. 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Evet ozenirim. Özellikle ben kendim yersem daha çok ozenirim. 1 0 Yorumla
CptSimonRiley Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yok salla birkaç peynir yumurta sonra devam. 1 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı. Her gün hazırlıyorum özenle 1 0 Yorumla
Rosse_ Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 332 cevap paylaştı. Özenirim elbette kendim için de ahaha 1 0 Yorumla
Bilgeibrahim Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Evet özenirim kahvaltı önemli öğşn benim için 1 0 Yorumla
İzmirli2735 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Tek başıma yemek yemekten hoşlanmıyorum.. 1 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Evet her zaman özenirim 1 0 Yorumla
StarWarsPrensesi Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Evet özenirim görsellik ve çeşit önemli benim için 1 0 Yorumla
sdqwasp Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Tabii! Herşeyin en iyisini hak ediyorum sonuçta ;) 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Özenirim evet 1 0 Yorumla
safak005 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 56% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 559 cevap paylaştı. Tabiki 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Her zaman. 1 0 Yorumla