Ben film izlerken genel olarak enerji içeceği ya da şekersiz kola seviyorum bazen de cips ve bitter çikolata ama uzun zamandır çikolata ya da cips gibi şeyler yemiyorum
hersey olabilir. yani o anki durumuma gore degisir atistirmalik deyince aklima oan vucudumun eksiklik duydugu neyse o aklima gelir. sonucta atistirmalik bi tur degildir. sadece az bi miktar tuketildiginden dolayi atistirmalik denmistir.
Hayır 😃 Her çeşidinin olduğu karışık paketlerden alıyorum. Hem sağlıklı kalıyorum hem de fayda görüyorum. Bu ıvır zivirlarin erken yaslandirmaktan başka hiçbir faydası yok.😃