Yeme & İçme Kendiniz için asla almadan çıkmam dediğiniz şey 🛒? CsR54 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor 🛒Anneniz , babanız vs vs tarafından markete gönderildiniz... (Kendiniz için) Asla almadan çıkmam dediğiniz ürün/yiyecek/içecek/vb şey hangisi? 👇👇👇🛒 Güncellemeler+1 yıl Evet arkadaşlar nerdesiniz , uyudunuz muuuu? Kendiniz için asla almadan çıkmam dediğiniz şey 🛒? Cevapla Babalık Soruları Market Soruları Ürün Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Cips redbul eti hoşbeş damak oreolu milka çikolata ve elmalı furitti soda 1 4 Yorumla CsR54 +1 yıl Bi girişte bütün marketi alıyor öz ablam Yorumla u Hayatİstanbul77 +1 yıl Abur cubur mevzu olunca dayanamıyorum. Yorumla CsR54 +1 yıl İyi yapıyosun , varken yiyeceksin Yorumla u Hayatİstanbul77 +1 yıl Evet Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Yiyecek içecek. kahve gibi 1 1 Yorumla CsR54 +1 yıl ☕☕☕☕
Jzjcjksjxkxdjjsj Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kesinlikle çikolata gofret vs almadan çıkmam 1 3 Yorumla CsR54 +1 yıl Mesela hangi markalar tercihindir Yorumla Jzjcjksjxkxdjjsj +1 yıl Karam Yorumla CsR54 +1 yıl Waow , en iyisi.. Yorumla
Sanalsevapp Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Sigara, toblerone 1 1 Yorumla CsR54 +1 yıl Sigarasız olmaz Yorumla
TurinTurambar01 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Şu sıralar bu eti gong varya ona dadandım 1 9 Yorumla CsR54 +1 yıl Hocam sorma ya , ona bende tavım Yorumla TurinTurambar01 +1 yıl Ballı hardallı Yorumla CsR54 +1 yıl Bak şimdi canımı çektirdin Yorumla TurinTurambar01 +1 yıl 😄😄😄 Yorumla CsR54 +1 yıl Ya reis bizi bitirdin be 😄😄 Yorumla TurinTurambar01 +1 yıl Lan gardaş alayım göndereyim isterdim ama öyle bir teknoloji maalesef :( Yorumla CsR54 +1 yıl Canımsın, teşekkür ederim biraderim , düşünmen yeter , şakasına takılıyorum 😄 Yorumla TurinTurambar01 +1 yıl Adamsın. Yorumla CsR54 +1 yıl 🌹🌹 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. Kola 1 1 Yorumla CsR54 +1 yıl 2.5 lt mi 1.5 mu Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Çilekli link 1 2 Yorumla CsR54 +1 yıl Evet arkadaşlar bugün Mehmetle a101'deyiz , 2 tane çilekli link aldı bana Yorumla primadonna_girl +1 yıl Bana daa Yorumla
llalunahCr Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Meyveli yoğurt. 1 7 Yorumla CsR54 +1 yıl Aga be aga be aga beeeeeee... Eski sevgilimle her markete girdiğimizde alır yerdik, çok severdik... Yorumla llalunahCr +1 yıl Benim çocukluktan kalma favori abur cuburumdur. Yorumla CsR54 +1 yıl Hangi çeşidini yiyosun peki? , ben orman meyvelisini seviyorum Yorumla llalunahCr +1 yıl Çilekli favorimdir ama orman meyveli, muzlu ve şeftalili de severim, kısacası hepsine tavım💫 Yorumla CsR54 +1 yıl Hımm güzell , evet çileklisi de güzel oluyor Yorumla llalunahCr +1 yıl Öyle.🙏🏻 Yorumla CsR54 +1 yıl 😊😊 Yorumla
Meleklerinasknnn Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Çikolata mesela 1 1 Yorumla CsR54 +1 yıl Mesela hani marka? Yorumla
UzaydakiTırtıl Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Topitanemm. 1 1 Yorumla CsR54 +1 yıl Güzell Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Aburcubur veya noodle 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çikolata 1 3 Yorumla CsR54 +1 yıl Hangisi mesela? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bitter Yorumla CsR54 +1 yıl Güzell Yorumla
_Justimagineit_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Yok öyle asla yemeden yapmama dediğim bir şey 0 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 992 cevap paylaştı. Çikolata alırdım 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Sigara 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Cips redbul eti hoşbeş damak oreolu milka çikolata ve elmalı furitti soda
Bi girişte bütün marketi alıyor öz ablam
Abur cubur mevzu olunca dayanamıyorum.
İyi yapıyosun , varken yiyeceksin
Evet
Yiyecek içecek. kahve gibi
☕☕☕☕
Kesinlikle çikolata gofret vs almadan çıkmam
Mesela hangi markalar tercihindir
Karam
Waow , en iyisi..
Sigara, toblerone
Sigarasız olmaz
Şu sıralar bu eti gong varya ona dadandım
Hocam sorma ya , ona bende tavım
Ballı hardallı
Bak şimdi canımı çektirdin
😄😄😄
Ya reis bizi bitirdin be 😄😄
Lan gardaş alayım göndereyim isterdim ama öyle bir teknoloji maalesef :(
Canımsın, teşekkür ederim biraderim , düşünmen yeter , şakasına takılıyorum 😄
Adamsın.
🌹🌹
Kola
2.5 lt mi 1.5 mu
Çilekli link
Evet arkadaşlar bugün Mehmetle a101'deyiz , 2 tane çilekli link aldı bana
Bana daa
Suffle
Güzell
Meyveli yoğurt.
Aga be aga be aga beeeeeee... Eski sevgilimle her markete girdiğimizde alır yerdik, çok severdik...
Benim çocukluktan kalma favori abur cuburumdur.
Hangi çeşidini yiyosun peki? , ben orman meyvelisini seviyorum
Çilekli favorimdir ama orman meyveli, muzlu ve şeftalili de severim, kısacası hepsine tavım💫
Hımm güzell , evet çileklisi de güzel oluyor
Öyle.🙏🏻
😊😊
Çikolata mesela
Mesela hani marka?
Topitanemm.
Güzell
Orkid, şampuan, duş jeli
Rujum şekerim ve kulaklıklarım
Aburcubur veya noodle
Orkid ve şampuan
Çikolata
Hangisi mesela?
Bitter
Güzell
Yok öyle asla yemeden yapmama dediğim bir şey
Çikolata alırdım
Sigara