Bir yer buldum halka tatlısını öyle bir yapmış ki kıtır kıtır😋 Ben yemek öncesi tükettim ve her zaman öyle yapacağım🙂✌🏻
Tatlının yemeklerden önce yenmesinin sağlık açısından daha yararlı olacağı iddia ediliyor. Bilimsel çalışmalara göre: Yemeklerin hemen ardından tüketilen tatlılar, insülin şekerini yağa çeviriyor. Yemekten hemen sonra tatlı tüketmek yerine bir süre beklemenin daha yararlı olacağı da söyleniyor.
Yemek öncesi tatlı yermisin😋? Halka tatlısı seviyor musun😋?
Tatlı zararlı aslında ( şeker zararlı) ama yiyoruz işte Yemek öncesi daha güzel alınıyor lezzeti ve mideye fazladan baskı olmuyor yemek yenemediği içinde. O yüzden yemek öncesi yemek daha mantıklı tadını da daha güzel alıyorsun o zaman