Starbucks
Kahve Dünyası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Starbucks'tan sadece 1 kere memnun kaldım sonrasında denediğimde kahvelerde mide bulandırıcı metalik bir tat vardı
Kahve dünyasında da badem sütlü latte denemiştim şekerliydi pek hoşuma gitmedi
Ben evde yapmaya devam ya
Cevap
22Cevap
Starbucks daha çok seviyorum ama 1 kez gittim sadece şu an evde içiyorum sadece
Depremde yardimda bulunmaua tenezuul etmeyen starbucks giden var mi hala vardir eminim sömürülmeye devam
Ps: Günün 4. Kahvesini içiyorum, maliyeti sadece 12-15tl
Bilgilendirmem bu kadardı skxkskdk
Kahve dünyası Starbucks LGBT'ye destek veriyor gitmeyin oraya
Kahve dünyası damla sakızlı 3'ü 1 arada 💚 henüz daha iyisini içmedim
Starbucks da kahveden ziyade Beryy Hibiscus içiyorum😂 bayılıyorum harika
Ughh ben her ikisinden de tahammül edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett!
Hiç birisi bizim ocakçı Muhterem ablanın eline su dökemez
Kahveyle aram yok ama starbucks bir tık ileridedir bence
ikiside birbirinden aptal mekanlar, abuk subuk isimler verilmiş kahveleri içince acaba çok havalıyım duygusumu veriyor
Ikisine de hiç gitme gereği duymadım desem? Birini seçecek olsam kahve dünyası derdim diğeri artık sırf adi için gidiliyor gibi geliyor şekerli suruplu şeylere saçma paralar isteniyor
valla omrunde starbucks bir kac kere denemisimdir o da seneler once oldugu icin hic hatirlamiyom ve kahve dunyasini TR de yasamadigim icin hic imkanim olmadi denemek. Sen hangisini begeniyon?
starbucks ama kahvesi için değil
Ben kahve dünyasını tercih ederim
Kahve dünyası daha çok beğeniyorum
artık kahve dünyası
Kahve dünyası..
Starbucks diyorum
Alışılmıştan vazgeçilmez
Kahve dünyası
Pahalı ama starbucksı seviyoruz alışkanlık
Star çok pahalı deymez
Kahve Dünyası’na daha sık gidiyorum.
Kahve Dünyası tercih ederim
Hangi yönden kıyaslamak daha sağlıklı olur acaba?
Evbucks dünyası daha kaliteli..😏
Kahve dünyası tabii ki
kahve dunyasi yerli mi?
Kahve dünyası
Starbucks tercihim dir
Kendi yaptığım kahveler bdjjdf
favorim kahve dünyasi
hiç starbucksa gitmedim
Farketmez
Hiçbiri
Nero
Starbucks seviyorum <3 <3 <3
starbucks ortamı daha iyi gibi.
Kahve dünyası
starbucks
İkisi de değil...
Kahve dünü hiç denemedim
Çeşit fazlalığından dolayı
İkisinide bilmiyorum
Starbucks
Kahve dünyası
Daha güzel kahve yapan yerler var bence
Kahve Dünyası
Benim yaptigim kahve
Kahve dünyası
hiçbiri
Starbucks
Kahve dünyasi
Starbucks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?