Kobe eti, Japonya'nın Hyōgo prefektörlüğünde yetiştirilen Tajima sığırından elde edilen bir ettir. Tadı, hassasiyeti, yağlı ve iyi damarlı dokusuyla pahalı ve değerli bir ettir.
Alakası yok tavuk da dışkısını yer ayrıca black ivory coffee dünyanın en pahalı kahvesi de fil dışkısından yapılıyor dışkının zararı olsa yiyeni öldürür zaten
"Domuz eti ve yağı, cilt kanseri, mide kanseri, bağırsak kanseri, lenf kanseri gibi kanser çeşitlerine yakalanma riskini arttırmaktadır. Ayrıca taşıdığı aşırı büyüme hormonu nedeniyle kanserin gelişmesine zemin hazırlamaktadır."
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
diyemeyiz
İnancıma göre haram diye yemem ayrıca haram olmasa bile tiksiniyorum domuz etinden. Tadı neye benziyor?
Daha etine yakın ama daha güzel daha yağlı daha yumşak kobe etinede biraz benziyor
Kobe ne
Helâli aynı zamanda sağlıklısı varken niye domuz , danayı da yumuşak ve yağlı pişirebilirsiniz bu arada dipnot
Kobe eti, Japonya'nın Hyōgo prefektörlüğünde yetiştirilen Tajima sığırından elde edilen bir ettir. Tadı, hassasiyeti, yağlı ve iyi damarlı dokusuyla pahalı ve değerli bir ettir.
Domuz eti daha lezzetli
Sağlıklı değil domuz dışkısını da birkaç kere yiyen bir hayvan
Alakası yok tavuk da dışkısını yer ayrıca black ivory coffee dünyanın en pahalı kahvesi de fil dışkısından yapılıyor dışkının zararı olsa yiyeni öldürür zaten
Dışkı zararlıdır bir sağlıkçı olarak söyleyeyim.
Bir şeyin pahalı olması onun sağlıklı olduğu anlamına gelmez , enayilerin olduğunu gösterir 🤣
Sağlıkçısınız ama dışkıyı pek çok hayvanın vucuttaki birtakım eksikliklerden kaynaklı yediklerini bilmiyorsunuz
Sağlıklı şeyler yiyebilir bir hayvan vücudundaki eksiklikleri kapatmak için
Ben müslümanım haram yemem. Yiyende beni ilgilendirmez herkesin kendi tercihi
Helal kesim verelim sana
domuz zaten sağlık açısındanda çok zararlı. neyin kafası bu sdadasasd
İyi pişmemeiş her et zararıdır.
normaldede zararlı.
Alakası yok
var. domuz yiyen insanlarda bir çok hastalık görülür.
Öyle bir şey yok
Et yemek komple zararlı mk. Siz burada domuz ve dana yarıştırıyorsunuz.
"Domuz eti ve yağı, cilt kanseri, mide kanseri, bağırsak kanseri, lenf kanseri gibi kanser çeşitlerine yakalanma riskini arttırmaktadır. Ayrıca taşıdığı aşırı büyüme hormonu nedeniyle kanserin gelişmesine zemin hazırlamaktadır."
Yanlış bilgi rakı da kör ediyor der şimdi :D
Dinle alakalı değil de tiksintiden yiyemem ben. Yurtdışında yaşamama rağmen bacon pepperoni falan asla yemedim
Dana diye önüne gelse ne güzel et diye yersin yeme şimdi bizi
Ben dana da yemiyorum. Sadece tavuk ve balık tüketiyorum.
Sen bu hayatı yaşamıyorsun dur sana bu hayatı yaşayan birinin kısa hikayesini atıyım
https://www.youtube.com/watch?v=Se19AUVy3hk
Yurtdışında yaşıyorum 2-3 defa denemek için yedim biraz kokuyor ve kuzudan daha yağlı
İşim olmaz, yiyen Müslüman değilse beni ilgilendirmez.
Aga ben Müslüman değilim yani bu konuda bir hassasiyetim yok ama ben domuz yemem aga ya
Pisliğini yiyen hayvanın eti yenir mi?
Kişi yediğin benzermiş
Tavuk gibi mi?
soru ekini ayırmayı öğren sonra domuzunu yersin
Gece gece mkdem bulandı
Yazık değil mi hayvana
Midem*
Veganmısın?
Hayır
Hem et yiyip hemde laf etmen garip kafasını görünce mi yazık oluyor?
Domuz eti ya hani ondan olabilir mi
Domuz olunca yazık inek olunca değil mi?
Off uğraşamam seninle
Ayrıca ben inek eti tüketmiyorum.
Günah günah
Hayır, domuz yenir mi bee
Yiyen bilir dadını
İyi sana afiyet olsun
Sağol bacım
Beni cezbetmiyor bu ya
Midem bulandı. Zaten iğrenç bi kokusu var
Ulan et işte
Ne kadar farklı olabilir
Etin her türlüsü zararlıdır benim için.
öldürmeden mi çevirmişler olm bunu :d
Hiç yaşamayacaz o zaman.
Yurtdışında yaşıyorum bacon ham ve sosis çok lezzetli kıyma bok gibi eti yemedim
böyle de olmaz ama
Olur olur
Canım çekti ya yanında bi ayran miss
Genel olarak sakatat sevmem
Neee. :- )))
Çok yağlı oluyor
Yazık ya
Uff benimde içim gitti.
Aman kalsın.
Bol bilader kalsın
Sabah sabah midem bulandı reis.
iğrenççç
Yemem