- Yeme & İçme konusunda 458 cevap paylaştı.
+1 yılBakkal amca bakkal amca şekerin var mı var var yağın var mı var var unun var mı var var ne duruyorsunnnnnnnnn helva yapsana helva yapsana helva yapsana
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMısır ununa bulamışsın.. Bi parça da bana ayır.
19 Yorumla- +1 yıl
Ne demek senin canın sağolsun 🤗 yanına birde bol limonlu salata yaptım mi tamamdır 😂😂 ohhh miss
- +1 yıl
Eline sağlık, hiç bu kadar lezzetlisini tatmamıştım :D
- +1 yıl
Laf aramızda bende tatmamıştım 🤣🤣
- +1 yıl
Afiyet olsun :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 buyrun beraber olsun
- +1 yıl
Gelsem mi... Bi düşüneyim :)
- +1 yıl
Bence hiç düşünme 😂😂 bu akşam bize gelsene balkonda oturur yoldan geçenlere tükürürüzz 😂😂
- +1 yıl
Patates te atacak mıyız? :D
- +1 yıl
Yok bence domates atalım hem iz bırakır 🤣🤣
+1 yılValla yasadi senden bi tane daha var mi 😅
16 Yorumla- +1 yıl
Ah keşke olsa dükkan senin elimizde son bu kaldi idare edin 😂
- +1 yıl
Tüh be bizde seni alıp kaçarız :)
- +1 yıl
Bul beni 😂🤣
- +1 yıl
Dedektif gibi iz sürmem lazım 😅
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim 🙋🙋🙋
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılAbla sanki biraz fazla yakmışsın gibi :D :D afiyet olsun
10 Yorumla seni tarım il müd şikayet edicem bu yavrucakları avlamanın yasak olduğunu bilmiyosun daha büyümesi lazım bunların:)
12 Yorumla- +1 yıl
Et valla beni süründürsünler 🤣 balıklara bunu yapan sana neler yapar düşün artık 😂
+1 yılne yerdim bu balık krakerini ya acayip güzel bir kokusu vardı paket açılınca böyle
özlemişim
bulabilir miyim acaba13 Yorumla- +1 yıl
Her yerde var gülüm ben hala severek yiyorum
- +1 yıl
afiyet olsun
bu marketlerde bulunmaz bence ya
bizim bakkala gitmeliyim ben - +1 yıl
Heryerde bulursun merak etme
- Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılYine kendini aşmışsın yaratıcılık hamaratlık da
14 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 böylede hamarat biriyim işte 😂 valla beni alan yaşadı 😂
- +1 yıl
Talebim şahsınıza bu dünyayı seninle yaşamaya
- +1 yıl
Canımsın teşekkür ederim 🙏 çok naziksin
- +1 yıl
Kişisel olarak tanımak tanışmak isterim saygınlık hoş görü çerçevesinde
+1 yılVejetaryen olmaya karar vermişsindir ama canın balık çekmiştir:
13 Yorumla- +1 yıl
ya da balığın pahalı olduğunu görmüşümdür nefsim körlensin diye bu şekilde kendimi avutuyorum dur 🤣🤣
- +1 yıl
Zekice ve bi o kadar da şizofrence 😂😂
- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 çok ponçik değilmiyim ama 🤣
- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılNormal balıktan daha iyi. En azından agır agır kokmaz
13 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum Gökhanım 😂 böylede hamarat bir insanım işte 😄 valla beni alan yaşadı 😂😂
- +1 yıl
Beni alan ne demek ki? Esya ya da ürün degılsın kı sen.
Benimle evlenen mi deseniz acaba 🤔 - +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılBenim gibi hamaratsınız sizde🤩. Ben olsam bizi kaçırmam sjsj😀
11 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama 🤣 kesinlikle öyle bizi bir alan pişman birde almayan pişman olur 🤣
Abla, o balıklar bayata benziyor. Zehirlenme sonra.
13 Yorumla- +1 yıl
Maşallah ağzından bal damlıyor gelde siliyimmmm 😂😂
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Canım benim benim için bu kadarda kendini harap etme o kadar balığı temizlemek kolaymış sana hiç kıyamam 🌷
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılyanmasın arada çevir : )
11 Yorumla- +1 yıl
Tm pikii 😊 arada ceviririm
- Yeme & İçme konusunda 965 cevap paylaştı.
+1 yılTarifi gelir mi ablam
13 Yorumla- +1 yıl
Tarifini verirsem şimdi herkes yapar 🤣 anlamı olmaz
- +1 yıl
Özelden anlat o zaman 😀😁
- +1 yıl
tamam pikiii 🤗
+1 yılAman tanrım en sevdiğim balık türü
12 Yorumla- +1 yıl
İnanirmısın benimde öyle 🤣
- +1 yıl
İnanırım biliyor musun :) bak bunun üzerine hafif ılık çay damlatacaksın yumuşayacak azıcık offf yeme de yanında yat
üstü kızarmamış çevirip biraz daha kızart.
11 Yorumla- +1 yıl
Tm pikii 😊 kizartirim
Hiç üşenmedin mi 😂😂
11 Yorumla- +1 yıl
Hayır üşenmedim çünkü mizahi seviyorum görsel zaten bana ait bizzat kendim yaptım yaparken de keyif aldım çünkü eğlenmek için burdayiz öyle degilmi 😂
Çok şeker olmuşlar tam ham yapmalık
15 Yorumla- +1 yıl
Tatlılığı aynı ben değil mi ama 😂
- +1 yıl
Niye ki
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılrakıyı alıp geliyorum 😂😂😂
137 Yorumla- +1 yıl
Durduğun kabahat 🤣 çıkın çıkın gelin 🤣
- +1 yıl
geldim geldimm 🥛🥛
- +1 yıl
hoş geldin hayatım 😂
- +1 yıl
hoş buldum guzelimm😂
- +1 yıl
Sana ellerimle balık yaptım sen seversin 😂 valla beni alan yaşadı 😂 böyle de hamarat bir insanım işte 😄😊🤣
- +1 yıl
belli belli yaşadı hemde nasıl 😂😂
- +1 yıl
Ee sen al ozaman sen yaşa 🤣 yabancıya gitmesin 🤣
- +1 yıl
seve seve senlede güzel yasanir😂😂
- +1 yıl
Offf yaşanmaz mı bee 😂
- +1 yıl
Yemekten sonra da balkonda oturur yoldan geçenlere tükürürüzz 😂😂
- +1 yıl
hemde nasıl😂😂
- +1 yıl
yarışmami yapacaz😂😂😂
- +1 yıl
Sen geçen gün balık ye biraz balık dedin senin sözünü dinledim hemen balık yaptım 😂 böylede itaatkar bir kadınım işte 😂😂
- +1 yıl
itaatkar kadınları severimm😂😂
- +1 yıl
Yok yarışma yapmiycaz bunu hobi olarak yapıcaz balkonda oturup yoldan geçenlere tükürürüzz 😂 ya da istersen domates de atabiliriz 😂 hem iz bırakır olur mu hayatim 😂 sen nasıl arzu edersen 😂😂
- +1 yıl
sana uyarım guzelimm😂
- +1 yıl
Bana uymiycanda kime uyacan hınzır 😂 benden bir tane daha yok 😂
- +1 yıl
Balkondan domates atarken hemen ben senin arkana saklanirim 😂 hem beni görmezler seni görürler 😂 seni döverler 😂
- +1 yıl
semi uyanık seni 😂😂
- +1 yıl
Aşk olsun beni görüp te beni mi dövsünlee 😂
- +1 yıl
günaydın guzelimm yok seni dövmesinler😂😂
- +1 yıl
Sanada kocaman günaydın paşam 🌺🌿🌹💮💦💠☘️☘️🍁🌷🌻🌸🌼🌿🌹🌿💦
- +1 yıl
mis gibi koktu bunlar
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Girdiğim bahçeye çiçek açtırırım 🌺🌿🌺 bakan gözlere ışık saçtırırım 😂😂
- +1 yıl
oyyy oyyyy
- +1 yıl
Senin aklını alırım 😂😂
- +1 yıl
al senin olsun 😂😂😂
- +1 yıl
Adamı hasta etme 😂 ben biraz hor kullanırım 😂 elimde kalırsın yazık olur gençliğine 😂
- +1 yıl
giden gittibari kalan günler güzel geçsin 😂😂
- +1 yıl
tamam sustummmm 🤣
- +1 yıl
Ben seni bir soru da etiketlefim bildirim geldimi sana
- +1 yıl
Senin kullanıcı ismini etketlemek sıkıntı oluyor büyük harfle de yazsan olmuyir normal yazıp etiket ismin otamitik çıkıyor ama yinede olmuyor nedense
- +1 yıl
@drertugrulbey
- +1 yıl
oldu oldu 😂
- +1 yıl
Bildirim geldimi peki
- +1 yıl
Dun aksam seni bir soruda etiket yapmıştım sayın hocam
- Yeme & İçme konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılEğlenceli kız seni 😀
11 Yorumla- +1 yıl
Böylede hamarat biriyim işte 😂😂 valla beni alan yaşadı 😂😂
Biraz fazla pişmiş gibi
15 Yorumla- +1 yıl
Bir karar verin ama birisi yanmış diyor birisi çok pişmiş diyor birisi pişmemiş diyor 😂
- +1 yıl
Bende senin için karar veremiyorum 🤣ben şimdi seni ters çevirip arka tarafına baksam olur mu? 🤣🤣
- +1 yıl
Ben sana yapicam demedim bakıcam dedim 😂😂 ikisi aynı seymi deliğgsnlı 😂
Bol salata limon, pekte hamaratsin ya maşallah
18 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 valla beni alan yaşadı 😂
- +1 yıl
Tabi tabi yaparım inşallah hayvan herif 🤣 beğenir 🤣🤣
- +1 yıl
Hayırlısı bee gülüm 😂😂
- +1 yıl
Senin hayırlısı güzelim diye. Dilini varyaaa 😂😂
Sanki tam kızarmamış 😅
15 Yorumla- +1 yıl
Daha ocakta kısık ateşte yapıyorum birazdan kızarır merak etme😂😂 bende çok kızarmış severim balığı
- +1 yıl
Olmaz mı senin canın sağolsun hemen hazırlıyorum 😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂 tarife bakmadan yumurta pişirebiliyorum 😂 mesela
- Yeme & İçme konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel görünüyor hanımefendi tadına bakmak isterdim
00 Yorumla
+1 yılEllerine sağlık sıfır kalori maşallah, yanına da süt ooh. 😂
00 Yorumla
+1 yılTamda sevgili tavası be. Bir segili yokki balık tava yapsın
00 Yorumla
+1 yılASFLkaslk balık krakerleri görünce bende olusan hayal kırıklığı asfasj. Üşengeç balığı bu
00 YorumlaOhhh tamda mevsimi afiyet olsun hep tek ye tek yiyen tek ölür 😂
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılGörmeyeli baya küçülmüş balıklar 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Valla bu sene gwrcegide öyleydi hep küçüktü
Gizli Üye(30-35)+1 yılahshshsh yanmasın çifte kavrulmuş olur
11 Yorumla- +1 yıl
Çok kızarmış iyi olur çıtır çıtır daha lezzetli olur birde limonu sıkıp yedinmi bu iş tamamdır 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu balıklar nereliiiiiiiiiii😂
18 Yorumla- +1 yıl
Karadenizli 😂
Cevap sahibi+1 yılSeninle Karadenize balık tutarken ağzını yüzünü ısırmam lazım 😂
- +1 yıl
😂😂 ben balık tutmayı deniyorum memlekette bir tane bile tutmak kısmet olmadi 😂 birturlu gelmiyor du
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂 Başka şeyler tutmalıyız
- +1 yıl
Aşk olsun beni niye ısırıyorsunki 😂 ben ısırılacak kadınmıyım 😂 incindimmm 🤣
Cevap sahibi+1 yılAma ama ama çok tatlısın napim benim suçum muuu 😂 tut beni çek kendine bakk
- +1 yıl
Portakal orada kal 😂 birazdaha konuşursan ağzının üstüne terlikle vurarım 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılVuramazsinnnnnn
Gizli Üye(36-45)+1 yılİyi işte bol bol OMEGA alırsın 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Ohhh miss yarasın 😂
Cevap sahibi+1 yılYarasın yarasın 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılAfiyet olsun güzel olmuş balık iyidir omega 3
00 Yorumla
+1 yılFena degil
11 Yorumla- +1 yıl
Tm peki saygı duyarım ✋
+1 yılAfiyet olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bayan 🌺
Üffff rakı da var mı
17 Yorumla- +1 yıl
Olmazmi 😂 den seversin diye Tekirdağ rakısı aldım 😂 yanına da bir salata 🥗 yaptımmi tamamdır 😂
- +1 yıl
Yemekten sonra balkonda oturur yoldan geçenlere tükürürüzz 😂😂
- +1 yıl
Laf aramızda bende seviyorum 😂 fantazinin adresi diyince ilk akla gelen isimlerden biriyim 😂😂 ayıptır söylemesi biraz seksiyimdir de 😂😂
- +1 yıl
Ben onuda kattım reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 😂
+1 yılHarika 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim 🤗
+1 yılHarika gözüküyor
18 Yorumla- +1 yıl
yaptık birşeyler işte 🤣 Ayıptır söylemesi biraz hamaratımdır da 🤣🤣
- +1 yıl
Baya hamaratsın. Seni alan yaşadı 🤣
- +1 yıl
Eee sen al ozaman sen yaşaa 🤣🤣
- +1 yıl
Olar. Adresi ver hemen geliyorum 🤣
- +1 yıl
Bul beniii 🤣🤣
- +1 yıl
Kordinatları ver 😀Kaf dağının neresine düşüyor 😂
- +1 yıl
Nirvananın tepesinden aştın mı 5 km ilerde solda kalıyor 😂
- +1 yıl
Baya uzakmışsın. 😀Ben almayım. Diğer yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim
Pişmemiş, biraz yağda kavur
11 Yorumla- +1 yıl
Tm pikiii 🤗 kavururum
+1 yılNerenin balığı bu
11 Yorumla- +1 yıl
Karadeniz Hamsisi bu yeni sezon
Karbonhidratlı balıkk😂
10 Yorumla
+1 yılOhhh kızart kızart ye 😄
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEltine yedirirsin
16 Yorumla- +1 yıl
Niye sen gel sana yedireyim 😂
Cevap sahibi+1 yılÇıktıktan sonra kendime gelemedim oturamıyorum gelsem ayakta ne yapacağız
Cevap sahibi+1 yıl🤣
- +1 yıl
Ben seni oturtacsk yer bulurum merak etme 😂 sıkıntı yok hallederiz 😂😂
Cevap sahibi+1 yılEyvallah 😂
- +1 yıl
Eyvallah başkan 🤣
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılTam mevsimi
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 396 cevap paylaştı. Ayy yirim 😂
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 