Sushi yemeğini sever misiniz? Ben eskiden hiç sevmezdim, hiç denemedim. Ama bir kaç ay önce ilk defa denemiştim ve hoşuma gitti. O günden beri Sushi severim 


Seviyorum ve bence sağlıklı ve tadı güzel.
Teşekkür ederim.
Severim
Cevap
5Cevap
Evet ama pek aradığım bir şey değil
Sushi hiç yemedim ama yemek isterdim
Balık sevmem yıllarca yemesem aklıma bile gelmez. Ama sushi çok merak ettiğim birşeydi ve sushico da gittim yedim ve bir daha ağızıma bile sürmem.
İlk yediğim zamanlar tadını beğenmemiştim ama şu an seviyorum
suşi yerine lakerde tercihim
denesen suşi denen japon icadının yüzüne bakmazsın
Yemem tadını bilmiyorum
Hiç denemedim ama denemek isterdim.
çok sevdiğim bir yemek değil
şeker severim 🧁🍬🍫🍰🍧🍦🍪🍭
Şeker ye o zaman
hayır
Evet çok severim
Sevmem
Severi₥
İğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?