Genelde sakin olmaya çalışırım ama işin içine mayalanma, kıvam tutturma gibi şeyler girince biraz gerilebiliyorum. Özellikle hamur işlerinde ilk seferde olmazsa üzülüyorum. Yine de çok panik yapmam, ne yapıp edip bir şekilde tamamlıyorum. Yeni tarif her zaman biraz streslidir ama soğukkanlı kalmak lazım. Fazla heyecan yapınca malzeme de israf oluyor. Ben biraz deneyim kazandıkça rahatladım. Hâlâ tam rahat sayılmam ama idare ediyorum.