
Sen, bisküviyi çaya batırıp yolda düşürmenin acısını bilir misin 😀

Sen, bisküviyi çaya batırıp yolda düşürmenin acısını bilir misin 😀
Hayır ben hiç sevmiyorum sanki biskiviyi feda etmiş gibi oluyor ben duygusalım :D ayrıca çay da sevmiyorum. kahve ile biskivi ayrı yerim ama bandırarak değil. şu eti burcak olanlardan
Amma şikayet ettin Barış 😀
:D sdfsdfsdfd kızcan mı abla?
😂😂😂 sfghjzx
Evet mühim bir konuuuu 😤
:D :D :D sdfsdfsdfs
Çay bisküvisi diye bir tanım olmasaydı da ben buna yine de çay bisküvsi derdimm
İkili batırarak mı yiyorsun 😀
Bu işi biliyorsunn 😀
sghffhj 😂
Rica ederimmm ☺
Valla severim güzel oluyor.
Cevap
11Cevap
Sırf bunu yapmak için çay içmiş insanım ne diyorsuun Ama bebe bisküvisi ve sütte çok güzel ikili. Canım çekti yine gece gece. Petibördü sanırı₥
Bebe bisküvisi benim de favorim muzlu olmalı ama 😀
Muzlusu da mı var? Ben onu kaçırdıım muzlu diyince aklıma bebek maması geldi onu da az yemedim büyüsem de bmbvnb
sgfdhj 😀 hep vardı muzlusu nasıl kaçirirsin sdghj
Yine yangınlar yine ben 🥺 bir markete gidince ilk işim muzlu bebe bisküvisi almak 🥳
djxjhhsj 😂
Yerken beni de anmayı unutma 😀
Tabii hatta senin için dua da edeyim 🍃 starwars premsesine bir kutu cici bebe gönder Allah'ım diye
Aminnnn yaa ne iyisin 😂🎈
bmnömbnö teşekkürler efeniim 🍁
Hiiççç sevmem 😔 çay göl suyu oluyor. Islak püsküüttt ve ekmek tarzı şeyleri hayatta yemem.
Öyle olmaması icin onun sırları var 😀
Bu eşsiz bilgiyi paylaşman mümkün mü 😂
Merak mı ettin 😂
Yooo 😂😂 yapmam ki zaten
Niye paylaşmam için yoruyorsun o zaman 😂
Yok hayır sadece mümkün mü diye sordum 😂
Neyseki uğraşmadım o da ayrı 😂
Bu söylediğini çocukluğumda yapardım, oda ülker petibör ile
Çok fazla ıskatınca düşüyor çok sinirim bozuluyor o yüzden yapmıyorum
Küçükken çok severdimde koca adam olduk yapamıyoruz artık
zamanında ülker kremalı bisküvileri banardım, şimdi banmıyorum
Severim de sonradan bulamaç gibi oluyor o zaman da hevesim gidiyor.
Güzel de seninki kahve olmuş 😊
Sütlü çay :))
Teşekkür ederimmmm
Ülker petibör bisküviyi severim.
Farketmez alayını batırırım 🙈😂
Ne bisküvi yiyorum ne çay
Ülker kremalı favorimdir 😀😀
hayır ya oda ne öyle
Sevmem
En sevdiğim petibör ☺️
Çok severim
Puskevit sevmem
severim 😅
Cay icmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?