Heee anladım yaparım ua zaten dediim gibi işk denemeydi bu bir de hastayım zar zor yaptım normal de yaptığım şeyler baya beğenilir birkaç şeyi haxır sananlar oldu sjsjdj bakalım bu nasık olucak biraz imkanım olsa ufak çaplı Bi uer bişeyler düşünüyorum kendime de işte
Senin kafanla öğreneceksem hiç öğrenmeyim zaten sen Bi konuşma da falan kendini geliştir sonra başka şeyleri de hallederiz gereksiz kişilerden gereksiz bilgilere gerek yok aptal
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Onu bende merak ediyorum sjsjs
Sen merakını gidereceksin. : (
Yollauım Bi tane sjsbs
Tamam. Adresi yazıyorum
Yolla
İzmir.
Aa ellerinize sağlık abla harika gözüküyorlar, teyzem de yapmıştı harikaydı 😊
Yaaa teşekkür ederim canım benim:) inşallah bunlar da öyle güzel olmuştur ilk defa yaptık bakalım..
Güzel görünüyor eline sağlık ama devam et daha da geliştir bunu ☺️
Teşekkür ederim nasıln yani
İlk defa yaptım dedin ya ilk yaptığınla kalma üzerine git geliştir iyice diyorum.
Heee anladım yaparım ua zaten dediim gibi işk denemeydi bu bir de hastayım zar zor yaptım normal de yaptığım şeyler baya beğenilir birkaç şeyi haxır sananlar oldu sjsjdj bakalım bu nasık olucak biraz imkanım olsa ufak çaplı Bi uer bişeyler düşünüyorum kendime de işte
Hoş duruyorlar eminim tadı da yerindedir ellerine sağlık
Umarım çok teşekkür ederim
Görüntüsü güzel taşıra öyledir eminim eline sağlık bacımmm.
Teşekkür ederim umarım öyledir :) normal yaptıklarım baya iyi olur da bunda emin değilim ya
boş ver için rahat olsun kesinlikle güzeldir afiyet olsun.
Sağolun :)
Rica ederim ne demek efendim sorun değil emeğin karşılığı iltifattır tatlı yapan Allah tadını aldırsın
Guzel gozukuyor tadına bakmak lazim ama diyetteyim :D
Teşekkür ederimmm... Al bir tane bir şey olmaz Birtaneden sjsbsn
Benim yerime ye kararlıyım :D
Peki kırıldım sjsns
Afiyet olsunn
Sunum kötü, ellerine sağlık.
İyisini senden öğreniriz sjshs
Sen benden hiçbir şey öğrenemezsin bu kafayla
Senin kafanla öğreneceksem hiç öğrenmeyim zaten sen Bi konuşma da falan kendini geliştir sonra başka şeyleri de hallederiz gereksiz kişilerden gereksiz bilgilere gerek yok aptal
Sunumun neresi kötü tam anlamıyla?
Wow diyorum eline sağlık bende yapmak istiyorum çok seviyorum off canım çekti😄
Ben de çok seviyorum gerçi birkez yemiştim şimdi fazla uğraşamadum hasta hasta anca bu kadar oldu :)
Geçmiş olsun bende 3kez falan yedim ama bayılıyorum çok güzel
Sağolasın 🌸
Güzel olmuş ellerinize sağlık
Teşekkür ederim
Ne de güzel yapmışsın 🌸 Afiyet, bal, şeker olsun
Yaaa çok teşekkür güzel yorumun için🥰🦋🌸
Canım çekti be 😂
🤣🤣🤣
Güzel olmuş elinize sağlık, Afiyet olsun.
Teşekkür ederim:)
Güzel olmuş eline sağlık.
Teşekkür
Ederim
Rica ederim
Ayyy çok severim ikisini de ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Ortada emek var elinize sağlık olmuş olmuş
Çok teşekkür ederim 🌸
Rica ederim
Yemek lazım güzel duruyor ama 😀
Düşünmek lazım :)
Adresi gönderiyorum 1 adet en hızlı şekilde canım çekti 😀
Yolla snsjs
Hahah🤪
çok güzel görünüyorlarr🤤
Teşekkür ederim:) gel ye bir tane sjsn
geliyom :)
Ahaha uç sjshs
✈️ yoldayım :)))
Afiyet olsun güzel duruyor
Teşekkür ederim
Güzel görünüyor ellerine sağlık 😍
Teşekkür ederim 🥰
Süper görünüyor
Teşekkürler:)
Çok güzel olmus askoo ellerine sağlık💅🏻💅🏻💅🏻
Yaaa teşekkür canım🌸
Güzel
Sağoö
Güzel görünüyor
Eyvallah
👍🏻
Canım çekti şimdi
Olmadı şimdi
Kaliteli magnolyalar 80 90 dan aşağı değil şimdi :)
Ee ne demek şimdi bu
Yok bişi boş ver :D
Banada 😭
Yakın olsaydık getirirdimn hemen :)
Yinede tişikkirler 🤓
Severim, güzel 😋
Teşekkür ederim 🌸
Güzel duruyor
Teşekkürler
Afiyet olsun
Teşekkür ederim:)
Rica ediyorum
Güzel görünüyor
Teşekkür ederim 🌸
idare eder
Eyvallah
Mütiş
Çok lezzetli
Teşekkürler
iyi görünüyor..