Kahvaltıda tost mu yulaf lapası mı tercih edersiniz?

At gibi kızlar yulaf lapası yer. Ama ben bugün tost yedim 😂. Bu da günün şarkısı

Nobody : - (Yaşadığı tramvalardan sonra) Olmasın da zaten. Neyse böyle çılgın aşk yaşayamazsın. Temalı

Kahvaltıda tost mu yulaf lapası mı tercih edersiniz?
Cevapla