Çok teşekkür ederim @Bgyontar @вуηαяcσѕ
Sevdiklerinizle en çok hangi yemeği yersiniz?
Çok teşekkür ederim @Bgyontar @вуηαяcσѕ
Biz genelde abimle bir araya geldiğimiz zaman et tarzı yemekler yiyoruz.

25.04.2023 Salı 22.21
Sevdiğin insan olunca ne yediğinin bir önemi yok bir simiti dahi bölüşmek oldukça romantik bir eylem. Çay, simit benden olur manzaran (sevdiğin kişinin yüzü) çay bardağından yansır sana. 😌🌅
Yine edebiyatçı yönün çıkmış meydana 😊
Eig olacak kadar çıkmamış demek :D
Bak bak lafı da dokundurdu bana 😂😂😂
Hakkediyordum bence eic yi.🙂 Bir bot verir güveniyorum ona 🌸
Üzdün ya başka soruda vereceğim mesaj yazdım
Bir ara tavuk dönere takmıştık. Ama öyle her yerden değil. Belli başlı yerlerden. Özellikle sanayi de büfeden. Harika yapıyordu. Tabi o günler memlekette kaldı. Dayımın oğlu ile giderdik sürekli.
Et yemeklerini daha çok seviyorum
Rica ediyorum
Valla her şey desem çok mu fazla olur ama yemek yemeyi çok seviyorum ahaha :D
Cevap
9Cevap
Ben çok yemediğim şeyler mesela hamburger, pizza, dürüm falan yiyorum
Cok yalan söyledikleri için onları görünce karnım tok oluyor.
Valla biz sevdiklerimiz ile her gün kazık yeriz. Yedi, yirmi dört hiç durmadan hem de.
Ben herseyi yerim, bu yüzden seçimi karşımdakine bırakırım. Genelde dışarıda kebap olur.
Ben pizza seviyorum onlar daha çok et seviyorlar 😊
Ne bulduysak onu yiyoruz...
her yemeği beraber yeriz
birine midye aldıysam seviyorumdur
Bizde et tarzı şeyler yeriz genelde
Herşeyi yiyoruz yemek sevmeyiz
Seçmeyiz, her şeyi yeriz 🤓
Waffle ve ıce caramel olmazsa olmazım❤️❤️
kırmızı et
Genelde dışardaysam etçilim
Lahmacun
Köfte
Mangal iyi gidiyor
Mangalll
Mangal yaparız
Mangal🥩🍖🐄🐑
Hamur işi
Dolma
Mangal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?