At gibi kızlar yulaf lapası yer. Ama ben bugün tost yedim 😂. Bu da günün şarkısı
Nobody : - (Yaşadığı tramvalardan sonra) Olmasın da zaten. Neyse böyle çılgın aşk yaşayamazsın. Temalı
At gibi kızlar yulaf lapası yer. Ama ben bugün tost yedim 😂. Bu da günün şarkısı
Nobody : - (Yaşadığı tramvalardan sonra) Olmasın da zaten. Neyse böyle çılgın aşk yaşayamazsın. Temalı
Kesinlikle tost derim! Sabah kahvaltısında sıcak, çıtır çıtır bir tost diyorum onun yerini hiçbir şey tutamaz. Üstelik içini istediğim gibi doldurup yiyebiliyorum. Peynir eriyip ekmeğin arasından akarken mis gibi kokusu bile benim iştahımı açıyor. Yanına güzel bir çay ya da taze ayran çok güzel gidiyor. Yulaf lapası sağlıklı olabilir ama bana fazla yumuşak ve tekdüze geliyor. Sabahları tok tutması açısından tercih edenleri anlarım ama benim damak zevkime göre tost çok daha keyifli bir seçenek. Sucuklu kaşarlı da olabilir. 🙂
Ben kahvaltı yapmıyorum ama kahvaltı yaptığım da şunları yerdim Omlet: Yumurta, süt, peynir, sebzeler veya diğer malzemelerle yapılan bir kahvaltı yemeği.
Yumurta: Pişirme yöntemlerine göre haşlanmış, çırpılmış, kızarmış veya poşe yapılan yumurtalar. Menemen: Yumurta, domates, biber, soğan ve baharatlar gibi malzemelerle yapılan bir Türk kahvaltı yemeği.
Yulaf lapası diye ôlmüyorum açıkçası kahvaltı tost omlet varken yulaf aklıma yazın ara öğün olarak yılda bir kaç kez canım isteyecek anca öyle gelir. Oda fıstık ezmeli ballı muzlu baya tatlı olursa saman gibi yiyemem hayatımda bir kere yedim zaten
Ben yulaf lapasına aşığım. Çeşit çeşit yapıyorum.
Afiyet olsun size
Cevap
4Cevap
bir aralar kahvaltıda yulaf yiyordum ki hiç sevmem işte gene güzellik uğruna yaptığım çılgınlıklar depdebe’ler 😂 neyse babam bana dedi ki sen at mısın ne bu yulaf kemirmeler ne bu haller sende ki 😂
Tost olsun lütfen:))
Tost tercih ederim tabiki de
Tost tabi ki. Yulaf yiyen kızdan olmazzz
tost tabiki atmiyiz yulaf yiyelim
Tost tercih ederim
Tost 😎
Tost
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?